Körülbelül 1,1 milliót költhetek autóra. Érdemes 10 éves dízelt venni ennyiért?
A cikk szerint a Toyotákat Európában nem szerelték a problémás szőnyeggel. Ezt saját tapasztalatomra alapozva cáfolnám!
"Sza..ok a német-autó imádatotokra! Egyetlen egyszer tudnátok egy normális tesztet összehozni, ami olvasható és korrekt, tárgyszerű, nem pedig személyes marhaságok töltik ki."
Megtörtént, amire egy pillanatig sem számítottunk: az ismeretlen, elérhetetlen hivatal használható választ adott a kérdéseinkre.
A francia autóipar jelentős tényezője a mai autógyártásnak is, különleges íze semmivel sem helyettesíthető. Az elnevezésekben sem.
Azt hiszem elkaptam a "Mazda mx-5 kell" kórt, légyszi segíts egy kicsit. Vagy beszélj le gyorsan, vagy mondj el egy pár dolgot, kérlek :)
Ha a járművet nem is használod, csak a szobád dísze, vagy tyúkólként működik, elvileg még akkor is fizetned kellene. Az pedig abszurd, hogy az úgymond "nagy értékű vagyontárgy" adóztatásakor nem veszik figyelembe a tárgy valódi értékét.
Hogyan vegyünk rá egy új Lancia Deltát, hogy törölje le az ablakot, vagy hogy párátlanítson?
Egy kereskedő visszatekerte a Vectra óráját. Mit kapott ? 3000 font bírságot, és lopásért 2 év felfüggesztettet.
A Rover ugyan megszűnt, de halálában sem hagyta cserben híveit. Meg is érdemlik!
Na akkor MAGYAR leszek. Pár telefon után már tudtam, hogy hova kell vinnem az autót. Másnap pedig elhoztam, mindössze 128.000 km-mel az órájában.
Ha magad elé nézel és nem adsz neki, ott marad a kocsid mellett, néz és anyázik. Ha adsz neki (mert először adtam) elfelejti megköszönni.
2003 márciusában céges autóként kaptam, majd 240e km után, 2006 szeptemberében árokba tettem. Most 89e-t mutat az óra.
Sértetlenül operálják ki a visszapillantó tükör lapját, profi mackósként bugázzák meg a ködlámpát, nem törnek-zúznak, de kicsit sokat lopnak.
Hímezés-hámozás jó magyar szokás szerint, pedig évek óta oda jár, egész céges flottáját ott intézni. Erre tessék, nem fizetnek.
Igazából nem az a nagy dolog, hogy 14 éves, hanem az, hogy 12 700 km van benne... háromszázért!
Egy névtelenséget kérő olvasónk élőben is láthatta a Mulsanne egyik prototípusát, méghozzá nem is messze innen.
Olvasónk időtlen idők óta használja öreg Saab 900-asát. Tanárember, tehát precíz. Az utolsó fillérig tudjuk, mennyibe kerül nála egy kilométer...
Zoltán 650i-je a szerviz szerint viszont jó. Hiszen nem ír ki hibát, a mobiltelefonnal lemért gyorsulás pedig szerintük jó.
Hiszik vagy sem, a Pénzügyminisztérium a napokban értesült a hibridek regadójának problémájáról. Finoman fogalmazva is: ideje volt már.