A police.hu beszámolója szerint egy 31 éves férfit három támadója addig verte és tartotta fogva, amíg alá nem írta a több millió forintos autójának az eladásáról a szerződést - miután ezzel megvoltak, elvették a kulcsot, a forgalmit, majd a kirakták egy vasútállomáson, és elhajtottak.
A Moneybarn szedte össze Európa (és az Egyesült Királyság) legdrágább fizetős útszakaszait, ami főleg alagutakat és hidakat jelent, nem meglepő, mi szerepel a lista élén: az Eurotunnel, vagyis Csatorna-alagút.
Gázolajtolvajokat füleltek le a pápai rendőrök. Két Vas megyei férfit fogtak el, akik több településen, összesen ötször csaptak le. Teherautókból loptak gázolajat, amit aztán továbbadtak egy Veszprém megyei vevőnek. Tőle az üzletkötés után újabb üres kannákat kaptak.
A Carscoops szúrta ki, hogy egy különleges, hatkerekű Range Rovert árulnak az eBayen. Egyelőre mondjuk nem túl nagy sikerrel, mivel a licit (a cikk írásakor 10200 font) még az eladó által megadott minimum összeget sem érte el.
Az eredeti Nintendo Game Boy nem mai szerkezet, 1989-ben jött ki, jó 33 éve. Időközben sok változatot megélt és rengeteg kiegészítő is készült hozzá: az egyik ilyen az 1998-ban bemutatott Game Boy Camera.
Első fokon pert nyert a kereskedővel szemben az az osztrák férfi, akinek elektromos autója nem teljesítette a hirdetett hatótávot. Ez már csak azért is számít mérföldkőnek, mert a német ajkú országokat figyelembe véve először született elmarasztaló ítélet hasonló ügyben.
Az autóból szemetelésen korábban is felhúztam már magam, egyszerűen nem tartom ép ésszel indokolhatónak az ilyen magatartást. Angliában amúgy már kamerarendszer is figyeli az efféle kihágásokat, de úgy hiszem, az igazi megoldás a szemléletformálás lehet, mert nem lehet minden bokorba rendőrt vagy kamerát állítani. Ami viszont a Bp-i Autósok Közösségének csatornájára feltöltött egyik friss videóban látható, tényleg a műfaj legalját súrolja.
Épp úgy, mint a '90-es évek európai luxuskupéi, a japán Eunos Cosmo is 4,8 méteres kétajtósban mutatta meg, hogy mit is tud éppen a Mazda. Amit viszont a Cosmo tudott, arra nem volt válasza sem a 8-as BMW-nek, sem a Bálna Mercedes, hiszen ebben a 12 hengeres motor helyett például három tárcsás Wankel van a gépháztető alatt. A legyártott 8875 példány úgy 40 százaléka kapta az erősebb, két turbófeltöltős 2,0 literes 20B-REW kódú motort, mely 300 lóerős és 400 Nm nyomatéka van.
Elárverezik Michael Schumacher Mercedes C63 AMG kombiját, amit még 2010-ben kapott a Mercedestől szolgálati autóként. Úgy gondolták, hogy érdemes hangsúlyozni, hogy azon túl, hogy Schumacher sokszoros világbajnok és a sportág egyik legnagyobbja, akkorra már egy kicsit nyugodtabb, családos ember is egyben.
A szűk úton való megfordulás sokak számára embert próbáló feladat, vannak, akik kerülik is, mint ördög a tömjénfüstöt, amikor pedig rákényszerülnek, kiderül, hogy akár tizenéves jogsival is képesek rossz irányba tekergetni a kormányt egy Y-fordulónál. És akkor ott van a másik véglet, vagyis azok, akik zsebkendőnyi területen is megfordítják az S Mercit vagy a hosszított A8-at. De mennyivel izgalmasabb, amikor valaki mindezt egy szűk úton, a szakadék szélén játssza meg, nekünk meg közben izzad a tenyerünk, hogy vajon sikerül-e.
Kábítószer-birtoklás, új pszichoaktív anyaggal való visszaélés, járművezetés bódult állapotban és bűnpártolás – egész komoly listát sikerült összehozna annak a csongrádi férfinek és barátnőjének, akikkel szemben most emelt vádat a Kecskeméti Járási Ügyészség.
Rengeteg jelölés és négy Oscar-díj jött az Esőember című filmnek, ami ezen kívül még rengeteg elismerést kapott a kritikusoktól és a nézőktől is. Az 1988 decemberében bemutatott filmben Tom Cruise alakítja Charlie Babbitt fiatal kereskedőt, aki szürke importos Lamborghiniket szeretne behozni a megrendelőinek, de ebben az ügyletben is akadnak bonyodalmak. Apja után ráadásul csak rózsabokrokat és egy 1949-es Buick Roadmaster kabriót örököl.
1976-ban rendelték meg, és még decemberben szállították a milánói Achilli Motors közvetítésével a Lamborghini Countach-t, melyet újonnan vásárolt Dalal Alsaud szaúd-arábiai hercegnő férje, hogy feleségének szép és igazán különleges szülinapi ajándéka legyen. Viola Salchira nevű lila árnyalatot választottak hozzá és fehér bőrkárpitot, az autó pedig a királyi család Rijádban lévő otthonába került, ahol a hercegnő testvérének fehér Ferrari 400-asával közös garázsban állt.
