Adott egy V70, amit 116 ezer kilométerrel hirdetnek. Ugyanezt két hónappal korábban még 221 ezerrel árulta valaki más. Jó, nem?
Az értékelésnél ne adj annyi pontot egy raktárból összeválogatott talicskának mint egy komoly szellemi munkát igénylő produktumnak. Nekem is volt Lada Samarám, I. swift-em, jeleneleg 10 éve corollám (97-00), de tisztában vagyok azok fejlettségi szintjével.
33 éves, házas, dolgozó nő vagyok, főiskolai végzettséggel. Azt gondolom, nem merítem ki a ruppótlan hülyegyerek fogalmát :)
Vajon meddig szabad lemenni olcsóságban, hogy az még ne legyen válóok?
"Mi olyan töltésen dolgozunk, amelyben haladáskor "termelünk energiát" (a tiszta levegőből) és ehhez elegendő 2 db akkumulátor. Az egyik tárolja, a másik leadja az energiát."
Friss A-kategóriás olvasónk kezdőmotort venne, eddig Suzuki GS 500-ban gondolkozott. Fülest kapott azonban egy Kawasaki GPz 750-re, ami nagyobb is, olcsóbb is. Szabad-e ilyenbe belevágni? Nem hullik-e szét az első túrán?
Soha nem láttam még ennyi elismerő tekintetet. Egy Subaru STi-s majdnem nekiment az előtte lévőnek. És HOPP, egyszer csak eltűnt a kuplung. .
A földgázos Zafira benzintankja nem véletlenül olyan kicsi. Olvasónk tudja, hogy pontosan miért.
Volkswagen rejtőzik a ragasztóhegyek alatt? Vagy inkább Kia? Esetleg egyik sem?
A márka épp megszűnőben, a gyárat is bezárják, olvasónknak mégis egy Pontiac Vibe tetszett meg. Megvegye?
Tipikus márkaszervizes szívatás rajzolódik ki az üzenetből, a főszereplő egy olaját folyató, dízel Note.
A gyertyás csaló újra támad, vesztére a régi sztorival és a régi Civickel támadta meg olvasónkat. Szegény!
Tréningre ment, hogy megtanuljon motorozni, mégis eltörte a lábát. Megérte?
Olvasónkat feltüzelte Csikós kolléga Mazda3 MPS bemutatója, de a VW Golf GTi is tetszik neki. Segítünk választani.
Értem én hogy lecsúsztak a presztizsmárkák, recsesszijó van, meg világválság. De! Semmiféle levesbe nem köp itt senki.
Látva az autóeladások drasztikus csökkenését, gondoltam, felkerekedek a jó akciók reményében.
Én egy percig sem bízok ezekben a hiénakutyákban, több a km, vagy a sérülésmentes autó szét van ütve, stb.
Extra rövid a tengelytáv: folyamatosan kóvályog és eléggé ráz is, a buszon történő laptopozás tehát kizárva. Tehát kirúgták a sofőrt.
Az amerikai piacos Nissan Altima Hybrid megvásárlása elsőre jó ötletnek tűnhet. De amikor jönnek a gondok, vajon ki javítja meg?