Az olvasó segít: a G 500-as Merciben nem márvány volt. Ásványtani kitekintés, egy kis nyelvtanoktatással körítve.
Hosszú idő után rá kellett jönnöm, a közlekedés összes résztvevője közül a legtahóbbak mégis csak önök. Mielőtt bárki nekem esne, ezt gyalogosként, és nem autósként mondom.
Mikor mindent tökéletesen megcsináltam, már csak vissza kellett volna mennem a Duna Plázához; kitalálta az Árpád hídnál, hogy ott azonnal, ahol vagyok, egy ívben forduljak meg.
Felháborító, hogy hétközben nem mérnek az iskola előtt, bezzeg hétvégén igen. Olvasónk trafipaxos szégyenfalat követel.
Balázs szeretne vezetni tanulni, de nem fér el a megszokott autókban. A törvény viszont nem tiltja, hogy valaki nagy legyen: segítsünk neki!
Kapcsolható összkerékhajtás és GTI motor? Ilyen állat nincs. Vagy mégis?
CSI Magyarországon, május elsején. Hogy találták meg a ház elől megfújt 3-ast GPS nyomkövető nélkül?
Hatkarikás olimpia, tűzoltó bicikli, rendőrségi golfkocsi és rengeteg autó helyi kópiája - a kínai utcakép ma.
Mi lenne, ha kibírnál legalább egy átkozott munkanapot?
Megéri elutaznom használt autót venni az ország másik végébe látatlanul? Egy Trabantért? Hát kérdés ez?
Notórikus gyorshajtó olvasónk szeretné meguszni a drága tanfolyamot.
Szóba jött a Fabia meg a C Corsa és most látótávolságba került egy Hyundai Getz.
Hogyan keresi szénné magát a lízingcég? Úgy, hogy ő szabja meg az árfolyamokat. És ugyanez, a rúd másik végéről, személyesen átélve.
Már azt hittem, lelepleződök, hogy sosem kapcsolom be a biztonsági övet. Pedig igen. De mi köze ennek a Passat kézifékjéhez?
A rostán két típus akadt fent. 2000-es Corolla és szintén 2000-es Focus.
A feladat adott: japán vagy német, maximum 12 éves, 3,5-ből legyen meg. Tokkal-vonóval. Várjuk az érveket.
Olvasónk - ha jól értjük - azzal vádol bennünket, hogy karakterre írjuk a cikkeket. Ha tényleg így van, akkor bajban vagyunk, mert fogalmunk sincs, hogy fizessük ki neki ezt a sok szép betűt.
Az alkatrészárak viccesek, a szerelés lényegében szét- és összehajigálás komplikáltságú, a Panda zseniálisan praktikus jármű.
Ne csüggedjen, akinek az új rendszerben alacsonyabb környezetvédelmi osztályba sorolták az autóját. Nincs minden veszve, csak nem ismerjük a jogszabályokat mind.
Valószínűleg egészen más kép él bennünk a designerek személyes autópreferenciáiról, mint a valóság. Levelünk egy múlt heti cikkünkre érkezett, reagálásként.
Vigyázzon a hitelezett használt autóval: ha folyósították a pénzt, nem lehet visszacsinálni. Akkor sem, ha átverték.
Leültem számolni, hogyan lehetne igazságosabbá tenni a rendszert úgy, hogy ne legyen szükség értékbecslésre.
Bármennyire is próbáltunk körültekintőek lenni a modern dízelek környezetszennyezését feszegető, mai cikkünkben, azért mégiscsak az a helyes, ha valaki olyan ír róla, aki maga is belelát a témába.
A sztrádán kaptak durrdefektet, miután egy szlovák benzinkúton megpihentek. Szándékosság vagy véletlen?