A Frankfurti autószalon felfoghatatlan méretű, íme pár dolog, ami érdekes, de eddig kimaradt.
Ráadásul Wankellel. Ha létezne olyan az autóiparban, hogy mi lett volna, ha, az ez lenne.
Egyelőre csak a két legnyomorultabb, kicsi motorral mutatta be az új, harmadik generációs Cayenne SUV-ot a Porsche. Az egyik 340, a másik 440 lóerős. És ez még nem minden.
Hiába fogy jól az NX, a frissítést nem kerülheti el. Megérkezett Európába a márka csúcsszedánja is.
Végre, sokat kellett várni, de itt van: a 900 lóerős Mercedes G osztály. És az autó, amit csak az állít meg, ha elfogy a bolygó.
A Honda mutatott nekünk valamit a szalonon, amitől mindannyiunknak vigyorba szalad a szánk és kárálni kezdtük: „Cuki! Akarom! Mikor lesz?” Félek, soha, de a Hondánál mást mondanak.
Mel B, Paris Hilton, Robert Downey Jr., Ice T, nem kell aggódnotok, hogy rátok rohad az öreg Bentley, s nem lesz helyette más. Dzsárááám, itt a 2017-es Continental GT!
Az egyik a csúcsot képviseli, a másik simán csak tökéletes. Ilyen, amikor megszállottak építenek autót.
Az biztos, nem könnyű Európában piacra lépni egy márkával, még ha bizonyos fokig egy legenda feltámasztásáról is van szó. De a Borgward nem ilyen egyszerű téma, sűrűbb a köd körülötte.
Ők a frankfurti kiállítás igazi hősei, mosollyal az arcukon talpalnak végig sok-sok órát.
A Maybach 6 egyszerre múltidéző űrhajó, yacht és luxusautó. Ez lenne Frankfurt legmeredekebb autója?
Lépcsőmászó és mágneses gumiabroncsot is mutattak a Frankfurti Autószalonon.
Ránézel, és talán egy legyintéssel elintézed. Pedig nagyon nem kéne: itt az első N-es Hyundai.
Hat millláért bárki vehet ilyet, és a limitált szériás kisautók magukon viselik a pofonosztó aláírását.
Megjött a Grandland X, és fetámad a GSI. S talán megszületik az első Prince-motoros Opel is?
Beültünk a Škoda kisebbik hobbiterepjárójába, hogy megnézzük, mennyire erős a Seat-rokonság.
Luxusbelső ide, egyre finomabb külső oda, ez még mindig igazi terepjáró.
Most nagyon elsült a Kia tervezőinek a keze. Ez a tanulmány egész Frankfurtot elhalványította, pedig csak a cég standján volt még vagy négy rohadt nagy újdonság.
Térdig gázolunk szabadidőautóban a frankfurti szalonon, különösen igaz ez a Volkswagen-csoport pavilonjára. De mind közül ezt várták a legtöbben.
Olyat mutattak a franciák, amit aligha várt tőlük bárki is: menő lakóautó Spacetourerből.
A Gazoo Racing-féle utcai sport-Yarisról csak most derült ki, hogy egész pontosan mit várhatunk tőle.
A 8-as még el sem jutott a sorozatgyártásig, de már versenygépet faragtak belőle. Íme, a BMW frankfurti újdonságai.
Ingoványos terep, de meggyőző géppel szállnak be a hipersport piacra. Az AMG megcsinálta az autót, amit nem hiszel el.
Ritkaság, hogy egy gyártó képviselője nyíltan leszólja egy másik termékét, de ezúttal pontosan ez történt.
A japán Aspark titokzatos szereplő az autóiparban, de most két 55 lovas villanymotorral lenyomják az egész világot.
Bőrbe varrt, túlárazott Nissan Navara, vagy megoldás egy létező problémára?
Újabb gyár int búcsút hamarosan a belső égésű motoroknak, és megmutatja, mi a jövő városi közlekedése.
Már most a hátunkon érezzük morcos tekintetét, ahogyan letol a belső sávban.
Pedig eddig is durva volt. Most bemutatták a harmadik Mégane RS-t. nyugi, lesz kézi váltó is hozzá.
A szlovákok nem adják fel: frissítették Aeromobilt, amely három perc alatt lesz autóból repülőgép.
Itt az új Swift Sport, a boyracer-álom, Frankfurtban már tapogattuk is. Kimész vele az első piros lámpáig, aztán BMW-vért iszol.
