Kérdésére megalapozott válasz a szerződés ismeretében volna adható.
Szerettük volna közös tulajdonként bejegyeztetni, de mivel az adásvételi szerződés és a biztosítás a nevemen van, azt mondták ez nem lehetséges.
Tudomásom szerint az 1992 után gyártott autóknál kötelező csak hátul a biztonsági öv.
Szerintem az átépítés alatt álló útkereszteződés feloldotta a sebességkorlátozást, a rendőr szerint nem.
A motorkerékpáros felajánlotta, hogy intézzük el magunk közt az ügyet, hagyjuk a betétlapokat.
Az eredetvizsgálaton az autó "d" minősítést kapott és azt írták rá, hogy nem eredeti a motorszám.
A Kresz szerint a személygépkocsi első ülésén 150 cm-nél alacsonyabb gyermek csak akkor szállítható, ha az üléshez légzsákot nem szereltek fel, és a gyermeket biztonsági gyermekülésben helyezték el.
Ha az adatbázisában nincs meg a szükséges adat, mindenképen feladatköre annak a beszerzése.
Megvettük a gyerekeknek a gyerekülést, de menet közben folyton felborulnak a gyereküléssel együtt.
Ha szerencséje van, akkor a Hivatal semmisítette meg, és ennek nyoma kell, hogy legyen.
Létezik e lista azon gépjármúvekről melyekben nem kötelező a gyerekülés?
Az autó eredetiségvizsgánál megbukott, alvázszámát áthegesztették.
Eladható-e, vagy átírható-e magánszemélyre az autó, amíg le nem jár a lízingszerződés?
A parkolási övezeteket önkormányzati rendeletek határozzák meg, a kitáblázás csak tájékoztatás.
Az okmány, mint fogalom nincs általánosan jogszabályilag definiálva.
A kombájn nem gépjármű?! Akkor mi???
Azt szeretném megtudni, hogy a fenti hiba alapján érvényesíthető-e valamilyen garanciális vagy jótállási kötelezettség.
A mögöttem haladó is hasonlóképpen sávot akart váltani, mindketten jeleztük a szándékot.
Most megállapították, hogy az autó jobban volt sérült, mint ahogy a vételkor közölték velem.
Szerintem a másik fél közlekedett úgy, hogy ő nem akarta megadni a jobbkezet, de szerencsétlenségemre pont én jöttem neki jobbról.
Másnap családi okok miatt visszavittem az autót, hogy forditsuk vissza az adásvételt.
Az autóból csak az alja maradt meg, de már a padlólemez is ketté volt vágva.
Adásvételkor állapotfelvétel történt, amely a motorháztető cseréjét és fényezését jelölte meg előzőleg elvégzett munkaként.
A gondos ápolás, a dísztárcsa és garázsban tartás ellenére - az autó négy felnije csupa rozsdafolt.
El tudja-e adni valaki az autóját, ha tartósan külföldön dolgozik?