Pénz, bűnözés, szórakozás. Lehet olcsón játszós autót tartani?
Áron csak jót akart, amikor rátévedt az útdíjas szakaszra. Hiába mesélte el újra és újra, miért igazságtalan a bírság, nincs méltányosság.
Az olvasó már érti, mi megy a színfalak mögött, és most haragszik ránk. Illuminati.
Egy fotó egy szomorúan rohadó Mercedesről, és egy levél valaki mástól, akinek bőven van tapasztalata a gyártók átrozsdásodás elleni garanciájáról.
Nem vagyok autószerelő, nem vagyok nepper, nem vagyok mérnök, csak egy ember vagyok aki szeretne vásárolni egy használt autót.
Kifogásokkal tele a magyar polc, pozitív hozzáállás nélkül meg nincs előre - mondja az olvasó, mert talált pár srácot, akik élvezik a hosszú villanyautózást.
Olvasónk a nyugat-európai vásárlói szokásokkal magyarázza a jelenséget. Érdekes eszmefuttatás.
A taxisok nem szűrik ki maguk közül a szemetet, így a szolgáltatás színvonala esetleges, az Uberben mindenkit lehet pontozni, az alkalmatlanok kihullanak.
Imádtuk. A tolóajtó gyerekülés mellett főnyeremény. És az a sok rekesz! Berlingóról így még nem nosztalgiázott olvasó.
A hülyének is megéri. Na, nem a vétel, a pár száz forintos lekérdezés.
Vagy legalábbis DAF-os? Oké, mind a kettő körökből áll, ennyi elég a rokonsághoz?
Olvasónk tesztelt és fotózott. Íme az eredmény.
Mi a célja? Hogy használjuk? Olvasónk jelezte, hogy nem mindenki tudja, álljon hát itt korábbi cikkünk a témában.
Olvasónk a kemény vonalat képviseli, megmagyarázza, miért rajong a Toyotákért.
Az olvasó, aki elégedett a Corollájával, jogos kérdéseket tesz fel. A válasz pedig, mint mindig, nem fekete-fehér.
Megoldódik az M5 kivezetőn a rejtély, miért van ott az előzési tilalom a szupertraffipaxnál? Pontosabban miért VOLT ott - ilyen, amikor a BKK intézkedik.
Amikor azt hittük, mindent tudunk a Mareáról, akkor jött ez. És csak dörzsöltük a szemünket.
Corkban futott bele az olvasó. Talán taxinak készült, de már kikezdte az idő.
Olvasónk szeretné megtudni, hogy van-e veterán értéke apukája Hondájának. Csikós válaszol.
Igaz, hogy jövő év elejétől csak a maszekoknál és az Autóklubnál lehet majd vizsgáztatni az autót?
A debreceni elkerülőn sok helyen van gyűjtő-elosztó sáv, de vannak szakaszok, amit nem úszunk meg fizetés nélkül. Olvasónk megmutatja, melyek ezek.
Ha a vásárlás helyén Magyarországhoz képest már egy nappal előbb járunk, az érvényességi időt 24 órával később kezdi a rendszer.
Olvasónk belelátja az orrmotoros Peugeot formájába a klasszikus VW-ba. Tényleg hasonlítanak?
Ha megvesszük a legolcsóbb 3-as BMW-t vagy A4-es Audit, akkor biztos az irigység érzete önti el az ügyfeleket.
Ami új, abban túl sok a szervó. De a régiek közül melyiket érdemes választani?