Egy sorompószakértő olvasónktól kaptuk az alábbi levelet: Feladó: Dániel
Küldve: 2008.
Dátum: Wed, 19 Nov 2008 15:02:12
Feladó: Bence
Címzett: Papp Tibor
Tárgy: vasutasok
Tisztelt Papp úr!
A sorompók korai lecsukásának és kései felnyitásának bűvös témájáról született egy BKVfigyelős cikk, ahol a kommentek között meg lehet találni a választ arra, hogy miért lehetetlen korábban fölnyitni az állomási sorompókat:
http://bkvfigyelo.blog.hu/2008/09/11/miert_zarjak_le_a_sorompot_10_perccel_elobb
A válasz nem a korszerűtlen berendezésekben, hanem a biztonságban rejlik (hiszen a HÉV-nél jelenleg az ország legkorszerűbb berendezése üzemel).
From:György
Sent: Tuesday, November 18, 2008 9:05 AM
To: Rácz Tamás
Subject: tanácsTisztelt Rácz Úr!A tanácsát szeretném kérni, egyrészt mint újságírótól, másrészt mint kisgyermekes szülőtől.Autóvásárlás előtt állunk, mert a család (mi a feleségemmel, 2 gyerek és anyósom) kinőttük az Astra Classic II-t.A következő modellek jöhetnek számításba: Scenic, Xsara Picasso, Ford C-Max.
From: H.Z.
Sent: Monday, November 10, 2008 8:39 AM
To: Csikós Zsolt
Subject: drtrabi
Tisztelt Szerző,
Engedjen meg néhány észrevételt:
1.
From: gromekSent: Friday, October 17, 2008 10:26 PMSubject: sisak1 Tanácsot kérnék!Robogózáshoz szeretnék nyitott sisakot vásárolni.
From: János
Sent: Thu 10/23/2008 5:53 PM
To: Winkler Róbert
Subject: sx4164wd
Tisztelt uram!
Rendkívül fölháborított a cikke amit az Sx4 4x4-rol írt! Amit elmondott abból egy kivétellel semmi a világon nem felel meg a valóságnak amit a használata során megtapasztalhattam!!! Fogalmam sincs,hogy önnek milyen autója van de az biztos ön uram teljesen téves cikket közölt a suzukiról! Egy dolog igaz a cikkéből ami az ajtók műanyagjaira vonatkozik:tényleg recseg egy kicsit de némi találékonysággal szigetelhető és nem lessz hangja többé kb 25 perc munka árán! A motorját igaz fel kell pörgetni 3000-ig hogy jót huzzon de mondjon egy olyan turbó nélküli 1,6 autót amire ez nem igaz?!!! Öszkerékhajtása is tökéletes és még jobban is húz ha be van kapcsolva! Nem sziklákra találták ki a padlólemezét sem!Inkább telekjáró mint terepjáró, vagyis földút,sár és hó ellen tökéletes ellenfél! Voltam vele sáros turán,hogy teszteljem mert bizonyíték nélkül nem nyilakoznék rólla!Minden uton tökéletes ha megfelelő gumit választunk hozzá! És kategóriájában nincs nálla kevesebb vagy sokkal kevesebb fogyasztásu (7.1 télen nyáron,klímával) autó,mert ugye pl az V.Golfot vért izzadva se lehet 8 alá vinni és az sem gyorsul jobban!!! És az sincs 4.6millió alatt!Az ára tényleg sok ezzel egyetértek!Külseje akinek tetszik és elég sokan vannak az megveszi akinek nem az nem! Motorja igenis húz még klímával is, és 190 a vége:ehhez nem kellet Dabastól-Kecskemétig gyorsulnom!Hangos ha megpörgetik minden középkategóriás auto aminek köszörülik a torkát,ezt is lehet szigetelni! És akárhol megjelentem vele a munkám és otthonom barátaim vagy idegenek körül kivétel nélkül mindenki megcsodálta aki beleült és elfértek benne és tetszett nekik pedig sokuknak volt drágább és márkásabb autója mint pl egy BMW335 twinturbójú tulaj aki nem hitte el hogy a 20milliós autója kulcsal indul az enyém meg nem igényli! Tehát az autó JÓ! Önnek 2 napja volt kiismerni,ez úgylátszik nem volt elég! Tisztelem önt sokáig néztem a müsorát amíg futott a tv-ben, tehát ezt nem gyülöletbol írom csupán nagyon nem értek vele egyett! Köszönöm ha elolvasta és elnézést ha megsértettem volna!Köszönettel: János Kedves János,Nem sértett meg, sőt, igen kellemes perceket szerzett levelével.
