A karantén kapcsán született az európai Ford sajátos projektje, amelynek a célja egy olyan versenygép elkészítése volt, amelyet kifejezetten virtuális versenyzésre szánnak.
Ami Michael Jordan nevével összefüggésbe hozható, az sokat ér. Ez alól egykori autói pont annyira nem kivételek, mint a kosaraskártyái. Ezt jól tudta az a személy is, aki a napokban eladásra bocsátotta az eBay-en Jordan volt Mercedes S600-asát.
A levelibéka-zöld ID.Buggy tanulmánnyal még tavaly tavasszal lepte meg a közönséget a Volkswagen, és akkor úgy tűnt, nem igazán gyártásra szánják, inkább afféle demójárműnek, amelyen megmutathatják, mennyire sokoldalú az elektromos MEB platform.
Évek óta hallani a Mercedes SL fejlesztéséről, de ez az első alkalom, hogy néhány elejtett megjegyzésnél többet mutatnak az autóból. Az álcázás még elég alapos, de az autó arányai azért így is átsejlenek a fóliázáson.
Bár úgy nézett ki, hogy a Ford Wales-i motorgyárának bezárásával a Jaguar itt készülő V8-asa is megy a levesbe, a Jaguar Land Rover bejelentette, hogy más megoldást találtak. A gyártósort átköltöztetik saját üzemükbe, West Midlandsbe, azaz a kompresszoros nyolchengeres pályafutása folytatódhat.
Bár a koronavírus-járvány miatt elhalasztották, most vasárnap végül megtartják az idei Pikes Peak hegyi felfutót, amelynek most zajlanak az időmérői. Ezeken eddig a Tesla Model 3 tűnik a legkevésbé szerencsés típusnak: eddig a három benevezett példányból kettőt törtek össze úgy, hogy nem indulhat el a versenyen.
Nem gyakran repkednek elszabadult kerekek az utakon, Ohióban viszont volt rá példa a múlt héten: egy önálló életre kelt kerék 104 km/órával csapódott bele egy házba.
Egyelőre egy szándéknyilatkozatot írt alá a REE Automotive és a Mahindra & Mahindra, amelyben mintegy 200-250 ezer autó előállításáról esik szó, néhány éven belül. Ezzel a REE ígéretes technológiája előtt megnyílhat a továbbfejlesztés lehetősége, míg a Mahindra autógyártó részlege versenyelőnyhöz juthat az elektromos haszonjárművek piacán.
A Kia most részletezte először, hogy mi kerül a Sorento konnektoros hibrid változatába. A rövid távon villanyautóként is használható modellt egy 1,6 literes turbómotor és egy villanymotor hajtja, összesen akár 265 lóerővel.
Az arculatváltás egyik központi eleme a Spirit of Ecstasy, a Rolls-Royce-ok orrának hagyományos figurája kétdimenziós logóvá változtatása, de ezen felül a cég nevének betűtípusát is kicserélték.
A Jaguar Land Rovernél könnyebb és kisebb modellek híján a szén-dioxid-kibocsátás csökkentésének kényszere talán még nagyobb probléma, mint más autógyártóknál. Ezúttal a kisebb, keresztben beépített motoros Land Roverekbe, a Discovery Sportba, illetve a Range Rover Evoque-ba kerülnek enyhe hibrid hajtásrendszerbe kötött új motorok.
Úgy néz ki, elsősorban a világos belső terű Hyundai Palisade változatokban jelenik meg a kellemetlen szag, amelynek egyelőre a forrását sem sikerült pontosan meghatározni.
A villanyautó-gyártás legnagyobb problémája jelenleg is a nagy, nehéz és drága akkumulátor, de ha a Tesla alapítójának jóslata beigazolódik, a helyzet sokat javulhat.
Szeptemberben érkezik az M3-as és az M4-es BMW, de már most elkezdték a legismertebb M modellek következő generációjának népszerűsítését, a legutóbbi MotoGP futam győztese, Miguel Oliveira segítségével.
Ahogy ígérte, a négynapos hétvégén az M7-es leállósávját ellenőrizte a rendőrség a jelöletlen autóival. Az akció végére 67 autóst értek tetten, ezek mindegyike egy 100 ezer forintos bírsággal fizetett a leállósáv indokolatlan használatáért.
Most, hogy bemutatkozott a Ford Bronco család, megmutattak egyet s mást a terepjáró eddig titkolt múltjából. A 2004-es tanulmányautót viszonylag sokan ismerik, viszont az U260, amely nem jutott ki a tervezőstúdió falai közül, eddig tényleg csak egy maroknyi gyári szakember tudhatott.
A Tesla, és maga Elon Musk is egyértelműen tuningellenes volt korábban, ám amióta májusban Musk azt találta mondani egy interjú során, hogy nincs gondja a tuningolókkal, sokan úgy vélték, változik a helyzet. Ám nagyon úgy néz ki, hogy a Tesla most is harcol a tuning ellen.
A McLaren műszaki megújulása újabb lényeges állomáshoz érkezett. A cég bemutatta azt az új, szénszálas kompozit utascellát, amely köré a jövőbeli autóit tervezi. Az alkatrészt elsősorban azért kezdték fejleszteni, hogy egyszerűbben építhessenek hibrid hajtásláncú sportkocsikat, de mintegy mellesleg ezzel e kulcsfontosságú alkatrész gyártása házon belülre is kerül.
Nem a Tesla az első, amely az autóban felejtett állatok és gyermekek megmentésére készít valamiféle érzékelőrendszert, ám az eddigiektől eltérő módon állnak a dologhoz.
A dízelbotrányhoz hasonló ügyet vizsgál éppen a német közlekedési hatóság, a KBA a Porschénél: a feltételezések szerint 2017-ig kínálhattak olyan motorokat, amelyek nem feleltek meg az érvényes környezetvédelmi normának.
Az ekranoplánok igen furcsa szerkezetek. Kívülről úgy néznek ki, mint a repülők, hivatalosan viszont hajónak minősülnek, de a működésüket tekintve igazából a kettő közé lehetne sorolni őket.
A Lotus vezérigazgatója, Phil Popham jelezte, hogy a kijárási korlátozások miatt elmaradtak bizonyos kulcsfontosságú tesztek, így viszont nem küldhetik gyártásba az Evija szériaváltozatát.
A Volkswagen vezetésének állítólag voltak kétségei afelől, hogy egyáltalán megéri-e elkészíteni a Passat utódját, de az Autocar híre szerint végül megszületett a döntés. Lesz Passat, de a jelenlegi kétféle modellt eggyel váltják le.
Az Automotive News beszállítói forrásokra hivatkozva azt írja, a Mini gyártási programjában a következő generációváltás után már nem szerepel a vászontetős Convertible változat.
A német gyártók kárára erősödött Dél-Koreában a Hyundai prémiummárkája. A német nagyokra fogékony koreaiak négy év után lőtték újra a prémium piac élére a Genesist.