A kanadai Inkas egy biztonságtechnikai cég, ami elsősorban járművek általános védelmében, páncélozásában érdekelt. A legbrutálisabb típusaikat viszont saját maguk fejlesztik.
A gyorsulási versenyek őshazájában, Amerikában építettek egy olyan Toyota Priust, ami valószínűleg azokat is megérinti, akik kevésbé rajonganak az öko-autókért.
A Volvo a meglévő közepes méretű teherautó típusára, az FL alapjaira épített teljesen elektromos hajtású kukásautót.
A C5 Aircross európai bemutatóján beszélt a Citroën vezetője, Linda Jackson a márkával kapcsolatos további tervekről. Egyebek közt az is kiderült, hogy már dolgoznak a következő C4-esen, így a francia márka hamarosan visszatérhet a kompakt személyautók piacára.
Egész pontosan nem tudni, hogy kinek volt vagy lesz ez jó, de a Nissan készített egy tető nélküli Leafet, nagyon furcsa, óriási hátsó üléstámlákkal. Gyártani egyelőre nem tervezik, bár épp a Nissantól származik az utóbbi évtizedek egyetlen négyajtós széria-kabriója.
Rég nem titok, hogy együttműködés formálódik a Toyota és a Suzuki között, de azt csak mostanra tudták tisztázni, hogy mely területeken segítik egymás tevékenységét. Úgy néz ki, mindkét autógyártó azt adja a másiknak, amiben a legjobb.
Azzal, hogy a Conner Avenue-n működtetett üzemet kiállítóteremmé alakítja a Chrysler, úgy tűnt, a Dodge Vipernek is végleg búcsút inthetünk. Ám a legújabb pletykák szerint már 2020-ra megérkezhet a negyedik generáció.
A Citroënnél látszik igazán, mennyire megváltozott a fontossági sorrend az autógyártók számára. A C5 Aircrosst, a márka új csúcsmodelljét már tavaly elkezdték forgalmazni Kínában – a piacon, ahol akár jelentős növekedést is el lehet érni – míg Európába csak mostanra jutott el a típus.
Néha ki kell ereszteni a gőzt, és ezt az autógyáraknál is tudják. Alighanem ez motiválta a Honda Project P nevű furcsaság elkészítését is, amely a japánok brit üzemében, Swindonban állt össze.
A Volkswagen-csoport dízelbotrányához hasonló rendellenességre hivatkozva több ezer kisbusz visszahívására kötelezte a Daimlert a német szövetségi közúti közlekedési hatóság (KBA). A társaság csütörtökön közölte, hogy nem történt jogsértés.
Az Ionity nem új kezdeményezés, egy ideje már dolgozik rajta a BMW, a Ford, a Mercedes és a VW csoport, ám most láthatjuk először a korszerű töltőhálózat kútjainak tervét.
Első ránézésre csak egy újabb pozőr sportkocsi a sok közül, pedig a Zenvo TSR-S olyasmit kínál, amelyhez hasonlót sem igen láttunk eddig.
Az első, Porsche nevet viselő autót 1948 június 8-án állították forgalomba – ez az a nap, amelyet a márka születésnapjának tekintenek. És közeleg a 70. születésnap, amelyre méltó módon szeretnének emlékezni. Ám az első autó, bár megvan, a gyáriak szerint nincsen felújítható állapotban.
Meglepő ötlettel állt elő Donald Trump, aki a kereskedelmi minisztériumot vezető Wilbur Rossnak javasolta, hogy indítson vizsgálatot a 232-es szakasz alapján. Ez egy alig használatos vizsgálati típus, amely az importjavak nemzetbiztonsági kockázatára deríthet fényt.
Egyre-másra mutatkoznak be az újabb dízel-fejlesztések, annak ellenére, hogy a gázolaj üzemű motorok iránti kereslet gyorsan zuhant az elmúlt hónapok során. Ezúttal a Kia Sportage gazdagodik két újabb dízelfejlesztéssel.
Ahogy már korábban is sejtették, a Tesla Model 3 változékony fékútja nem a lassítás képességének hiányából, hanem valamiféle programhibából adódott, amit egy egyszerű szoftverfrissítéssel orvosolhatnak.
A Ferrari időről időre teljesíti valakinek a kívánságát, aki eleget tud, és hajlandó fizetni. Így készült az SP38 is, egy egészen újszerű karakterű középmotoros modell, amelyet hivatalosan a hét végén adnak át új gazdájának.
A Ford egy ideje már emlegeti az új Mach 1-et, ami a korábban kiszivárogtatott információk szerint elektromos lesz, és nagy hasmagasságú, de most újabb részletekre derül fény.
„Azt hisszük, hogy most a hibrid autók korszaka jön, mielőtt teljesen átállna a világ az elektromos járművekre” - mondja a Toyota hajtáslánc-fejlesztésért felelős vezetője.
Jelenleg csupán egy típus, az Ecosport készül Craiovában, de ez már nem lesz így sokáig. A Ford épp most borít 200 millió eurót az üzembe, amelyből egy újabb modell gyártását indíthatják be.
Mindig akad egy zuga a világnak, ahol autó címén valami borzalmasat kezdenek gyártani. Manapság efféle tévedések már statisztikai alapon is Kínából érkeznek – elvégre az elmúlt tizenöt-húsz évben ott született a legtöbb autógyár – de a K23-ban az a meglepő, hogy tudjuk, a gyártó cég világhírű formatervezőket alkalmaz.
Amerikában valódi nagyhatalom a Consumer Reports: a fogyasztóvédelmi magazin mindenféle terméket tesztel, és ami nem tetszik nekik, annak az eladásain ez általában látszik is. A Tesla Model 3-mal akadt néhány problémájuk.
Ahogy ígérte, az Audi elkezdte legújabb modelljének bevezetését egy rövidfilm-sorozattal. Van benne minden: kommandósok, jócsaj, emberrablás és persze egy Audi jelvény.
Hosszadalmas jogi eljárás végére tettek pontot Németországban: a legfelsőbb bíróság kimondta, hogy – az EU rendelkezéseivel összhangban – bármely városnak joga van megtiltani az aktuális normát nem teljesítő dízelmotoros autók használatát saját területén, akár azonnali hatállyal.
Az új cseh taktikai jármű nem csak a képeken néz ki ellenállónak.