Miközben a legnagyobb gyárak már kigurítanak egy-egy széria villanyautót, de a nagy lé a böszme SUV-kból van. Egy félreeső csarnokban viszont a mobilitás új, kísérleti módjai szomorkodnak.
Hamarosan a 3-as BMW-kben is kötelező lesz a zölden világító EXIT tábla az ajtók fölé, olyan hatalmas a kocsi.
Kína már itt van, de most még hazamegy, mert csak megmutatta magát. De mi a fene az a Trumpchi?
A nagy cégautó-keresztrejtvénynek két megfejtése van, az egyik drágább, a másik olcsóbb. Újra van Európában Camry, de milyen a Lexus-tesójával összenézve?
Dízellel már ők sem erőlködnek, a CR-V hibridként lehet takarékos.
A Tesla standján már nem volt közelharc a Model 3 körül, bár az európai kivitellel kapcsolatban is a türelem a vásárló második legfontosabb erénye, a gazdagság után.
Az autók formájáról nemzeti konzultációt tartottak Vietnámban, hogy utána a Vinfast autók elavult technikával és hülye nevekkel megkezdjék világhódító útjukat. Stop BMW!
A Daimler leendő vezére szerint nem csak a kínálat bővítésében gondolkodnak: ami nem vált be, attól megszabadulnak.
A Smartnál ezt a bölcsességet követték – íme a végeredmény.
A Toyota kidobta a dízeleket a RAV4-ből is, az új, ötödik generáció egyetlen benzinmotorral, és hibridekkel érkezik tavasszal.
Az e-Tron Sportback egyben az első személyautó visszapillantó tükrök nélkül! Mert egy audis előre néz – a hátranézés a kamerák dolga.
A Toyota visszatért a bevált Corolla névhez a tömegmodelljénél, amit dízelmotorral nem is fognak gyártani, csak egy benzines és kétféle hibrid változata lesz.
Igen, és Stuttgartból elhozták az új A osztályt lépcsős háttal, a négyajtós AMG GT-t kisebb motorral, valamint az új GLE-t, ami egy műszaki csoda.
A Speedster Concept a 911-es legújabb változata, amely az utolsó porcikájáig a stílusról szól.
A francia prémiummárka végleg kilépett a Citroen árnyékából: ami most vagány, azt DS-nek nevezik, az őrület határa pedig a DS3 Crossback.
456 lóerő, 800 newtonméter és ezek még csak a Peugeot drámai szépségű kupéjának hihetőbb ígéretei.
Nem hittük volna, de lesz folytatás, itt van rá a bizonyíték.
Talán a legklényegesebb információ eddig, hogy a mérnöki munkát a Magna Steyr-re bízták.
A Vision RS az a ritka eset, amikor az autó élőben is ugyanolyan jól néz ki, mint a dizájnerek vázlatain.
A Kwid három éve kapható Indiában, a legolcsóbb Daciánál is sokkal olcsóbban, most viszont Párizsban parádéznak vele.
Az EZ tanulmánysorozat harmadik tagja a személyi sofőrök kihalását vetíti előre.
A franciák elkészítették a tökéletes családi csomagolást egy nagy SUV-ban. A C5 Aircross nem feltűnő, de korrekt ajánlat.
Az új modell tovább növekszik, viszont szépen hozza a kötelező karaktert.
A kecskeméti egyterű arányai nem változtak sokat, de egyértelműen jót tett neki az újratervezés.
A Vision RS csak előfutára valaminek, a Kodiaq RS viszont gyártásba megy.
A világpremierre órák múlva sor kerül, de ismét idő előtt nyilvánosságra kerültek a gyári fotók.
A Párizsi Autószalon egyik valódi újdonsága lesz az új családi egyterű.
A hot-hatchek között is igazán ütős lesz az Audi SQ2.
A BMW első nagyobb szériában gyártott elektromos autója ciklusa 2/3-adánál tart, így újabb frissítést hajtanak végre rajta.
A Vision RS-ről újabb részletek derültek ki, például hogy 245 lóerős lesz, és hibrid hajtású.
A ferde hátú Fastback is kapható lesz sportkivitelben, aminek nem csak stilisztikai előnyei vannak.
A mérnököknek csodát kellett tenniük: 1,6 literes turbómotorral kellett 300 lóerőt elérni. Úgy tűnik, összejött.
A neve e-Legend, és fantasztikusan néz ki, de a valós lehetőségekhez láthatóan nincs sok köze.
A Tarraco a Škoda Kodiaq és a hosszú tengelytávú Tiguan Allspace közeli rokona.
Elegáns, klasszikus arányú kupé rajzolódik ki az előzetesekből, valami, ami a Peugeot legszebb éveit idézi.
Akinek nem jut Yaris GRMN, az megveheti csak a látványt, nem is nagyon drágán.
A ProCeed név új jelentést kap a koreai márkánál: ezen túl egy szokatlan sportkombit hívnak így.
A padlóba épített akkumulátorcsomag akár 50 kilométer tiszta autózást is lehetővé tesz.
Jó taktikai érzékkel szedték össze mindazt a Fordnál, ami manapság iszonyú tempóval megy ki a divatból.
A sikeres szabadidő-autó új motorokkal és átszabott dekorációval várja a jövő kihívásait.
A GLE a BMW X5 erős ellenfele lehet, főként az új forma mutat látványos fejlődést.
A neve GLE, de annál, amit ez sugall, sokkal jobban néz majd ki, ha egy kicsit is hasonlít a rajzra.
Rögtön kettőt is: a Vinfast Sedan és Suv a Pininfarina tervei alapján készült, ránézésre német alapra.
Alig telt el két év, de már itt a felújított változat, bár erre is van jó magyarázat. És rossz is.
Az X7-es szériaváltozatát október közepére ígérik, bár a helyszín még nem biztos.
Az RC kupét igyekeznek még vonzóbbá tenni, az eredmény Párizsban lesz látható.
Egyelőre Vision RS a neve, de az ötajtós, csapott hátú modellnek sportos kiegészítők nélkül is lenne értelme.
Nem sokat piszkálták a tavaly mutatott tanulmányt, hasonlóan tagolt lett a BMW kilenc év után megújuló roadstere.
A G20 kódjelű modell nagyobb, de egyszersmind könnyebb is lesz az elődjénél.
A Lexusnak kellett egy újdonság őszre, de nem volt, hát kreáltak egyet.
A verseny- és mopedautó-márka ezúttal autóformájú sportkocsi bemutatását ígéri, méghozzá az idén ősszel.
Az ötödik generáció talán már az idén bemutatkozik, bár a forgalmazása csak 2019-re várható.