Állítólag a márkaképviseleteken ingyen kicserélik ezt az alkatrészt, mivel örökgaranciás.
Nem tudom hol hallotta ezt az információt, de ezt a jelenlegi viszonyok mellett képtelenségnek tartom.
Az autót édesapámtól örököltük, az 1. tulaj én vagyok, a 2. tulaj öcsém, a haszonélvező édesanyám.
Ha véletlenül leadta, próbálja visszaszerezni, ha megsemmisült, akkor a Mozaik utcában kell zöldkártyaigazolást kérni.
Jogos az igénye, de csodálkoznék rajta, ha automatikusan figyelmeztetné önt erre a szerviz.
Az USA-ba szeretnék nyaralni menni, és úgy tájékoztattak, hogy nemzetközi jogosítványt kell kiváltanom.
Egy 10 hónapos kislányom, és egy 4 és fél eves kisfiam van, szeretném tudni, hogy rájuk milyen előírások érvényesek most.
Az érvényes műszaki ellenére kifogásolták, hogy az autó elöl amerikai világítással van felszerelve.
Lehetséges, hogy az Autóklubnak tényleg monopóliuma van nemzetközileg jogszerűen elfogadott papír kiállítására, "természetesen" drága pénzért?
A gondom az, hogy az autó garanciája augusztusban lejár, és semmi reményt nem látok arra, hogy addigra megoldódjon a gond.
Az ekormanyzat.hu oldalon található adatbázis szerint az autó nem lopott.
Sajnos a biztosítók a törvényes keretek között maguk állapítják meg a kifizetési feltételeket.
Harminc éves korában (tíz év múlva) veterán autóként újra forgalomba helyezném.
Kölcsön és casco felvétele esetén melyek azok a pontok, amelyekre mindenképpen oda kell figyelni?
A parkolást tábla nem tiltotta, és a fűre sem volt tábla kitéve, hogy arra lépni tilos.
Az éppen 3 hónapos autó (melyben igazoltan 4500 km volt), az eredeti 2,73M ft helyett csak 2,45M ft-ot ért.
a pótkerék alatt tiszta üvegszilánk volt minden, ami laikusoknak is egyből elárulta, hogy itt bizony autóüveg tört.
21 ezer km-nél valószínűsíthetően a computer vezérelt befecskendezés hibája miatt működésképtelenné vált.
Amennyiben hengerfejes, bízom a korrekt megegyezésben, például hogy megfelezzük a költségeket.
Problematikus lenne, ha minden évben csak azért kellenne visszautaznom Svédországba, hogy levizsgáztassam a gk-t.
Arra hivatkoznak, hogy az alkatrész új, az autóm viszont 2 éves, ezért bizonyos százalékot nekem kell állni a javításból.
A gépkocsim eleje jelentősen összeroncsolódott. A légzsák az ütközés ellenére nem nyílt ki.
Tegyük fel, hogy működésképtelen féklámpákkal közlekedem a városban. A mögöttem lévo belém jön egy fékezésnél.
Ha teljes egészében korrodált, akkor a nyílvántartásban csak a motor típusjele jelenik meg.
A második tulajdonosától vettem meg, 120 ezer km-rel, de kiderült, hogy 2000. októberében már 145 ezres szervizen is volt.