Realista, kalandor vagy pánikszerűen értékesítő? Olvasónk kategorizálta a használtautó-eladókat.
Csaba szerint a CVT-váltókat érő rendszeres kritikák jogosak ugyan, de van ennek a megoldásnak jó pár előnye is. Összeszedte őket.
Akkor vagy sűrűbben járj szervizbe vagy oda lehet a garancia. Nem hiszed? Nézd meg a használatit.
Hazudni kell, akkor jön a vevő, írja egy olvasónk. Hazudtak a Lexus-eladók, nem vettem autót, írja egy másik. A harmadik pedig mindent leírt az Opeléről és így hirdeti meg.
A jó nevű szakik belefulladnak a munkába, mert a nem jó nevűek nem szívesen szánnak tíz percnél többet egy problémára – mondja a sokat látott olvasó.
Régen minden jobb volt, a Totalcar is. Na de a gyűlöletlevelek? Azokból is kiveszett az anyag!
Olvasónk nagyon részletes kommentárt küldött múlt heti gumitesztünkhöz, vitaindítónak is tökéletes.
Két olvasónk is beszámolt a Lada terepjáróval szerzett tapasztalatairól. Röviden: az autó katasztrofális, mégis szeretik. Miért? Most kiderül!
"Ne reklámozzuk már azt, hogy a sok nyugati szemetet elhozzuk és itt kendácsolunk belőle valamit."
"Selymesen jár a V6-os benzinmotor, ráadásul ez a példány kézi váltós, nem automata és rengeteget költöttem rá. Hirdetem, de nem csöng a telefonom. Miért?"
Mi értelme van megnézni, hogy hány kilométerrel hirdetnek egy autót? Az olvasó szerint nem sok, ráadásul felfújjuk a csalások ügyét és van jobb ötlete az óratekerés ellen.
Egyszerű a matek: ha olcsón javítják az autódat, az alkatrész lesz drága - egy szerviztulajdonostól kaptuk a hónap levelét.
Ha az eltakarítás nem is megy, egy kedves sebességkorlátozásra mindig van idő.
Patak Henrik autóitól a Gördülökig – agyzsibbasztásra felkészülni, itt a lista másik fele.
Az olvasó dolgozik, mi szakadunk. Autónevek fordítása AstonTavi Barnától a Piros Fejű Kovácsig.
Az olvasó fülön csípte a megfelelő menüpontot, de akkor mi a gond az egésszel? És hogyan zuhant le az első A320, rögtön a publikus bemutatóján?
Nemcsak autóeladásban, de a vásárlásban is nagy üzletet találnak ezek a remek emberek. Olvasóink történetei, hogy más ne hagyja magát megvezetni.
Az olvasót lerántotta az örvény, pedig csak egy jó állapotú Opel Zafirára vágyott.
Mekkora az a víztócsa, amin még át merjek hajtani a hibridemmel? Meddig merülhet a nagyfeszültségű rendszer? A tengely még belefér?
Európát alig látott kínai márka autójához alkatrész? Barnabás élete kihívása előtt.
Tíz éve teszteltük Bence már akkor sem új Prelude-jét. Azóta semmi baj vele.
Nem elég, hogy elfér a három ülés, az övhöz is hozzá kell férni. Csak a tényleges próba segít.
Teljesen új a Lancer, de két évet állt, így aggódom kicsit. A kereskedő szerint jó lesz a csere 20 ezer kilométernél. Hagyjam benne, nem lesz baj?
Vegyszerbe mártott súrolókefével lemosták a mozgássérült jelet.
"Ha nem ilyen ütemezést választunk, ma nem lenne senki, aki megkérdezze, hogy miért fontos ez a kérdés" - írja és ez még semmi.