Ezúttal már nem a megszokott fekete-fehér álcamintával igyekeznek akadályozni a részletek megfigyelését, inkább új, kék-fehér-fekete nagypixeles fóliába húzták az autót. Néhány részlet viszony így is felfedezhető.
A Lancia márkát irányító Luca Napolitano a Corriere Della Serra című lapnak nyilatkozva megerősítette, hogy lesz új Delta.
Egyelőre hagyományos megoldásai köré épít újabb típusokat a Mazda. Észak-Amerikában három, azon kívül két további CX SUV-t terveznek bemutatni, benzin- és dízelmotorokkal, illetve többféle hibrid hajtással.
A Müncheni Autószalonon ugyan mutattak egy tanulmányautót, a Concept #1-et, de az után, hogy az európai védjegy-bejegyzésekkel foglalkozó EUIPO közzé tette a szériamodell vázlatait, már az sem titok, hogy hol változtatnak még az első kínai Smart formáján.
A Renault sportos márkája már most is versenyez a WEC futamain, de egyelőre a Rebellion R-13-ast vették a nevükre, amelyet még az LMP1-es szabályoknak megfelelően fejlesztettek.
Pár nappal azután, hogy kiderült, év végéig bezárja németországi Eisenachban működő gyárát az Opel, az anyavállalat, a Stellantis bejelentette, a Bécs melletti üzeme is bezár januárig a globális félvezető-hiány miatt.
A Piech márkáról először 2019 elején lehetett hallani. Úgy néz ki, az akkor bemutatott Mark Zero elektromos sportkocsit GT néven gyártásba is veszi a cég: a tervek szerint 2024-ben kezdenék forgalmazni Európában, Kínában és az Egyesült Államokban.
Mindig van igény a nagyobbra, az erősebbre és a gyorsabbra is, így az sem csoda, hogy a hosszabb, izmosabb, sebesebben száguldó Bugatti Chiron első nyolc példányának már van gazdája, pedig 1,3 milliárd forintot kell kicsengetni érte. Elképesztő mennyiségű pénz van tehát ezeken a képeken, és vele együtt nagyok sok henger és annál is több lóerő. De ezeket számolja ki valaki, aki nálam sokkal jobb volt matekból, mert a lényeg sokkal inkább maga az autó.
A nyáron még úgy tűnt, hogy akár a tárgyalásig is kész elmenni a GM annak érdekében, hogy megfúrja a Ford BlueCruise rendszerének nevét, ám úgy néz ki, a nyári meleggel együtt ez is elmúlt.
Úgy néz ki, az egyterű-vásárlók eltűnése után a BMW tervezői is úgy igyekeztek megmenteni a 2-es Active Tourert, ahogy a Peugeot az 5008-ast. A lényeg, a magas tetővonal és viszonylag tágas belső megtartása mellett elvitték a formát a bakancs-irányba.
Az amerikai NHTSA vizsgálata nyomán hívnak vissza durván 460 ezer, 2001 és 2009 között gyártott Volvót. Az ijesztő a dologban az, hogy a probléma hasonlít a Takata giga-visszahívását okozóhoz, de ezekhez az autókhoz más gyártó szállította a légzsákokat.
A Mini, az Escort RS Cosworth, többféle Ferrari és McLaren formatervezője, Frank Stephenson tavaly, a járvány idején kezdett a youtube-ra videókat készíteni, természetesen autótervezésről. A legutóbbin épp egy best-of sportkocsit készített, stílusosan saját alkotásaiból, így plágiummal biztosan nem vádolják majd.
A Toyota egy hátsó lámpával kezdi az új Aygo X bevezető kampányát, a premiert az ősz végére ígérik. Az eddig napvilágot látott információk szerint az újdonságnak nem lesz köze az elődjéhez, annál inkább az aktuális Yarishoz.
Elég komoly változtatások jönnek a Formula-1 szabályrendszerében a jövő évtől. Az új aerodinamikától azt várják, hogy növelje az előzés esélyét, de a McLaren pilótája szerint az autót nem olyan kellemes vezetni, mint idei elődjét.
Astrovan a hivatalos neve annak a járműnek, amely az űrhajósokat a kilövőállásba szállítja. A bő 14 kilométeres úthoz külön jármű kell, amelyben kényelmesen elfér a teljes legénység, már szkafanderbe öltözve.
A színpompás külső el is tereli a figyelmet az átdolgozott részletekről, pedig a versenyre szánt ID.4-et a Rhys Millen Racing és a Tanner Foust Racing műhelyekben alaposan átdolgozták.
Miután nyílt részvénytársaság lett, nyilvánossá kell tennie a pénzügyeit – így derült ki a tavalyi egymilliárd dolláros veszteség is.
A cég bejelentése szerint 25 milliárd svéd korona, azaz úgy 2,9 millió dollár értékben adnának el részvényeket. Ezzel egyrészt skandináv magánbefektetők, másrészt svéd befektetőcsoportok számára válna elérhetővé a személyautó-gyártó, mint befektetés.
Megannyi moziban jut fontos szerep az autóknak, viszont ennek ellenére kevés olyan jellegzetes filmes autó van, mint mondjuk a Halálos iramban narancssárga Toyota Suprája, a Vissza a jövőbe időképnek felöltöztetett DeLorean-je vagy épp KITT, a beszélő Firebird Trans Am. Kétségtelenül ezek közé tartozik a Cannonball run, vagy magyarul Ágyúgolyó futam Lamborghini Countach-a, melyet történelmi örökség státuszt kapott.
Bár már tavaly meg kellett volna szűnnie, a barcelonai Nissan üzem egyelőre még létezik, és a spanyol politikusok mind helyi, mind nemzeti szinten megtesznek mindent, hogy új gazdát találjanak neki.
Miközben a G osztály a világ egy része számára ma már nem terepjáró, hanem a gazdagság szimbóluma, úgy tűnik, a Mercedes azokat a vásárlókat sem eresztené el, akik a puszta célszerűsége miatt vették a típust.
A júliustól szeptemberig tartó időszak újabb rekordszámokat hozott a Tesla számára. A villanyautó-gyártó több mint 237 ezer autót gyártott, és 241 ezer autót szállított ki a megrendelők számára.
A harmadik Európa-bajnoki címére hajtó Kiss Norbert, a Révész Racing versenyzője a négyből két futamot megnyert a gyorsasági kamion Eb spanyolországi hétvégéjén, ezzel 46 pontra növelte az előnyét az összetettben.
Egy újfajta fényezési eljárást dolgozott ki Dürr szakmai partnerével közösen a BMW, amivel bármiféle maszkolás, kitakarás nélkül lehet nagyon bonyolult mintákat felvinni lemezfelületekre: EcoPaintJet Pro az eljárás neve, és már megy a próbaüzem a dongolfingi gyárban.
Még 2018-ban történt, hogy Pápua Új-Guinea bevásárolt negyven Maserati Quattroportét, hogy azzal furikázza a nemzetközi méltóságokat az óceániai ország Ázsiai és Csendes-óceáni Gazdasági Együttműködés (APEC) nevű nemzetközi rendezvényen. A drága flottából már a beszerezés idején botrány lett, most pedig rájöttek, hogy hiába alig használtak a drága sportautók, háromévesen már csak nagy bukóval lehet továbbadni rajtuk.