Hírek

2016. szeptember 10., 10:06 Módosítva: 2016.09.14 07:03
38

Ezúttal egy kanadai cég szögelt össze egy áramvonalas miniautót. Ahogy a Solo elnevezés is sugallja, a jármű egyszemélyes, és az aktuális divathoz igazodva elektromos hajtású. Kérdés, hogy lesz-e, aki hajlandó pénzt adni érte.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 10., 06:38 Módosítva: 2016.09.14 07:03
74

A Lotus Super Seven első szériáját persze senki nem kívánja egy az egyben vissza a maga 40 lóerejével, de a Caterham Sprintet annyira régimódira szabták, amennyire csak lehetett.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 9., 17:24 Módosítva: 2016.09.13 06:29
205

Látszik, hogy az N2A nevű cégnél sokat dolgoztak rajta, hogy összehozzák a Camaro 789 SS jelzésű járművet, de azt kell mondjuk, a végeredmény mégsem sikerült jól.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 9., 14:34 Módosítva: 2016.09.13 06:29
65

Mi még csak egyszer találkoztunk Baojun márkájú autóval, de Kínában komoly választékot kínál a SAIC és a General Motors közös márkája. A vadiúj 310-es például a Chevrolet Aveo hosszabb tengelytávú, áttervezett formájú testvérmodellje, amelyet a kínai középosztály családi járművének szánnak.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 9., 12:44 Módosítva: 2016.09.13 06:29

A Toyota, illetve luxusmárkája, a Lexus mostanság nemigen mutogat céltalan tanulmányautókat. Még a Toyota C-HR-ből és a Lexus LC-ből is sorozatgyártmány lett, pedig azok az autók tényleg elég radikálisan néztek ki. Az UX is elég érdekes, borzas forma az első fotó alapján, de egyáltalán nem lenne meglepő, ha a C-HR alapjain ebből is szériagyártmány válna a nem túl távoli jövőben.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 9., 11:20 Módosítva: 2016.09.13 06:29
174

Manapság már minden kevésnek tűnik a Tesla Model S Ludicrous üzemmódban bemutatott brutális gyorsulásához képest, de azért a Panamera 4 E-Hybrid is feleslegesen jól megy az adatok szerint. És ez is elmegy villannyal ötven kilométert, ami a többség hétköznapi igényeinek megfelel.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 9., 06:06 Módosítva: 2016.09.14 07:03
41

Az AutoNews híre szerint néhány típus, amelynek az érkezését szinte biztosra vettük, talán soha nem érkezik meg. Valószínű, hogy a gyáriak is megnézték, hogy miből tudnának nagyobb mennyiséget eladni.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 8., 17:42 Módosítva: 2016.09.11 12:12
132

Marco Gramenzi olasz hegyi menő hajtja ezt az egyedi Alfa 4C versenyautót, amiben az az igazán meglepő, hogy a fődarabjai az utcai autóból valók, csak a karosszéria egy részét és a futóművet cserélték le.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 8., 15:50 Módosítva: 2016.09.11 09:09
254

Régóta hallani a Toyota sportkocsiról, amely legalább részben BMW technikán alapul, de ez az első alkalom, hogy láthatjuk is az autót, igaz, egyelőre alaposan álcázva. Néhány lényeges részlet azonban így is jól látható.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 8., 13:53 Módosítva: 2016.09.11 12:12
57

Az amerikai vevő, a Liberty Media is megerősítette, hogy megállapodtak a Formula 1-et üzemeltető cég felvásárlásáról a jelenlegi tulajdonosokkal. Első lépésben csupán Formula One Group anyacégének 18,7 %-át veszik meg 746 millió dollárért, de már ezzel a lépéssel új elnök érkezik a cég élére, Chase Carey, a 21st Century Fox alelnöke.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 8., 11:46 Módosítva: 2016.09.10 11:01
17

A feltűnően áramvonalas Vision Van nagydarab furgon, nagyjából akkora mint egy Mercedes Sprinter. Mégsem unalmas, mint a legtöbb ilyen haszonjármű: a Mercedes tervezői elérték, hogy úgy tűnjön, mintha a közeli jövőből érkezett volna.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 8., 06:46 Módosítva: 2016.09.13 06:29
340

A Reuters híre szerint a Renault vezetői értekezleten hangzott el nemrégiben, hogy a dízelmotorokat, elsősorban a nagy tömegben gyártott modellek olcsóbb dízelmotorjait hamarosan nem lesz érdemes továbbfejleszteni.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 7., 17:36 Módosítva: 2016.09.11 17:18
189

Még erősebb W12-es turbómotort kapott a Continental Flying Spur W12 S változata, így ez lett a leggyorsabb négyajtós, amelyet a Bentley valaha gyártott.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 7., 16:18 Módosítva: 2016.09.09 17:31
254

