Menjen át vizsgán, terepen se egyen harminc liter fölött és álljon meg egymillió alatt.
Nagypapának már nem esik jól a Ladával kuplungolni. Vennénk neki valami modernebbet.
A Laguna ezzel a motorral örök darab. Egyszer kell megvenni, aztán örökre rajtad marad.
Szemtelenül olcsón mérik az első szériát. Ezt vegyem jelnek, vagy beleugorhatok?
Címkék: volkswagen phaeton
Reggeltől estig megy, napi ötvenszer leállítják és beindítják. Féljek a turbóstól?
Sokat kell messzire autózni, de dízelt nem akarunk. Marad a hibrid.
H Astrától indult a keresés, de hamar kiábrándultam. Már bármi érdekel, amit ajánl.
Szívem a Laguna felé húz a szívó motor és a küllem miatt. A turbós csodákról nem hallottam jót.
Mi jön a vétel után: átkódolás, zárcsere?
Barátnőm régi Swiftjét cserélnénk hasonlóan megbízható, de fiatalabb autóra. Melyik a tuti?
800 ezer a keret, néztünk Xsara Picassót, Ford Focus-t és Opelt is.
A korai XC90 ugrik be, de a magas súlypont miatt nem tudom, mennyire jó döntés.
Nagyon régi álmom egy ilyen autó, most elérkezett a pillanat. E39-re fáj a fogam.
Eszem szerint Civic lenne, de abból nem látok ki.
Nagycsaládosok lettünk, egy megbízható egyterűre van szükségünk. A keret hárommillió.
Tíizensok évesek a kiszemeltek. Az kéne, amelyik jól bírja szerviz nélkül.
Lehetne Colt vagy Clio, de az sem baj, ha ezeknél nagyobb.
Mielőtt jön a gyerek, szeretném kiélni magam. A fogyasztás nem lényeg, csak tudjak jókat autózni.
A forma nem számít, a felszereltség sem érdekel. Minél egyszerűbb, annál jobb.
A Tetőbox nem jött be, nélküle viszont egy babakocsi nem fér már be. Merre tovább?
Mindig a TDI-t ajánlja, én meg nem találok semmit az Isuzu-féle dízelről.
Tudom, zord az üzemmód, de kapna garázst, figyelmet - ami kell. Mi a jó ilyen távra?
A Trabi útja csak a bontóba vezethet, olyan kéne a helyére, ami 2-3 vizsgát kibír.
És megbízhatót, szóval lehet benzines, akkor is, ha többet eszik.
Kolléga árulja. Tudok a hibáiról, kedvezményt is kapnék, egyszerű a döntés?
Kapjon egy pofozható társat a Stilo vagy inkább adjam el azt is egy mindenesért?
A kisebb fogyasztás a lényeg. Vehetek Fiatot Multijettel, vagy cseréljem Golfra a Golfot?
Az araszolgatás sokkal kényelmesebb, ha nem kell kapcsolgatni. Benzinest szeretnék.
A megbízhatóság és az olcsó fenntartás fontos, de legyen benne akarat. Swiftet vagy Civicet?
Vigyen-hozzon. Első kiszemelt a Corolla, de esélyes a Swift Sedan is.
Extrém kérés, mi jöhet szóba? A németek jó áron vannak, a Corolla is.
Friss jogsi mellé kell autó. Nem élvezetből, kényszerből. Lehet Lupo is.
Hiányzik néhány plussz lóerő, jó lenne a TSI, de félek. Joggal?
Vigyáztunk a Passatra, de lassan jönnek a nagyobb teendők. Jó váltás volna?
Ne legyen túl fiatal, és húsz literrel érje be. Na meg persze legyen benne egy jó adag bugi.
A Twingo nem szép, a Micráról keveset tudok. Évi nyolcezer kilométerre benzinest szeretnék.
Ne szeressék a tolvajok és ne egye a rozsda. Városba kell, de bírja a hegyeket is.
Be merjem vállalni a Giuliettát, vagy válasszak inkább a Volkswagen csoport autói közül?
Felmerült a kisbusz is, de most a VW Caddy Maxi Life és a Toyota Previa között megy a dilemma.
Még egy műszakin át tudom rúgni, de kettőn már nem. Adjam el vagy hajtsam, míg bírja?
Amióta jogsim van, hajtom. Nagy az elégedettség, viszont kell valami újabb.
A Škoda tetszik, de a TSI-t még nem tartom elég kiforrottnak. Legyen inkább Honda?
Hiába bírták a dízelek 5,5-tel a távot, folyamatosan jöttek az adagolóproblémák.
Nem kell két autó, a kettő összege viszont kiadhat egy Passat CC-t vagy egy CX-7-et.
Bírja a hegyoldalt, férjenek bele a gyerekek és álljon meg 1,5 millió alatt.
Elérkezett a csere ideje. A kettőstömegű miatt hagyjam az Avensist és legyen Prius?
Mennyire kockázatosabb használt turbósat venni? Jobban járok a sima szívómotorral?
Az Accord kicsi lett, néha jó lenne egy kis plusz hely. Meg építkezni is kéne.