Erős, elegáns és furcsa a franciák tanulmánya, amelyet 2030-ra gondolnak reálisnak. Mellesleg szobaként is használható.
Mindig ígérgetik, aztán mindig visszapattannak. Úgy tűnik, a Chery tudja, hova kell célozni.
Elsőre alig látszik, de teljesen megújult a Dacia Duster. Komoly kihívót kaphat a Suzuki Vitara.
Olyan, mintha valaki egy gyerekrajz alapján próbált volna egyes Golfot építeni, pedig ez itt a Honda jövőképe. Komolyan.
Az i Vision Dynamics elegáns, gyors négyajtós kupé, kétség sem fér hozzá, hogy alkotói mire szánták.
Exkluzív előzetes: pár órával a Frankfurti Autószalon megnyitása előtt a Volkswagen-csoport elővezeti az újdonságait.
A Project One-ban négy motor hoz össze ezer lóerőt, és igazán jól néz ki.
Átdolgozott motorokkal és karosszériával, tízfokozatú automatával és igényesebb belsővel érkezik hozzánk a Ford izomautója.
Rövid videóban mutatják meg: először készült hátsókerékhajtású kivitel az R8-ból.
Mindössze néhány nap van hátra a bemutatóig, tudják, hogyan csigázzák az érdeklődést.
A Brabus ezúttal a legdurvább E osztályhoz fejlesztett viszonylag egyszerűen alkalmazható tuningot.
Úgy néz ki, Frankfurtban már láthatjuk az új, környezetkímélő BMW-t, és valahogy így fog kinézni.
Proceed tanulmánynak hívják a tanulmányt, amely inkább látszik ötajtós sportkocsinak, mint kombinak.
Az arca már most nagyobb, mint egy Audi Q7-esé, pedig még csak tanulmány.
A németek új tanulmányautót készítettek a Frankfurti Autószalonra, de már most megmutatják néhány részletét.
Túlzó légterelők, szárnyak és filigrán utastér. Nem valószínű, hogy gyártani fogják, de hogy nincs durvább gyári Mini, az is biztos.
A Nissan villanyautójának valós hatótávja 240 kilométerre nőtt, az ára viszont 8 millió alatt maradhat.
A limuzinokhoz hasonló átalakításokon esik át az S osztályú kupé és a kabrió.
Azt remélik, az alapos átalakítás után Európában is rákapnak a kisméretű aszfalt-terepjáróra.
Ez az első kép a Mercedes szélesebb tömegeknek szánt elektromos modelljéről.
Ez a Seat új sportos csúcsmodellje. 310 lóerő kézi váltóval, az első keréken, az nem vicc.
Ez ma a leggyorsabb autó a saját kategóriájában: ismerjék meg a 900 lóerős Brabus Rocket Cabriolet-t.
A Vision EQ kétszemélyes guruló kabint, amelyet nem kell vezetni, sőt, nem is lehet. Tényleg ez a közlekedés jövője?
A benövesztett hűtőmaszk és a furcsa LED-lámpák egészen elveszik a Mini eredeti karakterét.
A Stinger után már nem is olyan meglepő, hogy a koreaiak német formatervező csapata ismét valami izgalmasat rajzolt.
A fellépése ugyan nem változott drámaian, de könnyebb és erősebb is az új modell.
A népszerű terepjáró minden porcikája új, a karaktere mégsem változott érdemben.
Erősebb és sportosabb lesz az új változat, de meglepő módon nem megy messzebbre, mint eddig.
A Chery Frankfurtban mutatja be új terepjáróját, azzal a nem titkolt szándékkal, hogy megvesse vele a lábát Európában.
Több szempontból is különleges tanulmány jön: önvezető villanyautójukra autómegosztás épülhet.
A külsőn nem vitték túlzásba a munkát, bent már meglátszik a generációváltás. Kiszivárgott egy óriásgaléria az új Cayenne-ről.
Ez még mindig a tanulmány, de a forma már sokkal közelebb lesz a szériaváltozathoz, mint eddig.
Bemutatták az SUV-k Golfját: Volkswagennek már-már izgalmas. És színes.
A Portofino a California T utódja lesz, azonos műszaki alapokon, de új formatervvel.
A Sportsvan friss motorokat kap, és a külsejét is átdolgozzák egy kissé.
Sokkal erősebb nem lett az új generáció, mégis jobban gyorsul, mint az elődje.