A Deloitte érdekes elemzést közölt arról, hogy hogyan nőtt az elmúlt évtizedekben az elektronika szerepe a személyautókban. Azt nyilván mindenki érzékelte, aki kicsit is foglalkozott a témával, hogy az elmúlt két évtizedben elsősorban ezen a téren volt látványos fejlődés az autóiparban, az elemzés számszerűsíti is a jelenséget.
A hidegtűrési tesztek során készített felvételeket hozott nyilvánosságra a koreai gyártó. Ezeken ugyan egy olyan tesztautó látható, amelynek az orr- és farrészét alaposan álcázták, de néhány jellegzetes részlet így is látható.
A gyár indoklása szerint most a rövid távon várható kereslet nem indokolja a debreceni beruházás folytatását, ezért egyelőre nem folytatódhat az épp csak megkezdett építkezés.
Úgy néz ki, az új és használt személygépkocsik forgalomba helyezésére nagyon hasonló hatással vannak a járvány kapcsán Európa-szerte meghozott korlátozó intézkedések. Mindkét terület nagyot zuhant a tavalyi évhez képest.
Eddig is akadtak széles körben elérhető szenzor-adatok, amelyeket az egyetemi és intézményi kutatók felhasználhattak. Ám a Ford által közzétett információ állítólag jóval változatosabb, és egyszerre több autóval készült, így a mesterséges intelligencia alaposabb tesztelésére ad módot.
Az egész hihetetlen történet Amerikából, egész pontosan Utahból származik. Egy ötéves kisfiú komoly vitába keveredett édesanyjával, mivel a gonosz nőszemély nem volt hajlandó venni neki egy Lamborghinit. Ezen a kissrác annyira berágott, hogy később, amikor tesója vigyázott rá - illetve vigyáznia kellett volna - fogta az otthon álló autó slusszkulcsait, majd útnak indult, hogy ő maga vegyen egy Lambót.
A koronavírus-járvány miatt ismét engedélyezték az autósmozik működését Iránban, ahol az 1979-es iszlám forradalom óta be voltak tiltva az ilyen vetítések.
Korábban úgy nézett ki, hogy a BMW M részlege továbbfejlesztheti az i8 koncepcióját, erősebb hajtásrendszerrel és még látványosabb formával, de úgy tűnik, a tervet elsöpörte a járványhelyzettel érkező spórolási kényszer.
A Reuters értesülései szerint mostanra körvonalazódott az új terv, amellyel a Nissan javítana a pénzügyi mérlegén. Ebben már nem a termelés növelése a fő cél, hanem a kínálat észszerűsítése, karcsúsítása és fiatalítása. Egyben leépítenék a felesleges gyártókapacitást is.
Öt éve, hogy bemutatták a Santa Cruz tanulmányt, és később az is kiderült, hogy valószínűleg ugyanezen a néven érkezik egy szériamodell is.
A norvég villanyautó-támogatást kihasználva vetheti meg a lábát a kínai cég Európában, aláígérve mindenki másnak.
A koronavírus-járvány az autópiacot könyörtelenül érinti, Amerikában is egészen új szintre süllyedt az autók iránti kereslet. A The Drive című magazin arról számolt be a napokban, hogy egy teherszállító hajónak napokig kellett várakoznia Los Angeles partjainál, mert nem tudta lepakolni autószállítmányát a kikötőbe. Ez azért volt, mert a korábbi szállítmányok még mindig ott álltak, hiszen annyira nem vesz senki új autót, hogy még az előző adagot sem tudták elvinni a kereskedésekbe.
Korábban úgy tűnt, a Seat és a kínai JAC Auto közösen fejlesztheti a VW elektromos kínálatának új alapmodelljét. Ám a legújabb hírek szerint a VW Up, a Skoda Citigo és a Seat Mii elektromos hajtású utódjának tervezését mégsem a Seat végzi majd.
