A Scania szerint svéd buszok készülnek a Higer nevű cégnél Kínában. Persze az ördög a részletekben lakozik.
Hengerűrtartalom nincs, adót pedig az alapján kéne fizetni. Akkor elengedik? Megjött a hivatalos válasz.
Az osztrák rendőrök a ledes oldalfényt is számon kérik, és gyanús, hogy nem csak a közlekedésbiztonságot akarják fokozni az ellenőrzéssel.
Tűzoltó autót és mentőt vezetek, ti autósok, néha nem tudjátok.
Simán. Sőt, meg is lehet venni. Az ellopott, megkerült, elárverezett, importált és eladott autók köztünk vannak.
Nincs ennél hitelesebb történet, a tulajdonos kitálal. Kárpótol a kis fogyasztás a bődületes szívásokért?
Amióta Békásmegyert bekamerázták, idetelepültek a tróger tolvajok. Olvasói levél a Pók utcai lakótelepről.
Szinte észrevehetetlen kiadásra számíthatnak a kismotor-tulajdonosok, állítja az importőrök egyesülete.
Vannak pillanatok, amikor amikor azt sem látjuk, ami kiveri a szemünket. Mondjuk a háromméteres kínai kosarasok szállítását segítő kisajtót.
Gyula fotózott egy fura szerzetet Kecskeméten. Csikós megválaszolja, mi is az.
Balázs, korábbi főnököm, lelkes Totalcar olvasó végre hozzájutott vágyai tárgyához. Vett egy fűzöld kereklámpás Ladát.
Az olvasó nem kekeckedik, csak megmondja nepperünknek a frankót. Német kontra japán újratöltve.
Változott bármit a helyzet? Van remény arra, hogy jogszabályi szinten rendet tegyenek a megfelelő szervek valaha is?
Az olvasó váltózárat szereltetett korosodó, ám makulátlan állapotú autójába. Lehet, hogy jobban járt volna, ha ellopják, úgy legalább nem kell végignéznie, amit műveltek vele.
Most vagy soha, de lehet, hogy a soha az okosabb. Őrlődjünk együtt.
Eljutottam el oda, hogy eladom a jelenlegi autómat Focusom, és veszek egy 79-es w123-as dízelel Merci kupét. Jó ötlet? Csikós válaszol.
A próbarendszámot árusító cégeket eleve csalásra hozzák létre, állítja a bennfentes. Többen csalnak, mint ahányan nem?
Steyr-Puch, Mini vagy Fiat 500? Hölgy olvasónk rátalált Csikósra, aki elmeséli, miért parttalan szívás a veteránozás.
Corolla-komfortosítás kis ráfordítással, hogy élhetőbb legyen a mezítlábas kivitel.
„Két és fél órát vártál a helyszínelőkre? Neked szerencséd van! Vannak címek, ahová fél nap késéssel érkezünk meg."
Nem fogynak el a kamu hirdetések, amíg akad egyvalaki, aki benyalja a sztorit.
"A Puntót nem egy autóversenyző és nem egy forrófejű ember vezette, hanem apám. Óvatosan és figyelmesen vezető, szabálykövető ember volt."
Keddi cikkünk nyomán kaptunk egy érdekes levelet. A manipuláció elleni harc egyre hevesebb.