Új épületre, és ezzel együtt új kontinensre költöztette a Mustang őskorából származó hagyományát a Ford, amikor az Empire State Building után, a Burdzs Kalifára is felvitt egy új kabriót.
A számítógépes- és konzoljátékok kiadásával foglalkozó Ubisoft sajátos módon ünnepelte meg a Far Cry 4 című akciójáték megjelenését. Összefogott a brit Colin Furze feltalálóval, és közös erővel elkészítették a programban is megtalálható tuktuk valódi megfelelőjét.
A kaszkadőrmutatványoknak rengeteg válfaja van. Biciklivel átugrani egy fekvő embert, motorral bázisugrást végrehajtani – kivétel nélkül veszélyes próbálkozások. Elég, ha csak egy centimétert, egy másodpercet tévedünk, máris megvan a baj. És akkor képzeljük el, milyen lehet az, amikor egy kamion ugrat át egy személyautó felett. Mondjuk mozgás közben.
Luxusautók kaptak lángra egy moszkvai parkolóban, a Vörös tér közelében. A tüzet az egyik reggel hat órakor észlelték, és mire sikerült megfékezni, méregdrága járművek váltak a lángok martalékává. Az első hírek tizenkét megsemmisült autóról szóltak, később azonban a hivatalos információk nyolcról számoltak be.
Nemrég kezdett közlekedni Bristol és Bath között a képen látható busz, amely nem csinál titkot belőle, hogy honnan van az üzemanyaga. Az üzemeltető ugyanis a helyi víz- és csatornázási művek, amely egyebek közt biogáz-előállítással is foglalkozik.
Láttunk már sok fogalmatlan sofőrt, de ilyet már rég nem. Kilométereken át halad térdig koptatott, szikrázó alufelnivel, míg ki nem kapja a rendőr – azon sem csoldákoznánk, ha rákérdezett volna az intézkedő szervnél, hogy „mi a baj, biztos úr”.
Az egészben az a legmeglepőbb, hogy nem csak a felniből szálló szikraeső nem tűnt fel a sofőrnek, de az sem, hogy a fronthajtású Chrysler 300M bal hátsó kereke alig érte az aszfaltot.
A halott ötletek sokszor a legszebbek, ha a művészeti értéket nézzük. A Lexus RC F-ből se lesz soha kombi, ebben nagy összegben mernénk fogadni, de a virtuális térben igen jól mutat.
Három napja annak, hogy egy furcsa körűlmények között meggazdagodott internetes vállalkozó, Josh Cartu összetörte BAC Monóját itt, Budapesten, a Váralagútban. Egy hete ilyenkor ez az együléses még teljesen ismeretlen volt a magyar autóbolondok többsége számára. Akárcsak maga Cartu. Most haverja, deadmau5 várja a saját Monóját. Így néz ki félkészen egy ilyen.
Tizenhárom kilométert ment szembe a forgalommal egy 73 éves férfi. Az idős BMW-s egy kétszer kétsávos főúton tévedt el, egy arra járó dashcamje rögzítette az esetet.
A Ferrari fioranói tesztpályáján tizenegy újságíró kapta meg a lehetőséget, hogy beüljön néhány körre az olaszok egyik Forma-1-es pilótája, a finn Kimi Räikkönen mellé. A cél persze egyáltalán nem a kényelmes sétakocsikázás volt. Kimi igazán odatette magát, és a nedves pályán is jól meghajtotta az F12 Berlinettát.
Megannyi kémfotó és kémvideó után nyár végén lepleződött le az új Škoda Fabia. A modell bizonyos vonalai az első generációra emlékeztetnek, a műszaki alapok pedig nagyon hasonlítanak a Rapidéra. Az ezres és 1,2 literes benzinmotorok nem lesznek a teljesítmény megszállottainak kedvencei, nekik igazi vigaszt a raliváltozat jelenthet.
Egy német VW-Audi-Seat kereskedés több autójáról lelopták a kereket tegnap éjjel – a képeken látható, mit találtak reggel a munkába érkező alkalmazottak.
A napokban a fél net az amerikai celeb-szexszimbólum, Kim Kardashian meztelen hátsójára figyelt: a szupernormális idomok a Paper magazin téli számában láthatók, de bárki rájuk találhat, ha beírja a keresőbe a Kardashian Ass Paper Magazine kulcsszavakat.