A koreaiak állítólag tudományos alapon tervezték meg az új i30-ast: kielemeztek minden vetélytársat, megkeresték azokat a jellegzetességeiket, amelyekben a legerősebbek, és ezeket igyekeztek továbbfejleszteni. Ez lett belőle.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 7., 15:00 Módosítva: 2016.09.11 12:12
60

Már az első pillanattól megkérdőjelezhető döntés volt a Peugeot egyterű bemutatása, és úgy tűnik, a PSA csoportnál is rájöttek a hibára. Így egyetlen generációnyi 5008-as egyterű után változtattak a koncepción. A régi és az új 5008-as között egyetlen közös vonás van: mindkettőből készül hétüléses változat.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 7., 13:38 Módosítva: 2016.09.10 11:01
135

Az Audi formatervezői nem erőltették véresre magukat, hogy az A5 Sportbacket átdolgozzák, pedig ez állítólag egy teljesen új generáció. Az A5 Coupé megújítása után persze mi mást is várhattunk volna.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 7., 12:05 Módosítva: 2016.09.11 17:18
264

Úgy tűnik, a három éve bemutatott Ox mostanra kiforrott konstrukcióvá vált, csak egy befektető hiányzik, aki vállalná egy üzem felállításának költségeit. A ránézésre rémesen primitív járműnek több vonzó tulajdonsága is van, de a legnagyobb előnye, hogy egy 40 láb hosszú szabvány konténerben elfér hat lapra szerelt egységcsomag, amelyekből 12 óra alatt szinte bárhol, különleges felszerelés nélkül, közönséges szerszámok segítségével összeépíthető a működőképes jármű.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 7., 06:07 Módosítva: 2016.09.09 14:50
2

A Volkswagen a Scanián, az MAN-en és saját haszonjármű-üzletágán keresztül egy ideje már nagypályán játszik az európai teherautó-piacon, ám Észak-Amerika felé most nyitnak először. A VW a Navistar International-ből vásárol most 16,6%-ot, amellyel állítólag komoly stratégiai együttműködés is jár a tervek szerint.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 6., 16:37 Módosítva: 2016.09.09 14:50

Bár a bemutatóra még várni kell, a Kína és Észak-Amerika számára fejlesztett új Volkswagen modellről egyre több részlet derül ki. Ezúttal már nem csak részletfotók jelentek meg a kínai szaksajtóban, hanem egy egész alakos is, sőt, milliméter-pontos méretadatokat is közöltek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 6., 15:20 Módosítva: 2016.09.08 18:05
55

A Volvo bejelentette, hogy a kínai Daqingból látja majd el az összes piacot az S90 hosszabbik változatával.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 6., 13:08 Módosítva: 2016.09.09 14:50
68

A BMW-nél régi hagyomány, hogy művészeket kérnek fel egy-egy autó kidíszítésére – így keletkezett az évek során több tucatnyi Art Car, amelyeket a BMW aztán időről időre kiállít. Az egyik leglátványosabb ezek közül talán az az 525i, amelyet a dél-afrikai törzsi művész, Esther Mahlangu díszített jellegzetes, színes mintázattal.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 6., 11:50 Módosítva: 2016.09.23 14:03
34

Egyelőre csak szemből mutatták meg a Discovery következő generációját, és ebből a nézetből nem mond sokat, bár látszik néhány markáns különbség a kisebb testvérmodellhez, a Discovery Sporthoz képest.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 6., 10:54 Módosítva: 2016.09.09 14:50
17

A Volkswagen legnagyobb gondja ugyan kétségtelenül a dízelbotrány elsimítása, de akad más problémájuk is. Az egyik kisebb kavics a cipőjükben egy bizonyos Wolfgang Schreiber, aki évtizedeken át volt lojális alkalmazottja a cégnek, de végül megváltak tőle. Ezek után pert indított a cég ellen, mivel az övé a DSG váltóhoz kapcsolódó több szabadalom, amiért nem kap semmit a vállalattól.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 6., 06:08 Módosítva: 2016.09.10 08:10
18

Még takarékosabb, még áramvonalasabb, még tágasabb, és úgy teletömték elektronikával, mint semmi mást eddig. A Daimler amerikai teherautó-üzletágának új csúcsmodellje az új Cascadia sorozat.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 5., 17:34 Módosítva: 2016.09.09 13:53
67

Bár a zuhanó piacon némi növekedést is elért az AvtoVAZ a legújabb Lada generációnak köszönhetően, még mindig veszteséggel működik. Így jelentősebb tőkeinjekcióra van szükség, amelyet most valószínűleg meg is kap az orosz gyártó két legnagyobb tulajdonosától.

Távolról sincs vége, olvasson még