Na akkor MAGYAR leszek. Pár telefon után már tudtam, hogy hova kell vinnem az autót. Másnap pedig elhoztam, mindössze 128.000 km-mel az órájában.
Ha magad elé nézel és nem adsz neki, ott marad a kocsid mellett, néz és anyázik. Ha adsz neki (mert először adtam) elfelejti megköszönni.
2003 márciusában céges autóként kaptam, majd 240e km után, 2006 szeptemberében árokba tettem. Most 89e-t mutat az óra.
Sértetlenül operálják ki a visszapillantó tükör lapját, profi mackósként bugázzák meg a ködlámpát, nem törnek-zúznak, de kicsit sokat lopnak.
Hímezés-hámozás jó magyar szokás szerint, pedig évek óta oda jár, egész céges flottáját ott intézni. Erre tessék, nem fizetnek.
Igazából nem az a nagy dolog, hogy 14 éves, hanem az, hogy 12 700 km van benne... háromszázért!
Egy névtelenséget kérő olvasónk élőben is láthatta a Mulsanne egyik prototípusát, méghozzá nem is messze innen.
Olvasónk időtlen idők óta használja öreg Saab 900-asát. Tanárember, tehát precíz. Az utolsó fillérig tudjuk, mennyibe kerül nála egy kilométer...
Zoltán 650i-je a szerviz szerint viszont jó. Hiszen nem ír ki hibát, a mobiltelefonnal lemért gyorsulás pedig szerintük jó.
Hiszik vagy sem, a Pénzügyminisztérium a napokban értesült a hibridek regadójának problémájáról. Finoman fogalmazva is: ideje volt már.
Adott egy V70, amit 116 ezer kilométerrel hirdetnek. Ugyanezt két hónappal korábban még 221 ezerrel árulta valaki más. Jó, nem?
Az értékelésnél ne adj annyi pontot egy raktárból összeválogatott talicskának mint egy komoly szellemi munkát igénylő produktumnak. Nekem is volt Lada Samarám, I. swift-em, jeleneleg 10 éve corollám (97-00), de tisztában vagyok azok fejlettségi szintjével.
33 éves, házas, dolgozó nő vagyok, főiskolai végzettséggel. Azt gondolom, nem merítem ki a ruppótlan hülyegyerek fogalmát :)
Vajon meddig szabad lemenni olcsóságban, hogy az még ne legyen válóok?
"Mi olyan töltésen dolgozunk, amelyben haladáskor "termelünk energiát" (a tiszta levegőből) és ehhez elegendő 2 db akkumulátor. Az egyik tárolja, a másik leadja az energiát."
Friss A-kategóriás olvasónk kezdőmotort venne, eddig Suzuki GS 500-ban gondolkozott. Fülest kapott azonban egy Kawasaki GPz 750-re, ami nagyobb is, olcsóbb is. Szabad-e ilyenbe belevágni? Nem hullik-e szét az első túrán?
Soha nem láttam még ennyi elismerő tekintetet. Egy Subaru STi-s majdnem nekiment az előtte lévőnek. És HOPP, egyszer csak eltűnt a kuplung. .