Az egyre növekvő légszennyezést minden lehetséges eszközzel próbálják visszaszorítani Indiában. Az intézkedések részeként Újdelhiből például kitiltják az öreg dízeleket. Itt pedig öreg alatt nem csupán az igazán régi szívódízeleket kell érteni: a tíz évnél idősebb gázolajüzemű autókról van szó.
Az autógyárak egy kis részénél még mindig árulnak olyan kocsikat, amiket a problémás Takata légzsákokkal szereltek. Új Mercedeseket és Ferrarikat hívnak vissza a közeljövőben.
Már régóta pletykálják, hogy a Toyota feléleszti a legendás sportkocsiját, a Suprát. Ennek egyik bizonyítéka volt a BMW-vel közösen készített FT-1 tanulmány, ami a Toyota részéről a Supra, a BMW oldaláról pedig a Z4 utódja lehetne. A tanulmány kapcsán még BMW motorokról beszéltek, most azonban úgy tűnik, inkább házon belül oldaná meg ezt a kérdést is a japán gyártó.
A pletykák szerint lázasan folyik a munka a Mercedes-AMG háza táján. A jövőre 50 éves AMG ugyanis egy méregdrága hiperautót tervez piacra dobni az évforduló alkalmából.
A kerekesszék szó hallatán nem feltétlenül a csapatás jut eszünkbe. Ezen a megállapításon változtathat sokat a Howe and Howe Technolgies legújabb munkája, a Ripchair 3.0. A műhelytől nem szokatlan az, hogy durva lánctalpas gépekkel rukkoljanak elő, korábban bemutatták már a Ripsaw EV-2-est, amivel aztán a legkülönbözőbb terepeken vadultak. Most egy másik műfajban bizonyítanak.
A Mercedes-Benz tavalyi bejelentésével biztossá vált: a prémiumgyártók is igyekeznek betörni a pickupok piacára. Azóta már a névvel kapcsolatban is megindultak a spekulációk, és ha a Mercedesnél halad a projekt, akkor bizony a nagy riválisok sem akarnak lemaradni. A BMW-nél ugyancsak fontolgatnak egy hasonló lépést.
Úgy tűnik, a július nem kedvez a ritka és méregdrága szupersportkocsiknak. Pár nappal ezelőtt a Nordschleifén zúztak le egy Koenigsegg One:1-t, most pedig Párizsban pusztult a Pagani Huayra egy különkiadású példánya, a teljesen egyedi Pearl. Erre mondják, hogy az anyagi kár jelentős.
Különleges sportautóval lepte meg magát Max Verstappen a Forma-1-es Magyar Nagydíj előtti napokban. A fiatal holland klasszis egy Porsche 911 GT3 RS-t vásárolt, méghozzá 400 ezer dollárért – mintegy 114 millió forintért.
Az Arctic Trucks neve nem ismeretlen offroados körökben. Átlagos terepjárókat alakítanak át extrém terepen is boldoguló gépekké. Most az Isuzu D-Maxból készítettek kigyúrt változatot, amit a cég AT35-nek keresztelt.
Valószínűleg egy belső használatra szánt prezentáció egy lapját ábrázolhatja a kép, amely kiszivárgott az internetre, és a Daimler személyautós üzletágának 2016-os és 2017-es újdonságait mutatja. Akad köztük néhány, amelyet már ismerünk, de olyan is, amelyről legfeljebb sejthető, hogy milyen járművet takar.
Az az érzésünk, a Volvónál jól számoltak, amikor a legnagyobb, legdrágább, és így a legtöbb nyereséget hozó modellekkel kezdték el a választék teljes cseréjét. Az eredmény már most látható: a cég tavalyhoz képest több mint háromszoros üzemi nyereséget produkált 2016 első félében.
Tövig nyomta a pedált a PSA csoport Iránban – a cél nyilvánvalóan a korábbi piacvezető szerep visszaszerzése. A Peugeot márkával ugyanis a PSA volt Irán domináns autóhuártója egészen a 2012-es kereskedelmi szankciók bevezetéséig, és az iráni piac elvesztése is hozzájárult a francia gyártó súlyos pénzügyi kríziséhez, amelyből csak most kezd magához térni.
