Luc Donckerwolke korábban a Volkswagen csoport különféle márkáinál szerzett magának hírnevet: tervezett Skodákat, Audikat, Bentley-ket, Seatokat és Lamborghiniket, mielőtt 2015-ben átszerződött a Hyundai-hoz.
A Ford bejelentette, hogy az első negyedév során 2 milliárd dollár veszteséget szenvedett el, valamivel többet, mint amennyi nyereséget vártak a koronavírus-járvány kitörése előtt. Ám a neheze még hátra van.
Nincs messze a 4-es BMW világpremierje, talán épp ezért a gyáriak, ugyan álcázva, de meg is mutatták az újdonságot. Néhány adat is kiderült, viszont a végleges forma – különösen az orr-rész – még nem nyilvános, bár ami átlátszik a fólián, az alapján sok jóra nem számíthatunk.
A Nissanon belül sokan a Datsun márkát okolták az elmúlt évek veszteségeiért, de a belső folyamatokat nem könnyű megállítani, akkor sem, ha lenne szándék a márka újbóli beszántására.
A Yamaha éveken át játszott a sportkocsigyártás beindításával. Mint most kiderült, az EU-ban még egy formatervet is levédettek, még 2018-ban, ám tavaly ősszel bejelentették, hogy lemondtak a tervekről.
A tavaly még három márka küzdött a futamgyőzelmekért a DTM-ben, de mivel az Aston Martin már az év elején bejelentette, hogy kiszáll, az Audi pedig most hozta nyilvánosságra a döntését, a BMW-n kívül más nemigen állhat rajthoz jövőre.
Már tavaly hallani lehetett róla, hogy jönnek a PSA szabványos elektromos furgonjai, de az Opel-jelvényes Vivaro-e bemutatója kapcsán most újabb adatokat hoztak nyilvánosságra.
Az aktuális A8-ast még 2017-ben úgy mutatta be az Audi, hogy 3-as szintű önvezető rendszert tartalmaz, az első olyat, amely bizonyos helyzetekben megengedné, hogy a sofőr ne a forgalmat figyelje. Ám ezt a megfelelő jogi háttér hiánya miatt nem aktiválták az autókban, és most úgy tűnik, már nem is fogják.
Az április 28-ával újrainduló autógyárban több mint 120 különféle intézkedéssel igyekeznek biztonságosabb munkafeltételeket teremteni. De így is csak lassan épülhet fel újra a gyártás.
A Lexus LS jelenleg csak hathengeres motorokkal kapható, de a japán szaksajtó szerint ez a modellfrissítés kapcsán változni fog. Hibrid négy- és nyolchengeres kivitelekről hallani, a jelenlegi V6-osokon kívül.
A védjegy-eljárás kapcsán kerültek nyilvánosságra azok a jellegrajzok, amelyek valószínűleg már a végleges Nissan villany-SUV-ot ábrázolják.
A BMW-nél az i3 bemutatása után rendesen megtorpant a villanyautó-fejlesztés: a következő nagy sorozatú elektromos modellt csak most készül bemutatni a márka.
Egyelőre egyetlen változat került gyártásba az új, középmotoros Corvette-ből, de további négy változatról hallani, amelyek közül több is hibrid hajtással érkezhet.
Az aktuális Mégane még csak a modellciklusa közepénél jár, de a következő generáció fejlesztését épp mostanában kellene elkezdeni, hogy időben megérkezzen. Talán épp ezért említette a típust a Renault vezető formatervezője, mint a kínálat átalakításának egyik lehetséges áldozatát.
Több mint ötheti szünet után hétfőtől fokozatosan újraindítja a gyártást a Skoda - erősítette meg a német dpa hírügynökségnek a cseh autógyár szóvivője.
Egyre szélesebb körben kezd beválni a Kamaznak az önvezető kamionozás. Nemrég alaposan letesztelték a rendszerüket zord északi tájakon és a hóviharban is jól teljesített az önvezető flotta.
Már minden adott hozzá, hogy a Bentley nekilásson a tavaly bejelentett munkának, és egy tizenkét darabos szériát újragyártson a húszas évekből származó versenyautójából, a Blowerből. Még ha ennek a kilencven éves igazi Blowereket tulajdonló gyűjtők kimondottan nem örülnek.
Érdekes botrány alakul Szlovákiában, miután egyértelműen igazolták, hogy a D4-es autópálya egy szakaszának alapját részben hulladékkal töltötte fel a kivitelező. Várhatóan egy 1,3 kilométeres szakaszt kell majd visszabontani Horvátjárfalunál (Jarovce) az Újszó cikke szerint. És lehetnek még más érintett szakaszok is.
A BMW azt tervezi, hogy a koronavírus-járvány miatti két hónap kényszerszünet után májusban újraindítja a termelést gyáraiban.
Egy nem akármilyen gyártó eleve piszok ritka típusának egyetlen kabriója került fel nemrég az Ebay-re. Nem kevés pénzért, 2,175 millió dollárért (721 millió forint) próbálták meg eladni, de nem lett rá vevő.
A normál Escalade sem kicsi a maga 5,38 méterével, de az ESV változatot tovább nyújtották. Ez már 5,77 méter hosszú, a tengelytávja pedig 3,07-ről 3,41 re növekedett.
A világ leghosszabb autóval is járható, 18 kilométeres vízalatti alagútjával kötik össze Dániát és Németországot a balti-tengeri Fehmarn (dánul: Femern)-szorosban. Januárban indul az építkezés, a dánok tervei szerint még az évtized vége előtt a végére érnek.
Viszonylag rég nem készül már a Suzuki SX4, legalábbis Európa számára. viszont Kínában készül a típusnak egy leszármazottja, amely hamarosan kapható lesz Németországban.
A korábban jellemző évi egy új modellhez képest mostanság elég nagy a pörgés a Ferrarinál: tavaly bemutatták az F8 Tributo, az SF90 Stradale és a Roma típusokat, és az idén is érkezik két új gép.
Természetesen tapasztalt szakembert kerestek a piaci bevezetéshez: a Genesis Motor Europe kereskedelmi vezetője Enrique Loranzana lesz, aki hasonló munkakörben már dolgozott az Aston Martinnál és a Maseratinál is.