Az olvasó nem kekeckedik, csak megmondja nepperünknek a frankót. Német kontra japán újratöltve.
Változott bármit a helyzet? Van remény arra, hogy jogszabályi szinten rendet tegyenek a megfelelő szervek valaha is?
Az olvasó váltózárat szereltetett korosodó, ám makulátlan állapotú autójába. Lehet, hogy jobban járt volna, ha ellopják, úgy legalább nem kell végignéznie, amit műveltek vele.
Most vagy soha, de lehet, hogy a soha az okosabb. Őrlődjünk együtt.
Eljutottam el oda, hogy eladom a jelenlegi autómat Focusom, és veszek egy 79-es w123-as dízelel Merci kupét. Jó ötlet? Csikós válaszol.
A próbarendszámot árusító cégeket eleve csalásra hozzák létre, állítja a bennfentes. Többen csalnak, mint ahányan nem?
Steyr-Puch, Mini vagy Fiat 500? Hölgy olvasónk rátalált Csikósra, aki elmeséli, miért parttalan szívás a veteránozás.
Corolla-komfortosítás kis ráfordítással, hogy élhetőbb legyen a mezítlábas kivitel.
„Két és fél órát vártál a helyszínelőkre? Neked szerencséd van! Vannak címek, ahová fél nap késéssel érkezünk meg."
Nem fogynak el a kamu hirdetések, amíg akad egyvalaki, aki benyalja a sztorit.
"A Puntót nem egy autóversenyző és nem egy forrófejű ember vezette, hanem apám. Óvatosan és figyelmesen vezető, szabálykövető ember volt."
Keddi cikkünk nyomán kaptunk egy érdekes levelet. A manipuláció elleni harc egyre hevesebb.
A zöld szervezet nem ellenzi az ürömi körforgalmat. A körgyűrű nyugati szakaszát már annál inkább. Elkerülő utat és dugódíjat javasolnak.
Persze a tehetős tulajdonosnak valamivel mégis vontatnia kell azt a jet skit - ez volt kéznél.
Talán utáljuk a régi szocialista autókat? Vagy lenézzük őket? Szó sincs róla. Csikós megmagyarázza.
Tegnapi Nepperűzőnkre reagált egy olvasó, aki tapasztalatból írja, hogy hátul is élvezetes a Celica.
Ha nálunk észre veszik a rendőrök, büntetni fognak. Saját magukkal viszont kevésbé szigorúak.
Beblokkolt mind a két első kerék, mert az alulméretezett csapágyak nem bírták a terhelést.
Olvasónk elégedetten használta a Mégane-t, egészen ma reggelig. Százezres jutalom a megtalálónak.
Elvonja a figyelmet, nem lehet kitapintani, lefelé kell bámulni. Tiltsák be?
Miért mostohagyerek a Seat, és a németek miért nem működnek együtt a Suzukival?
Kedves levél egy felhevült bölcsésztől, vigyázat, erősen szókimondó szöveg.
Kit érdekel, hogy francia, olasz, német vagy kirgiz? Az számít, hogy mit tud.