Hülye közhely, hogy mindenkiből mást hoz ki a bezártság, de az mondjuk elég valószínű, hogy kevesen kezdtük el a V10-korszak F1-es köreit csellón betanulni ezekben a nehéz hetekben. A spanyol csellista, Daniel Acebes ilyesmivel kísérletezett, eszerint a Spa-i kör szerint egész sok sikerrel.
A Peugeot 106 Rallye amolyan utcai versenyautó volt, hiszen azért készült, hogy belépő osztályokban rallizzanak vele a fiatalok. De van, akinek még ilyen kicsi kasztniban is kevés 100 lóerő.
Alig száradt meg a tinta tegnapi hátsókerekes Mazdákról szóló hírünkön , egyik olvasónk máris merész álmokat kerget a bejelentéssel kapcsolatban.
Naivan azt hittem, hogy a múltheti Gemballás ámokfutást egy pár hétig nem fogják überelni Amerikában, de csalódnom kellett. A Jalopnik írt egy rövid cikket egy több ponton is elég hihetetlen sztoriról, ami egyszerre fájdalmas és nevetséges.
A Garage 54 csapata hetente többször is minőségi tartalmakkal jelentkezik, de ezek közül is vannak különösen kiemelkedőek. Ilyen a mostani feltöltésük is, amiben a nemrég vásárolt Hummer H2-jüket nyüstölik, 13 colos kerekekkel – amik annak idején egy Ladán kezdték pályafutásukat.
Ottawa egy amerikai kisváros Illinois államban, ami húszezer embernek ad otthont, ezenfelül van egy cserkészmúzeuma, és egyszer régen volt egy bányája is. A bánya helyén egy ideje már egy tó áll, és sokkal látványosabb, mint elődje volt – na de nem azért, mert olyan szép lenne. Inkább azért, mert közepén, egy apró mesterséges szigeten áll egy Volvo S80-as már több mint 8 éve – írta a Drive.
Már írtam Kittiről és Zoliról, vagyis az Utraveló csapatáról akik Spanyolországban ragadtak lakóautózás közben. Közben eltelt majd két hét, újra jelentkeztek a csatornájukon, hogy hogy bírják a közel egy hónapra nyúlt bezártságot, hogy viszonyulnak hozzájuk a helyi hatóságok és a környékbeliek (arrafele sokkal komolyabb lezárások vannak, mint egyelőre nálunk).
Azt mondják, abból a korszakból választjuk kedvenc autóink, amiben felnőttünk. Végülis gyerekként életre szóló benyomásokat szerzünk mindenről, miért lenne kivétel a kocsik világa? Én például azért vagyok oda a Ford Granadáért, mert 1990-ben vett apám egy '83-ast, és meghatározó élmény mindenféle Škodák meg Moszkvicsok után V6-os batárban utazni három évig. A Ford kapudrogját követően persze újra nagy szedán kellett, így vett apám Mercedes 280SE-t. No nem valami feldíszített karácsonyfát, a kötelező rózsafa sportkormány, illetve automataváltó és tempomat volt benne, más nem nagyon – szövet kárpit, kurblis ablakok, klíma helyett csak szellőzés, sőt még tükörből is csak a jobboldali volt elektromos.
A túra írásban ezen a linken érhető el.
Ilyen autót általában nem azért vesz az ember, hogy boltba járjon vele bevásárolni, vagy a gyermeket vigye, hordja iskolába. :) Egy ilyen autó leginkább hobby célokra praktikus, elsősorban nyáron, vagy szép időben való élményautózásra hétvégén.
Firebird a Totalcaron
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Craig Lieberman Youtube-csatornája nekem egy reggelizős csatorna. Felkelek, benyomom a kávéfőzőt, berakom a pirítóba a kenyeret, és elindítom egy videóját, mire véget ér egy rész, többnyire az utolsó falat is lecsúszott. Craig tulajdonképpen a memoárjait osztja meg a nézőkkel, hiszen ő volt az autós tanácsadója a az első két Halálos iram filmnek, vagyis a film készítői neki mondták el a szándékukat, és ő találta ki, hogy milyen autóval, hogyan lehetne azokat megvalósítani.
Néhány hete jelent meg egy lapozgató, ami a nyolcvanas évek végi, kilencvenes évek eleji japán autós világot mutatta meg. Silviák, Skyline-ok, Hacsik, meg egy csomó belpiacos autó, mégsem ezek, hanem a balesetes képek voltak igazán érdekesek. Fiatalok vigyorogva pózoltak a frissen árokba dobott autókkal. Nem tudom, hogy az öröm a szerencsés megmenekülésnek szólt-e, vagy minden mindegy alapon jött a póz, de vicces látvány, nézzék:
Aki még nem tört össze úgy autót, hogy hallható csattanás és javítandó kár származzon belőle, nem ismeri az érzést. Én sem ismertem sokáig, de sejtettem, hogy ha ennyiféle autóval megyek ilyen sokat, már csak statisztikai alapon is be kell következnie egy törésnek. Nem tartom magamat nagy autótörőnek, összeszámolni sem merem, hogy hányféle autóban ültem, ehhez képest olyan nagyon durvát csak a saját kocsimmal tettem. Ahhoz is viszonylag jó érzékem van, hogy parkolás, manőverezés közben ne húzzam meg az autókat: megesett már, de mivel az ember megtanulja, hogy a változatos típusok vezetéséhez hozzá kell szokni, mielőtt felbátorodsz, az elején nagyon óvatos vagyok. A nagyont úgy kell érteni, hogy nagyon. Úgy is szoktam mondani, hogy az első úton minden autót úgy vezetek, mint egy mazsola. Oké, volt már egy felnim, meg pár parkolási húzás, de semmi extrém. Érdekes, hogy mondjuk pont a saját kocsimmal a saját udvaromon már húztam egy fekete csíkot a falra, hiába, a megszokás könnyelművé tesz.
