Megszokhattuk már, hogy ritka, méregdrága klasszikus autókat tisztán elektromossá alakítanak, de ilyesmi a hétköznapi, átlagos autók számára eddig nem volt elérhető. Egy e-Revolt nevű német startup azonban változtatna ezen. A vállalat kifejezetten a mindennapi autók villanyosítására szakosodott, s immár 42 különböző modell átépítését vállalja.
Az utóbbi időben többször előfordult, hogy egy autóról – vagy bármi másról – idő előtt szivárogtak ki a képek, esetleg adatok. Sok esetben szándékos marketingfogásról van szó, de ebben az esetben biztos nem.
Egy autós múzeum fenntartása némileg különbözik egy hagyományosabb, művészeti vagy régészeti kiállítóteremétől. Nem elég a műtárgyakat a helyükre tenni, aztán hadd nézze őket a nép - a kiállított autók folyamatos karbantartást igényelnek, néha pedig bemutatókra is elszállítják őket.
A világhírű magyar virtuáltuner, vagyis X-Tomi rendszeresen megmutatja, hogy mit lehetne még kihozni egyes típusokból. Van, ami inkább csak vicces, de olyan is akad, ami a képek alapján kihagyott ziccernek tűnik.
A Honda talán az eddig készült legcukibb villanyautót dobta piacra még 2020-ban az aprócskae személyében. Hiába volt azonban az e stílusos és imádnivaló, a kezdetektől megvoltak a maga problémái.
A tréleresek tényleg semmiből nem tanulnak, pedig már annyiszor bebizonyosodott, hogy ha elkapják őket, komoly bírsággal számolhatnak. Ez esetben is így történt: egy különösen pofátlanul túlpakolt karaván akadt horogra.
Mi is beszámoltunk róla, hogy a kormány fizetőssé tenne több olyan útszakaszt is, melyeket eddig ingyen használhattak az autósok. Az Építési és Közlekedési Minisztérium december 5-én megjelent rendeletének köszönhetően már tudjuk: 2024. január 1-től 230 kilométerrel bővül a fizetős utak hossza hazánkban.
A Kalifornia államban található Kit Carson közelében egy elakadt Tesla Cybertruckot kellett visszasegíteni az útra. A platón utazó fenyőfából úgy tűnik, az elektromos pickup sofőrje azért tért le az útról, hogy karácsonyfát szerezzen a családnak, ám a nedves, havas emelkedőn már nem tudott visszakapaszkodni.
2022 óta létezik T7-es kódú Multivan a Volkswagennél, az azonban egy igen csalóka tárgy: nem a Transporterrel osztozik az alapjain, helyette az MQB Evo platformra épül, így kisebb is egy Transporternél.
Igazán szerencsétlen esetet vett videóra egy autós, aki nem akart mást, csak megsüvegelni egy ritka Honda S2000-est. Azt azonban ő se látta jönni, hogy a sárga Honda pár másodperccel később a fák között köt ki.
„Az elmúlt héten a megengedett sebességhatárokat regisztráltan 1345-en lépték át, amely az előző héthez képest jelentősen – negyedével – csökkent." - írja a police.hu-n megjelent közleményében a Bács-Kiskun Vármegyei Rendőr-főkapitányság. A gyorshajtók mellett kilenc ittas állapotban vezető sofőrt is fogtak az egyenruhások, amely szinte fele az elmúlt heti számnak.
A Porsche Macan EV-ről már sok fontos részletet tudunk, a Porsche egy ideje már csepegteti az információkat. Az ugyan még mindig nem derül ki, hogy mikor érkezik az elektromos SUV, de most már tudjuk, hogy hogyan fog kinézni a belseje.
A jövedékiadó-emelésre számítani lehetett, de a NAV új listája alapján biztos, hogy jelentősen drágulnak az üzemanyagok.
A Hyundai N modelljei a legizgalmasabb belsőégésű motoros hot hatch-ek közé tartoznak, melyekre a vállalat joggal büszke. Már azt is tudjuk, hogy az N jelölés a gyártó elektromos modelljein is visszaköszön majd: az Ioniq 5 N hamarosan megérkezik, az első beszámolók szerint pedig egészen fantasztikusan sikerült.
Új videóval rukkolt elő a Carwow YouTube-csatorna, melyben a Tesla híres-hírhedt Cybertruckját a Ford brutális platósával, az F-150 Rapor R-rel eresztették össze egy gyorsulási verseny keretében.
A Bring a Trailer nevű aukciós oldalon tűnt fel egy önmagában is látványos Subaru Impreza 2,5 RS, melyből a Vermont SpotsCar faragott vérbeli raliautót. Ennek a konkrét példánynak ráadásul egy igen híres gazdája is akadt az egy éve elhunyt Ken Block személyében.
Az Audi legnagyobb limuzinjából ugyan nincs RS változat, de az S8 Plus se egy szerény darab: négyliteres V8 van az orrában, amit két turbóval fújtak meg. A csúcsteljesítménye 605 lóerő, a maximális nyomatéka pedig 750 Nm, tehát haladós autóról van szó.
Útszámkereső néven új szolgáltatást indított a Magyar Közút, melynek „elsődleges célja, hogy az országos, állami tulajdonban és üzemeltetésben lévő közúthálózatról tájékoztassa a látogatókat," ezzel pedig „támogatást nyújt például a közútkezelői kérelmek pontosabb előkészítéséhez is." – írja a vállalat közleménye.
Egy Subaru sofőrje a buszsávban szeretett volna előzni a Pesti úton, de nem jött össze úgy, ahogy ő azt elképzelte, ugyanis elfogyott a sáv.
A Volkswagen partnert keres egy olcsó városi villanyautó kifejlesztésére. A német Handelsblatt gazdasági lap információkat szerzett ennek kapcsán egy olyan személytől, aki a folyamathoz köthető. Tőle tudták meg, hogy a Renault potenciális partner lehet a dologban.
A Tyre Reviews nevű YouTube-csatorna nemrég alapos tesztnek vetett alá számos olyan téli autós kiegészítőt, melyek a kerekek tapadását hivatottak javítani. A hat termék teljesítményét egy átlagos négyévszakos gumiabronccsal hasonlították össze havas emelkedőn és jégen.
Kis járműbe nagy motort rakni mindig izgalmas végeredményt szül és közkedvelt célpontok ezen az elven a gokartok. Ám most fordítva alakult a dolog, mert valaki egy alapból is erős, nagy motorral szerelt autót épített át gokarttá.
Eddig nem volt neve az útnak.
Bicskénél történt a baleset. 11 óra előtt egy sávon megindult a forgalom.
Megszokhattuk már, hogy az MKIF Zrt. Facebook-oldalán időnként látványos és tanulságos videók tűnnek fel a magyar utakon történt érdekesebb esetekről. Nincs ez máshogy most sem. A közútkezelő társaság ezúttal a téli gumik fontosságára hívja fel a figyelmet egy elrettentő példával.