A parkolást tábla nem tiltotta, és a fűre sem volt tábla kitéve, hogy arra lépni tilos.
Az éppen 3 hónapos autó (melyben igazoltan 4500 km volt), az eredeti 2,73M ft helyett csak 2,45M ft-ot ért.
a pótkerék alatt tiszta üvegszilánk volt minden, ami laikusoknak is egyből elárulta, hogy itt bizony autóüveg tört.
21 ezer km-nél valószínűsíthetően a computer vezérelt befecskendezés hibája miatt működésképtelenné vált.
Amennyiben hengerfejes, bízom a korrekt megegyezésben, például hogy megfelezzük a költségeket.
Problematikus lenne, ha minden évben csak azért kellenne visszautaznom Svédországba, hogy levizsgáztassam a gk-t.
Arra hivatkoznak, hogy az alkatrész új, az autóm viszont 2 éves, ezért bizonyos százalékot nekem kell állni a javításból.
A gépkocsim eleje jelentősen összeroncsolódott. A légzsák az ütközés ellenére nem nyílt ki.
Tegyük fel, hogy működésképtelen féklámpákkal közlekedem a városban. A mögöttem lévo belém jön egy fékezésnél.
Ha teljes egészében korrodált, akkor a nyílvántartásban csak a motor típusjele jelenik meg.
A második tulajdonosától vettem meg, 120 ezer km-rel, de kiderült, hogy 2000. októberében már 145 ezres szervizen is volt.
Beletörődve kilátástalan helyzetembe, úgy döntöttem, hogy tovább is résztveszek a gyógyítást nem hozó, de szinten tartó kezeléseken, melyet a Totalcar biztosít.
A többi mosolygós fotóalany okulására elmondanám, hogy a megoldás közelében jár. Hans Regenkurt müncheni agglegény, illetve a Nesquik nyuszi nálunk ügyeletes bűnbak.
Helyes-e, hogy már a magánszemély nevére van írva az autó, miközben a pénzt még nem kapta meg a tulajdonos cég?
A rendőrségi nyomozást lezárták, mert a motorszám meghamisítása minden valószínűség szerint még akkor történt, amikor ez nem volt bűncselekmény, ráadásul a motorcserét anno bejelentő embert nem is találták meg.
Természetesen én nem fogadom el a garanciában újrafényezést, mert én nem törött autót akartam venni, az autóm soha nem lesz új, nem ér annyit mint egy hasonló, de nem fényezett.
A jogszabály szerint a kölcsönadott járműnél az üzembentartó, vagy a tulajdonos hozzájárulása szükséges a határátlépéshez.
Az öv elrejtésével nem a rendőrt, hanem magunkat csapjuk be. Tegyen meg mindent a gyermeke épségéért!
Lehet a biztosítási kötvény hátoldalán lévő apróbetűs pontok között olyan, amire hivatkozva a biztosító el tudja hárítani a fizetést egy esetleges kár esetén, ha rájön, hogy huzamos ideig volt velem külföldön a kocsi?
a visszapillantóban egy kék lámpát használó rendőrautó közeledésére lettem figyelmes. Természetesen jobbra húzódással a továbbhaladást igyekeztem biztosítani a rendőrautónak. Meglepetésemre mikor a rendőrautó mellém ért, a kormányt rám rántotta. Én pedig kb. 90 km/h sebességgel majdnem az árokba rohantam. Nagy mutatványok árán a motoron maradtam.
Saját lakókörnyezetemben hónapokig elzárta a forgalmat egy elhagyott, szétbontott jármű. Hosszú ideig komoly torlódást és balesetveszélyt okozva. Az ilyen jármű elszállítása csak kiadást jelent, ezért senki nem foglalkozott vele, tehát a közlekedés biztonság ebben az esetben látványosan háttérbe szorult.
Két hét múlva a vevő jelentkezett, hogy az eredetvizsgán az autó nem ment át, mivel úgy találták hogy a tűzfal, amely tartalmazza az alvázszámot, ki lett cserelve. A vevő szeretné semmissé tekinteni a szerződést (érthető okokból) és visszakapni a pénzét. Én viszont mar beforgattam ezt a pénzt egy új autóba.
Megjegyzem azonban, hogy egyes helyeken a kerékbilincset azonnal ráteszik a járműre, ha a parkolójegy abszolút hiányzik. A lejárt parkolójegyet pedig általában kettő óráig tűrik. Ezt követően bilincs-esélyes a helyzet. Jobb megoldásnak találom keresni egy olyan címet a környéken, ahova bejelentkezhet, tehát a parkolása legálissá válhat.
Ha holnap a nagymama vaságyát vontatja, azon a fék és kormányberendezésen kívül kötelező a megfelelő világítás, így különösen a féklámpa és az irányjelzést szolgáló fényjelzés. Továbbá a rendszámtábla is. Enélkül a közúton közlekedni, vontatva sem lehet!
Ugyancsak elveheti a vezetői engedélyt, ha azt jogerősen visszavonták, ha gyanú van arra, hogy az hamis vagy meghamisították, ha az orvosi érvényesség több mint 3 hónapja lejárt, illetve ha a járművezetőt az orvosi vagy PÁV vizsgálaton vezetésre alkalmatlannak minősítették.