Ha ugyanez írott formában érdekel, kattints ide.
A Mustang és a két C7 közti verseny nem mondhatni, hogy legális körülmények között, vagy a versenyszabályoknak megfelelően zajlott, mindenesetre elég érdekes és izgalmas, hogy a rajtjelként funkcionáló dudaszó vagy üvöltés után melyik autó kerül ki győztesként.
Kedd reggel New Yorkban többen is jelentették a rendőrségnek, hogy valaki ámokfutásba kezdett egy Gemballa Mirage GT-vel, és több parkoló autót is összetört. Eleinte sokan arra gyanakodtak, hogy ellopták a nagyon ritka sportautót, de mint végül kiderült, igazából a tulajdonosa vezette, csak erősen bedrogozva - írta a The Drive.
Nem telik el úgy hét, hogy ne legyen valamilyen óriási hülyeség vagy baleset, aminek egy Mustang a főszereplője. A mostani különösen kiemelkedő, több szempontból is.
A versenyautóban teázó Hamilton, a lakókocsit húzó Verstappen, a vezetve kólázó Kimi, az egymást fojtogató Bottas és Kvjat, Vettel makkos cipőben – ez ma elképzelhetetlen. Még jó, hogy ez nem volt mindig így. Ezt a csokrot egy olyan valaki osztotta meg, aki csak összegyűjtötte őket - egy olyan korból, amikor még valóban közel engedték azt a pár lézengő fotóst, akik a filmjüket, beosztva, kézi fókuszálással készítettek egy pár olyan képet, hogy az döbbenet. Valószínűleg akkoriban egy teljes szezon alatt nem készült annyi fotó, mint ma egy sima futamon, a 20 kép/mp. tempóval daráló fényképezőkkel.
Nem ragozom, hogy kikről, mikor készültek a fotók, és még véletlenül sem szeretném azt sugallani, hogy ezek bezzeg még kemény tökű srácok voltak, bezzeg a maiak.... Nem. Csak megváltozott a sport, eszement pénzt teremtő iparággá vált, ettől lett az egész egy kiszámítható alkímia, a lényeg, hogy vedd meg a Ferrari-pólót. Amikor a mérnöktől kell engedélyt kapni az előzéshez, az nem válik a szórakoztatás javára. És úgy tűnik, nem a beleöntött pénz mennyiségétől lesz jó valami.... Hagyjuk is, sok a duma, lapozd végig inkább.
Először az Állítólag című műsorban láttam töréstesztet és nagyon lekötött, ahogy szegény Bustert - a tesztbábut - különböző teszteknek vetik alá, habár nem mindegyik a szokványos módon zajlott. Ha nem is egy tudományos témájú tévésorozatban, de valószínűleg mindenki látott már töréstesztet – ezek sokszor megnyugtatóak, sokszor meg pont az ellenkezője. Most a Jalopnik arról közölt rövid cikket, hogy mi történhet, ha nincsen megfelelően rögzítve a rakomány egy baleset bekövetkeztekor – mindezt elég szemléletesen, 770 kiló betonnal.
Nem a legegyszerűbb dolog egy Toyotát úgy átalakítani, hogy hasonlítson egy Lamborghinire, Ferrarira, vagy bármely hasonló kategóriájú luxusautóra. Egy thai tuningműhely pedig kimondottan ezzel foglalkozik – írta a Carscoops.
Tavaly ott hagytam abba, hogy vettem egy 2003-as, 1,6 literes, benzines Passatot B5.5-öt az észszerű kompromisszumok jegyében. Három hónapnyi használat után a motor habos olaj-víz koktélt főzött meglepetésként. Ennek annyira nem örültem, sem annak, ami utána következett. Mesélem.
A WhistlinDiesel nevezetű YouTube-csatorna egyike azoknak a remek csatornáknak, amik arra törekednek, hogy minél nagyobb hülyeséget csináljanak autóikkal. Ezen a műfajon belül specializálódtak is, hiszen főleg pickupokkal foglalkoznak, vagy ha nem, akkor is minél nagyobb járművekkel igyekeznek őrültséget csinálni. Egyik legutóbbi videójukban például közel 6 tonna friss betont töltöttek egy Ford F350-es platójába.
A '90-es évek gyermeke vagyok, így valószínűleg gyerekkori bekattanás lehet nálam a klasszikus Mercedesek iránti rajongás (egyszerűen magával ragadott a hasábszerű formájuk, megtetszett a belsejük, a rugózás, csendesség, a kalimpálós economy jelző, a fa díszítőelemek, és a sok műszer), a birtoklás iránti vágy viszont csak később, a jogosítványom megszerzése után jelentkezett erőteljesebben.
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Eleve a Русская Джимхана (Orosz Gimkhanna) Youtube-csatorna logója az egyik legoroszabb dolog, amit eddig láttam, tényleg már csak a vodkás üveg hiányzik róla. Vörös csillag háttéren egy matrjoska baba, előtte pedig két kalasnyikov keresztben. Ennél már csak a túlzó, ellenben király járművek teszik még sztereotipikusabbá a csatornát, bár ennél egy picit bonyolultabb a dolog.
A Bugatti 2017-es gyorsulási-lassulási rekordjának felvétele nem volt olyan egyszerű, mint a videókon tűnik. Hogy hogyan zajlott, azt a forgatócsoport egyik tagja, Al Clark videóban magyarázta el.