A Honda e mellett az egyik legerősebb érv talán a dizájn, mivel a riválisokéhoz képest meglehetősen rövid a hatótávja, de a 11,5 milliós alapárat sem sokan fizetik ki szívesen egy városi szaladgálósért. Ha valakinek mindez mégis megfelel, és csak a sportosságot hiányolja, most pár kiegészítő elem megoldhatja a problémáját.
A videókészítés demokratizálása azt jelenti, hogy végtelen mennyiségben fogyaszthatunk remek filmeket, melyeket mobillal vettek fel, amit még csak fekvőbe se forgatott az operatőrnek felkért cimbi. Szerencsére azonban azt is magával hozta ez a folyamat, hogy a bonyolult, trükkös felvételekre képest eszközök is sokkal hozzáférhetőbbek lettek, úgyhogy most már nem csak pár óriás tévétársaság feladata a csodagyártás. Mert egy motorfelújítós timelapse, ha jól csinálják, akkor egészen varázslatos.
Az új és a használtautók is egyre drágulnak, de a fiatal japán klasszikusok között is találni kiugróan meredek árakat. Igaz, hogy a különlegesebb R34-esek is már 400 ezer dollárokért mennek el, de a 2 millió dollár (majdnem 700 millió forint) a legenda ellenére is kicsit soknak tűnik egy 1998-as R33-asért. Persze nem akármilyen R33-ért kérnek ennyit.
Az árát leszámítva a Suzuki Jimny közönségkedvenc: szeretjük a terepképességeit, a formatervét és azt, hogy az utolsó oldschool terepjárók egyike. Hibái persze vannak, az 1,5-ös szívó benzinese nem túl erős, cserébe a kibocsátása csapnivaló - ezért csak haszonjárműként kapható nálunk - , de a mérete miatt is elesik néhány potenciális vásárlótól.
A BMW új M-es modelljei nem mindenkinél találtak be: sokan kimondottan utálják a hatalmas, függőleges veséket, amiket sok helyen már hódfogként emlegetnek. Az más kérdés, hogy közben az új M3 és M4 eladásai szárnyalnak, tehát úgy tűnik, anyagilag azért volt értelme az irányváltásnak.
Tudtán kívül szállított utasokat az a huszonéves férfi, aki ittasan, jogosítvány nélkül ült autóba Lengyeltóti közelében, így indult a kisváros felé. Az eset még 2020 őszén történt, az ügyészség most pénzbüntetés kiszabását kérte vele szemben.
Amerikában a pickupok már rég nem csak a munkáról szólnak. A sportszedánokat is megszégyenítő csúcsváltozatok pláne nem, hisz az óriási teljesítménynek legfeljebb rendes teherautókban lenne haszna. A RAM 1500 TRX-be épített 6.2-es Hemi 702 lóerejének sincs több értelme a 4 másodperc környéki 0-60 mph-ás gyorsulásnál, de úgy tűnik, a villanypickupok is továbbviszik a megalomán hagyományt: a Rivian R1T még a TRX-et is simán veri.
1975-ben mutatták be a Ferrari 308 GTB-t a Párizsi Autószalonon, de talán sokkal többet mond róla az, hogy ilyennel verette a Tom Selleck alakította Thomas Magnum nyomozó Ohau szigetén. Ezek az autók a ‘80-as évek végére már éppen elérhetőek voltak ahhoz, hogy néhányan raliautót vagy pályára szánt versenygépet építsenek belőle, mint Dr. Terry Maxon.
Az expedíciós lakóautók egyre népszerűbbek manapság, ami nem véletlen: csábító ígéret, hogy olyan helyre is eljuthatunk velük, ahova egyébként csak bakancsban. Ugyanakkor a gyalogos verzióval szemben itt egy lakóautó kényelmét is magunkkal vihetjük és még cipekednünk sem kell.
Olyan a Ferrari 250-es sorozata, mint az autózás legdrágább koronája, melynek nem csak a GTO változata, hanem a többi verziója is egyre komolyabb pénzt ér, legyen az láthatóan használt, patinás vagy felújított veterán. Ez a feketébe hajló sötétkék csíkkal díszített piros 250 GTE viszont elvesztette a legendás Colombo V12-es motort, de nem maradt mozgásképtelen.
A lebukástól csak még nagyobb kedvet kaptak a lopáshoz azok az ózdi fiatalok, akiket a napokban már másodszor fogtak el az ózdi rendőrök. A 16, illetve 15 éves srácok először még december végén loptak el egy autót a szlovák határhoz közeli Bánrévén, amellyel meg sem álltak Budapestig.
Nyolchengeres motorral és kézi váltóval is lehetett még első generációs Audi R8-ast venni, de a 2015-ös Genfi Autószalonon bemutatott második R8-ból már csak az 5,2 literes V10-es motorral és 7 sebességes duplakuplungos automatával szerelt verzió készült. Így is fantasztikus autó, hiszen egyre kevesebb helyen élvezhető a pörgős szívómotor, amivel önmagában megadja a tökéletes sportautó élményét.