Ha forrástól a kerékig mérjük a kibocsátási értékeket, nagyon nem mindegy, milyen energiamixet veszünk figyelembe. Olvasónk átszámolta az ADAC tesztjét magyar viszonyokra.
Élelmiszerraktárnak nézte a hengert az elszánt rágcsáló.
Úgy érezték, nekünk nem igazán jött be a a tölthető hibrid változat. Így aztán tollat ragadtak, hogy leírják, hol látjuk rosszul a dolgokat.
Úgy tűnik, a katonai szolgálatot is jól bírja a Hilux, és ezt nem csak a sivatagi harcosok videói bizonyítják.
Nem várom a napot amikor ezeket a rendszereket nem lehet többé kikapcsolni - írja Zoli tegnapi cikkünk nyomán. Mások leveleiből is idézünk.
Úgy volt, hogy nem kikapcsolható, de aztán írt Gergely, aki elmondta, hogy de.
Olvasónk azt tette, amit sokan tennének: a válságtól tartva eladta újszerű Seatját. Később ismét autót vett volna és megdöbbent: az árak az űrbe tartanak?
Olvasónk maga is tapasztalta a Skodájában a tüneteket, amiket a Seat Tarraco is produkált. De miért hibázik a DSG?
Még az idén egy kis gyakorlás? A szmötyi, a jég és a hó is túlélhető, ha tudod, hogyan csináld. Most megtanítjuk neked, újra TC-Tréning!
Nem lett könnyebb a választás, ha korlátozottak az anyagiak: pár modell elérhető és néhol hosszúak a szállítási határidők. De van olcsó megoldás is.
Kérem tippelje meg, hol lehet elhasalni az E jeles, legális lámpákkal? Igen, a magyar műszaki vizsgán.
Olvasónk új szintre emelte a legózás fogalmát egyedi, távirányítható Honda NSX-ével.
Cikkünk nyomán jelentkezett az igazságügyi szakértő, aki a magas díjat kikalkulálta. Röviden: van magyarázat rá.
Öreg Golfból mutogatták a jelvényt, majd jött a turkálás a kesztyűtartóban. Tényleg divatja lett a kamu rendőrös fosztogatásoknak.
Épphogy elmesélte Kopasz, milyen módszer terjed, máris itt van Zsolt levele, aki emiatt volt résen és úszta meg a lehúzást.
Ambrus Attila, az egykori Viszkis rabló erős autókról, nagy menekülésekről, a börtönről, változásokról és új életről beszél a Totalcar autósmozi vetítése előtt.
Kicsit Parkoló Parádé, kicsit mozi, ez a Totalcar Autósmozi.
Legközelebb nézd velünk az utóbbi idők legjobb hazai autós üldözéseit. Kicsit Parkoló Parádé, kicsit mozi, ez a Totalcar Autósmozi.
Senkit nem rettent el, ha évente-kétévente megbüntetik 30 ezer forintra. Akkor se, ha évente ötven embernek elveszik az autóját.
József szerint sem a bírság, sem a jogsi elvétele, de még a büntetőpontok sem érnek sokat, ötletét megindokolta.
Jelentkezett Sándor, akinél kikötött az A7-es. Még a turbóban is állt a víz, de láss csodát: a hajtókarok, szelepek nem görbültek, a vezérlés sem ugrott át.
A vártnál nagyobb vihart kavart a hibrid X5 tesztje, de kiderült, hogy tényleg léteznek emberek, akiknek megfelel, illetve miért nem töltik árammal a cégautókat. Csak erős idegzetűeknek!
Be volt fizetve a parasztmercire, aztán jött a Merkurtól a levél: ha hamarabb szeretnénk autót, lehet váltani Samarára. Apám nyilván megtette.
A MűhelyPRN-ben bemutatott LS400 sajnos egy roncs volt, legalább kétmillió forint a helyreállítása - írja Tibor, aki tizenhárom éve használja és javíttatja a sajátját.