Mérnök olvasónk szerint kissé meredek elvárás, hogy a pici motor legyen nagyon erős, egye a legócskább benzint és kenje a legprosztóbb olaj.
Patinásan öreg vagy hamvasan friss, jenki vagy japán, aszfalt vagy levegő, itt mindenki megtalálta a neki való csemegét az öreg repcsik közt.
Sőt, van aki egyenesen a diffúzorházba. Régi rituálé ez már, és van jó magyarázat a miértre.
Ahogy ez eddigi három, közönségautóztatós Parkoló Parádén, most is valami egészen eklektikus csapat jött össze szombatra. És a helyszín is sokkal érdekesebb.
A céges Auris egymillió forintos motorfelújítása a legnagyobb csapás, amit egy japánautó-vásárló elszenvedhet. Íme néhány olvasói tapasztalat és tanácsok a túléléshez.
A jó kis szívó benzinmotor mégsem olyan jó és nem is olyan könnyű életben tartani. Lehet, hogy az Auris haláláról írott cikkünkkel darázsfészekbe nyúltunk.
De ez nem feltétlen baj, van köztük sok, amit alig ért a víz – mondja egy kinti magyar kereskedő.
De legalább tolta a saját kezével, igen, eladás előtt, akkor, amikor eladták bő félmilliárd forintért. Peka néhány elképesztő képpel dobott meg bennünket.
Sok gyártó azt mondja, egy év múlva akkor is cserélni kell, ha csak ötezer kilométert mentünk az autóval. De minek?
A második kerékkel is elkezdett küzdeni, de azon már annyira szétment az egyik kupak, hogy nagykalapáccsal akarta ráverni a dugókulcsot. Akkor szóltunk, hogy inkább nem kéne.
Realista, kalandor vagy pánikszerűen értékesítő? Olvasónk kategorizálta a használtautó-eladókat.
Csaba szerint a CVT-váltókat érő rendszeres kritikák jogosak ugyan, de van ennek a megoldásnak jó pár előnye is. Összeszedte őket.
Akkor vagy sűrűbben járj szervizbe vagy oda lehet a garancia. Nem hiszed? Nézd meg a használatit.
Hazudni kell, akkor jön a vevő, írja egy olvasónk. Hazudtak a Lexus-eladók, nem vettem autót, írja egy másik. A harmadik pedig mindent leírt az Opeléről és így hirdeti meg.
A jó nevű szakik belefulladnak a munkába, mert a nem jó nevűek nem szívesen szánnak tíz percnél többet egy problémára – mondja a sokat látott olvasó.
Régen minden jobb volt, a Totalcar is. Na de a gyűlöletlevelek? Azokból is kiveszett az anyag!
Olvasónk nagyon részletes kommentárt küldött múlt heti gumitesztünkhöz, vitaindítónak is tökéletes.
Két olvasónk is beszámolt a Lada terepjáróval szerzett tapasztalatairól. Röviden: az autó katasztrofális, mégis szeretik. Miért? Most kiderül!
"Ne reklámozzuk már azt, hogy a sok nyugati szemetet elhozzuk és itt kendácsolunk belőle valamit."
"Selymesen jár a V6-os benzinmotor, ráadásul ez a példány kézi váltós, nem automata és rengeteget költöttem rá. Hirdetem, de nem csöng a telefonom. Miért?"
Mi értelme van megnézni, hogy hány kilométerrel hirdetnek egy autót? Az olvasó szerint nem sok, ráadásul felfújjuk a csalások ügyét és van jobb ötlete az óratekerés ellen.
Egyszerű a matek: ha olcsón javítják az autódat, az alkatrész lesz drága - egy szerviztulajdonostól kaptuk a hónap levelét.
Ha az eltakarítás nem is megy, egy kedves sebességkorlátozásra mindig van idő.