A BMW időről időre már eddig is felvett a palettájára néhány ilyen, hatszáz lóerők különkiadást az M5-ösből – úgy tűnik, a 4,4 literes V8-asból, amely a hengersorai közt hordja a turbóit, ennyit lehet megbízhatóan kihozni – de úgy hallani, az idei Competition Edition már a búcsúszéria, ez az M5-ös az alapjául szolgáló 5-össel együtt lassan átadja a helyét az utódnak.
A brit Autocar a jövő hétre tervezett hivatalos bemutatót megelőzően nyilvánosságra hozott néhány képet a Bristol új sportkocsijáról, amely öt év szünet után éleszti újjá a márkát, méghozzá BMW technikára alapozva.
Az Atieva nevű amerikai cég nagyon furcsa elektromos autóval állt elő. Kívülről egy sima Mercedes Vito, aminek a belsejébe félelmetesen erős elektromos hajtásláncot szereltek.
Két matricázott Lamborghini rótta a köröket a híres német versenypályán, a Nürburgringen. Egyelőre csak spekulációk állnak rendelkezésre, viszont az autók külseje alapján sejteni lehet, hogy új modellváltozatot tesztel az olasz gyártó.
Ezt a Toyota Corollát a világ bármely pontján közlekedésre alkalmatlannak ítélnék. Nem csak a hatóság, a sofőrje is. Nem úgy Pakisztánban, ahol, úgy néz ki, bármi lehetséges.
A Tesla vezetője, Elon Musk a befektetők és a közvélemény teljes bizalmával a háta mögött új tervekkel állt elő, amelyek sokkal messzebb mutatnak a belátható jövőnél. Fenntartható fejlődésről szólnak, kizárólag napenergiával működtetett, elektromos járművekkel, önkéntes autómegosztással és önvezető járművekkel – azaz mindannak a szélesebb körű elterjesztésével, amivel a Tesla eddig is kísérletezett.
A San Diego Comic Conon, a képregény-szubkultúra egyik nagy találkozóján mutatták be az X-szárnyú földi megfelelőjét, amely leginkább egy elfajzott dragsterre emlékeztet.
Az ex-F1 pilóta nagy autórajongó hírében állt, így nem meglepő, hogy a legkülönbözőbb autókat találhatjuk a garázsában, a Fiat Cromától a Ferrari FXX-ig. Sajnálatos balesete óta több autója került eladósorba, így landolhatott egy berlini kereskedőnél a hétszeres világbajnok Mercedes E55 AMG kombija.
Szokatlan módon már a hivatalos bemutató előtt megjelenik az új Škoda SUV a nagyközönség előtt. A Tour de France utolsó szakaszait vezeti majd egy példány, amely erre az alkalomra új álcafóliát kap.
Arról persze nincs szó, hogy tizenöt, egymástól teljesen független McLaren modell érkezne. A brit sportkocsigyártó azt tervezi, hogy minden modelljéből több speciális változatot is készít, bár azt ígérik, hogy nem viszik túlzásba ezt a gyakorlatot sem.
Adatgyűjtő feketedobozok beépítését tenné kötelezővé Németország az önvezető rendszerrel ellátott autókban. A fedélzeti eseményrögzítő rendszer szükségességét az indokolja, hogy az ilyen járműveknél baleset esetén nehéz megállapítani, emberi mulasztás történt-e, vagy a technika hibázott. Súlyos vagy kevésbé súlyos esetekben is egyértelműen el lehet majd dönteni a feketedoboz által szolgáltatott adatok alapján, hogy kié a felelősség.
A 29 éves Jessica Reger közel három hónapot tölthet el a börtönben, miután rajtakapták, hogy három- és ötéves gyermekét egy Corvette csomagtartójában szállította.
Drágán nem nehéz feltűnő autót készíteni, de ennek az orosz fiatalembernek ez úgy 23 ezer forintnyi rubelből összejött. Nem kellett más a négy, 20 hüvelykes keréken kívül, csak négy, 35 centis nyomtávszélesítő.