Amikor azt hittük, mindent tudunk a Mareáról, akkor jött ez. És csak dörzsöltük a szemünket.
Corkban futott bele az olvasó. Talán taxinak készült, de már kikezdte az idő.
Olvasónk szeretné megtudni, hogy van-e veterán értéke apukája Hondájának. Csikós válaszol.
Igaz, hogy jövő év elejétől csak a maszekoknál és az Autóklubnál lehet majd vizsgáztatni az autót?
A debreceni elkerülőn sok helyen van gyűjtő-elosztó sáv, de vannak szakaszok, amit nem úszunk meg fizetés nélkül. Olvasónk megmutatja, melyek ezek.
Ha a vásárlás helyén Magyarországhoz képest már egy nappal előbb járunk, az érvényességi időt 24 órával később kezdi a rendszer.
Olvasónk belelátja az orrmotoros Peugeot formájába a klasszikus VW-ba. Tényleg hasonlítanak?
Ha megvesszük a legolcsóbb 3-as BMW-t vagy A4-es Audit, akkor biztos az irigység érzete önti el az ügyfeleket.
Ami új, abban túl sok a szervó. De a régiek közül melyiket érdemes választani?
Tudom, hogy kell elképzelni egy gyorsulási versenyautó vízhűtéses coolerjét, de ezt nem értem.
László kitalálta a megoldást a töltőhiányra. Próbálja elérni Elon Muskot, de eddig nem sikerült. Valaki?
...a friss Égéstér kapcsán, és az is, amit nem.
Hiányoltuk az adatokat, valamennyit most elárultak. Például azt, hogy reményeik szerint az autók lepattannak majd az új magyar buszról, a Modulóról.
Népautóval verte át a führer a népet. Autó nem lett, ment a pénz a háborúra.
Találtam egy csodaszép BMW 320 Si-t. 2006-os, 109 ezer km, végig vezetett szervizkönyv. Jó áron volt, megvettem. Nem kellett volna.
Olvasónk felhívta a figyelmünk a most leköszönt VW-vezér, Winterkorn közelgő budapesti előadásra, illetve megosztotta velünk autóipari teóriáját.
Írt a hátország. Sejtettük, hogy nagy a baj a háttérben, de 1,44 megás floppy-ra senki se mert volna tippelni.
Ismét Faluvégi Farolás lesz Visontán! Szeptember 26-án hajlik a torpedólemez, szakad a gumi és vigyorog a sok bolond. Velünk tartasz?
Kivilágítatlan autóval ütköztem, én lettem a vétkes a rendőr szerint. Pedig anno a fejünkbe verték, hogy látási viszonyoknak megfelelően ki kell világítani az autót. Most akkor mi van?
Most akkor alaktényező vagy légellenállási tényező? Vagy csak félrement a tizedes vessző?
Én is rájöttem, hogy kell a klíma az MX-5-be. Beépíttettem, két éve megelégedéssel sokat használom.
Az Avensis által okozott féktelen boldogságot önöknek köszönhetem. Mindazonáltal alig várom, hogy megvehessem a 159-es Alfám.
Mennyire fontos a klíma? És a keménytető? Vagy vegyek inkább egy Megane CC-t? Winkler válaszol.
Hatásvadász volt a cím, mondja az olvasó, és igaza van. De miért fizet a Nissan milliárdokat azért, amit a Tesla megcsinál fillérekből?
Hogyan gázoljunk a programozó lelkébe? Állítsuk azt, hogy ő a hülye, nem a megrendelő.