Az idei Time Attack világbajnok legfontosabb körét láthatjuk – az autó egyike a világ legerősebb Lancer Evoinak, de úgy tűnik, Garth Waldennek nem okoz gondot kordában tartani.
A Facebookon futottunk bele ebbe a fura jószágba, az Isuzu4x4 nevű felhasználó idővonalán. Az itt látható autó mondjuk nem 4x4-es, csak hátul hajt, és Isuzut is csak nyomokban tartalmaz, viszont elképesztő, ahogy megy.
Az autók futómű ültetése alap tuning fogás, de az alacsony hasmagasság erősen korlátozza a használhatóságot. Remek példa erre az önmagát pusztítót tuning-Nissan.Az airride, ami a gátlók levegőmennyiségét változtatva tudja emelni vagy az aszfaltra fektetni az autót, viszont nem minden esetben megoldás. Egyenletlen utakra tehát marad a tréler. De milyen trélerre tud felálni egy porba ültetett kocsi? Egy airride-osra, naná.
Azt már eléggé megszokhattuk, hogy a kínai hatóságok nemigen foglalkoznak a szellemi termék eltulajdonításával – konkrétan még a legnagyobb autógyárak sem nyertek pert soha Kínában egy-egy helyi másolat ellen. Így aztán a Paganinak sincs sok esélye ez ellen a szörny ellen, amely ráadásul egy még meg sem jelent modelljük utánzatának tekinthető.
Az év üzletét kínálja egy törött Ferrari Enzóval egy hirdető portál. A roncsról és az autóról leszakadt elemekről készült stúdiófotók komoly ajánlatot sejtettnek.
Gyerekként sokan álmodoznak arról, hogy Forma-1-es pilóták lesznek, de ez csak keveseknek adatik meg. Persze nincs mindenkinek tehetsége a versenyzéshez, és olyan esetek is vannak, amikor a tehetség ugyan meglenne, de soha nem jön el a lehetőség. Ha viszont elég vagyonosak vagyunk, csak a megfelelő alkalmat kell kivárni, hogy megvehessük saját versenyautónkat.
Az autógyártók többsége nem válogat az eszközökben, ha saját modelljének népszerűsítéséről van szó. A Jaguar marketingesei mostanában eléggé elkapták a fonalat, ugyanis időről időre ötletes, vicces reklámokkal fricskázzák meg a német prémiumgyártókat. Emlékezhetünk például a Mercedes ellen vívott videópárbajra, amikor a nagymacska felfalta a németek csirkéjét. A BMW-nek aztán egy álcázott tesztautóval szúrtak oda. Most e két márka mellett az Audira is rárontanak: az alábbi fotók a három nagy rivális mindegyikének szólnak.
A havas, jeges úton való közlekedés nagy odafigyelést és óvatosságot igényel. Lassan talán hazánkban is újra aktuális lesz a téma, a svédeknél pedig éppen mostanában került elő újra egy korábbi felvétel.
A Honnicorn RTR-nek, ahogy sejthettük is, nincs sok köze a gyári Mustanghoz, legfeljebb a karosszéria egyes elemei lehetnek gyáriak. A teljesítménye viszont félelmetes.
Műanyag helyett homokkőből készült a berlini Carlo Wloch szobrász Trabantja. 17 évig dolgozott a 13 tonnás szobron, amely most, a berlini fal lebontásának negyedszázados évfordulójára készült el. Carlo hatezer órát dolgozott az autón, miközben civil foglalkozása is a kövekhez köti: sírköveket készít, de részt vesz a Berliner Schloss felújításában is. Furcsa hobbijáról persze mindenki tud, pankowi szomszédai "Guten Tag" helyett már "Wie geht's dem Trabi?"-val (Hogy áll a Trabi?) köszönnek neki.
A világ egyik legkisebb autójából, a Peel Tridentből készült ez a versenyváltozat, valamiféle sugárhajtómű beépítésével. Persze a széles kerekek és a tűzpiros fényezés már eleve burleszkbe illő – talán gokart-gumikat használhattak, hogy úton tartsák az apróságot – de az elérhető tempó indokolja is a kis gumihengerek alkalmazását.
Tizenhat év kellett hozzá a középkorú futárnak, hogy átlépje Beelte-jével az egymillió mérföldet (1,61 millió kilométer). Túl van rajta, övé a legnagyobb ismert futásteljesítményű új Bogár.