A gombos indítás az autókban alapvetően vonzó kényelmi funkció, nem csoda, hogy egyre több autóhoz jár akár már alapáron. Csakhogy némi feledékenységgel együtt életveszélyes is lehet.
Az évtized legrejtélyesebb sportautó-balesete is lehetett volna a sztori, végül csak egy extrém meglepetés lett a nevadai rendőröknek az összetörve, egymagában sivatagban talált McLaren 720S.
A Mercedesnek az A osztályra épülő modellcsaláddal végre sikerült, amivel vagy másfél évtizedig hiába próbálkozott: drámaian növelni az eladásokat a prémium árképzés elhagyása nélkül. Most úgy néz ki, tovább bővítik a kínálatot, csak azt nem tudni, merrefelé.
Már nem kérdés, hogy mit is készül bemutatni az Audi Q8 néven: a BMW X6 riválisát, bár itt a kupé-jelleg nem olyan egyértelmű.
A Brabus nem válogatós: ami Mercedes jelvényt visel, ahhoz ők kínálnak tuningot. Most épp a Nissan Navara alapjaira épülő X osztályt vették kezelésbe, méghozzá a négyhengeres változatot, amelyben a motor is japán tervezés.
Ahogy sejthető volt, a Latin-Amerikában már bevezetett Firefly motorcsalád Európában is felbukkan, méghozzá turbófeltöltéssel. Az új motorok erősebbek és könnyebbek lesznek a kifutó FIRE motoroknál.
Az AMR a DB11 egy még sportosabbnak szánt változata, erősebb motorral gyorsabb váltóval és precízebb futóművel.
Május-júniusban újra Magyarországot fotózza a Google. A Street View-t, azaz az utcanéző szolgáltatásukat frissítik a magyar úthálózaton az ország legnagyobb városaiban és azok környékén.
A Mazda sikeresen átvészelte a Forddal való szakítás utáni szűk esztendőket, de most még nehezebb feladatok jönnek.
A brit The Times cikke szerint a Porsche a Cayman egyik változatánál a brit típuslapon más szén-dioxid-kibocsátási adatot tüntetett fel, mint Európa más országaiban. A 7 g/km eltérés azonban lehet szándékos, mivel így kedvezőbb adókategóriába kerülhetett a német sportkocsi.
A helyszín Le Mans lesz, méghozzá az idei 24 órás versennyel kötik össze a világpremiert. Ez nem véletlen, hisz a GTE kategóriába tartozó versenyváltozat itt már rajthoz áll.
Eddig kétféle nyitott GT sportkocsit gyártott az AMG: a 475 lóerős GT Roadster volt a gyengébbik, az 560 lóerős GT C a drágább és durvább. Hogy kinek szánják a harmadikat, amely most készült el, rejtély, bár nyilván nem volt komplikált kifejleszteni.
A szülői intelem, vagy a megrendítő statisztikák mit sem számítanak, ha jön a Messenger üzenet, vagy újra tervez a Google Maps.
A meglepő kijelentés mögött prózaibb indokok állnak, mint hinnénk.
Úgy tűnik, kezdenek oszladozni a felhők a Tesla Model 3 körül, így bővülhet a típusválaszték is.
Ha mindig is furdalta a kíváncsiság, hogy vajon az önvezető autó, vagy az ember vezet gyorsabban egy versenypályán, akkor most végre nyugodt lehet: már van bizonyíték.
A 2007-2008 között értékesített második generációs Smart ForTwo tulajdonosok közül 27-en jelentettek tűzesetet, amiből egy személyi sérüléssel is járt, így a cég a visszahívás mellett döntött. A lángok a motortérben csaphatnak fel, de csak az amerikai kontinensen értékesített modelleket hívják vissza.
4,19 millió eurót (1,3 milliárd forintot) ért valakinek Ayrton Senna McLarenje, amivel utolsó Monacói Nagydíját nyerte. Nem is akárkinek: a brit sajtó biztosra veszi, hogy a Fomrula-1 évtizedeken át mindenható vezére, Bernie Ecclestone volt a vevő.
Az internet kárörvendőinek kedvence volt áprilisban a videó a Mclaren 720S-ről, amit egy magabiztos padlógázzal csapnak oda egy parkoló Audi R8-nak. Kárörvendők, örüljetek, itt a második felvonás: felkerült egy videó az utasoldalról is, így már belülről is meg lehet nézni, ahogy egy nem szerény elindulással lezúznak 130 millió forintnyi sportautót.
Röviddel azután, hogy egy finn lap először írt arról, hogy a Volkswagen-csoport több autójában rossz elrendezés miatt könnyen nyílhat a biztonsági öv, a konszern pénteken bejelentette 411 ezer autó visszahívását. 220 ezer új VW Polót és 191 ezer Seatot (2017-es és 2018-as Ibizákat és 2018-as Aronákat) érint az akció.
Egy óvatos, 35 darabos bővítéssel vezeti be flottájába a világ egyik legnagyobb szállítmányozási cége az Arrival villanyfurgonjait. A Royal Mail után a UPS-nek is lesznek ilyen dizájnos kis furgonjai:
Az autósport csúcskategóriáiban ugyan csak néha bukkan fel a Porsche, de a 911-es versenyváltozatainak fejlesztését egy pillanatra sem hagyták abba. Nem véletlen: ez rengeteg tapasztalatot hoz, és persze szép pénzt is.
Elég nagy sajtónyilvánosságot kapott, amikor kiderült, hogy a Ford felhagy legtöbb személyautójának gyártásával, és ez a részvényeseknek sem igazán tetszett. Jim Hackett és Bill Ford együtt igyekezett elhárítani a támadásokat.
Az amerikai NHTSA kutatása azt vizsgálta, hogy milyen összefüggés van az autók kora, és az utasaik halálozási aránya között. Nos, az összefüggés egyértelműbb nem is lehetne.
A Nissan hűséges partnere a Star Wars mozik készítőinek. Már a 2016-os Rogue One bemutatása idején készítettek egy fekete különkiadást a Rogue nevű modellből, amely lényegében az X-Trail amerikai változata. Most azonban ennél látványosabb ötlettel álltak elő – sokkal látványosabbal.