Üdvözlettel:Winkler Róbert
Olvasónk küldte az alábbi levelet és képeket a tegnapi dél-afrikai posztra reagálva, miszerint nem csak Afrikában vannak lépcsőshátú pólók, hanem az anyaországban is:From: Márton
Sent: Tuesday, October 21, 2008 9:17 PM
To: Rácz Tamás
Subject: VW Polo sedan NémetországbanKedves Tamás!A dél-afrikai képeket nézve jutott eszembe, hogy 2005-ben Németországban fotóztam VW Polo sedant, de idén is láttam már Németországban (egyet).Csatoltam a képeket, hátha érdekesek.Üdvözlettel,Márton
Olvasónk Dél-Afrikában járt, sokat fotózott, a képeket elküldte nekünk, és írt egy kicsit hozzá.
Tárgy: hidegteszt
Dátum: Sat, 27 Sep 2008 20:37
Feladó: Roland
Címzett: Papp Tibor
Én 2000-2003 közt dolgoztam Szentgotthárdon az Opelnél, és ez a technológia már akkor kiforrottnak számított ott.
From: Tamás Date: September 24, 2008 10:27:19 PM To: Nepperűző Subject: Dilemma Kedves Nepperűző! Tanácsát szeretném kérni, autóvásárlás kapujában állok, és némi segítséget kérnék a döntésben. Jön a második babánk, és öregedő szedánunk egyre kisebbnek bizonyul.
Tárgy: Nagycsaládosnak Dátum: Fri, 03 Oct 2008 15:36:20 +0200 Feladó: Kissné Vad Réka Címzett: Papp Tibor Kedves Papp Tibor! Kérem segítsen:-)).
From: Ali Date: September 4, 2008 11:56:54 AM GMT+02:00 To: Nepperűző Subject: BMW,Merci vagy esetleg Omega ??? Tisztelt Nepperűző és OptiCar! Ez már a második levelem,az elsőre nem kaptam választ sajnos.
Dátum: Tue, 2 Sep 2008 08:02:12
Feladó: Attila
Címzett: Papp Tibor
Tárgy: Autóvásárlás dilemma Tisztelt Papp Tibor! Az Ön illetve a Totalcar szerkesztőségének a segítségét szeretném kérni, ugyanis autót kellene hogy vegyek, és nem tudok dönteni.A keret az 1100000 Ft, a követelmények pedig a következők : hátsó- vagy összkerékmeghajtás, hosszabb utazásokra venném igénybe, főleg autópályákon, minimum 140 le telyesítményű motorral rendelkezzen, és lehetőleg legyen benne bőrbelső (könnyebben tisztítható), meg klíma.Önök szerint előnyösebb ebben a kategóriában a diesel, vagy pedig a benzin motor?
Külföldi állampolgár vagyok, ez lenne az első autóm Magyarországon.Nagyon szépen köszönöm segítségüket.TisztelettelAttilaKedves Attila,igazán zavarba ejtő a kérdés.
Tengermély Tiszteletem!Az új Honda Jazz cikkben a legújabbat a második generációnak titulálják, pedig ez már a harmadik generáció.
Az egészhez nincs hozzáfűzni való.