Elfogultak vagyunk vagy éppen ellenkezőleg? Elfogadjuk a véleményt vagy küzdjünk ellene?
Pista szerint feleslegesek a picike egyterűek. Olvasónk szerint meg nem azok. Kinek van igaza?
Szabad keverni a kétféle lengéscsillapítót vagy felejtsem el?
Az alsó szinteken az első óra parkolás ingyenes, így nem kellett fizetnem azért, hogy kiraboljanak.
Mi a veszélyesebb, ha nem látom a gyalogost az út szélén, mert olyan gyenge a lámpám, vagy az, ha illegális xenonnal járok? A calibrás közbeszól.
Apósom francia multinál dolgozik, "szerencsém" volt sokat vezetni mindhárom C5 szériát. Megosztanék pár tapasztalatot a C5-ösökről: nem csak szeretni lehet őket.
Mindenre van megoldás, a fantom-tuningtól a dudagomb-bőrözésig. Olvasóink ismerik a trükköket.
Úgy látszik, nem tanul a magyar és csodát vagy tuti vételt vár ott, ahol egyik sincs.
Tapasztalatlan balek voltam, az agyatlan süketség és vakság állapotába kerültem, ahogy kell. A sztori még így sem olyan tragikus.
Hamisított szervizkönyv, kamuzós nepper, roncsautó drágán. Olvasónk végigjárta a kerékrugdosás minden poklát.
Hosszú kínlódás után végre elismerték, hogy hibáztak. A golfosnak mégsem kell fizetnie.
Ha már a hivatalban nem mindenki gondolkodik ésszerűen, megteszi ezt egy okos autós. Tapasztalatból szól, hallgassunk rá.
Belelépett a fékbe, én izomból megfejeltem a kormányt, majd ő kaján vigyorral az arcán, kinyúlt a leengedett ablakon.
"Erős vevői igény van arra, hogy a kapcsolókat sötétben is megtalálja a vezető az adott márkára jellemző színű kivilágítás segítségével."
Terel amíg lehet, aztán hirtelen átmegy vadállatba: ̶ Idejössz, hogy fikázd az autót és most neked áll feljebb?
Százezerbe fájt, hogy rohantunk a sebészetre, a hatóság nem mérlegel. Ha látták volna a fiamat, most mérlegelnének.
Igazán különleges és ritka autó ez, de nem véletlenül kerül ennyibe. Bármennyire is Ferrari, ez a ló szeret állni. Viszont ha megy, akkor magáévá tesz azonnal.
Lehordunk, szennyezünk, úgy állunk hozzá, ahogy nem kéne. Szégyen gyalázat.
Egyértelmű kérdésre zagyva válasz érkezett a pártirodából. Olyanokat írnak benne külföldi rendszám-ügyben, hogy ketté áll a fülünk.
A duda és az üvöltözés legtöbbször semmi jót nem jelent, de mit lehet tenni, ha valaki szemben kanyarodna fel az autópályára?
Magyar lábra magyar zoknit - ez az elv akár autóra is alkalmazható. Képzeljék el a tízmillió Suzuki országát.
Ön téved. Azt fel sem merem tételezni, hogy szándékosan állít valótlanságot
Olvasónk figyelmeztet az Audi sötét múltjára, melyet megkímélt, kitűnő műszaki állapotúnak hirdet a tulajdonos.
Olvasónk nem Mondeóra, vagy i40-re alkudott, hanem Insigniára. Még mi is meglepődtünk.