Egészen őrült ötlettől vezérelve a legutóbbi Rebelle Rally-n , Emme Hall (újságíró) egy 400 ezer dolláros, azaz közel 130 millió forintos Rolls Royce Cullinannel indult el. Azt aláírom, hogy ez az autó egy hobbiterepjáró, tehát emelt, szélesített ráadásul mind a négy kereke kapar, így még akár alkalmas is lehetne. Sőt, a légrugós futómű, a 653 lóerő és 900 Nm nyomaték is az ő oldalukon áll, viszont a puha sivatagi homok csúnyán meg tudja szívatni a 2,7 tonnás dömpert.
Texasban minden nagyobb, tartja a mondás. Még akkor is, ha csak a második legnagyobb állam Alaszka után. Mindenesetre az idióta ötleteknek nagy hagyománya van Texasban, - tulajdonképpen egész Amerikában - például itt ütköztettek össze két vonatot 1896-ban, szigorúan reklám céljából. A mostani mutatvány kevésbé veszélyes, mégis elképesztően borzasztó látványt nyújt.
A rendőrség tegnap délután rakta ki civil autós akciójának új részét, ma már pedig újabb gyorshajtásokról számolt be. Nem is kevésről, a hétvégén a Tatai és Tatabányai Rendőrkapitányság területén végzett sebesség-ellenőrzés alkalmával 174 gyorshajtót mértek be - írta a police.hu.
Eredetileg az idei Genfi Autószalonon mutatta volna be a Bugatti az új Chiron Pur Sportot, de a járvány miatt a rendezvényt eltörölték. A Bugatti ennek ellenére is megtartotta bemutatóját, mégpedig videó formájában, így aki kíváncsi volt rá, videón keresztül is megtekinthette a 3,5 millió dolláros - 1,08 milliárd forintos - szuperautót. A bemutató óta eltelt közel két hónap, ezalatt egy francia grafikusnak volt ideje újragondolni a megszokott külsőt - Star Wars-módra. A végeredmény egész elképesztő lett.
A japán autógyártó 1997-ben dobta piacra első hibridjét, a Priust. Huszonhárom évvel később már ott tartanak, hogy a Toyota és prémiummárkája, a Lexus kínálatában világszinten negyvennégy hibrid hajtásláncú személyautó található, és átlépték a 15 millió eladott részben elektromos autót - ebből 13,3 millió Toyota, és 1,7 millió Lexus.
Heteken beül döntést kell hoznia a német kormánynak az autóvásárlást ösztönző kedvezmények ügyében az autóipari vállalkozások érdekképviselete (Verband der Automobilindustrie - VDA) szerint.
Szó volt róla, hogy hamarosan jön az új rész, és már itt is van. A rendőrség épp mostanság készül régi tempóra pörgetni a civil autós akcióját, ebből az alkalomból pedig kiadták az akcióval párhuzamosan futó videósorozat új részét.
Másfél hónappal azután, hogy az olaszországi járványhelyzet miatt bezárta kapuit, hétfőn a Ferrari maranellói és modenai üzemében is beindul a munka.
Az ő rajzai alapján készült az első Mustang, de sok más - Amerikában jelentős - autó formatervére volt hatással negyvenéves fordos karrierje alatt. 87 éves korában elhunyt Gale Halderman.
Meglepően nagy sikere volt, óriási nézettséggel futott, de egy ideje nem adott ki új videót a rendőrség arról, milyen fogásai voltak a jelöletlen autóik kameráinak az ország útjain. Persze a járvány miatt van a szünet, de a következő hetekben újraindul az akciósorozat.
A Tesla közel egy éve küzd az igazáért. Szerintük egy korábbi alkalmazottjuk egy kínai startup autógyártónál használta a Tesla önvezető rendszerének forráskódját.
Még nem tudni, hogy mire készül pontosan a Lamborghini, de már videórészletet közölt az újdonságról.