Nyilvános megaláztatással fejezte ki elégedetlenségét autója iránt egy indiai férfi. A megszégyenítés alanya egy Jaguar XF volt, a kellékek pedig némi széna, néhány szamár és transzparens.
A ZIL-4105, a 4104 páncélozott változata már önmagában is érdekes és értékes, mert csupán 13 darab készült belőle. Az 1,2 millió eurós ár azonban ettől még túlzónak tűnhet, kivéve ha figyelembe vesszük, hogy a konkrét példány, azaz a 41052, korábban Gorbacsov és Jelcin szolgálati limuzinja volt.
A világ legnagyobb üzlete lenne, ha akadna valaki, aki elviszi az egyedi rendszámot bő tízmillió angol fontért. Jelenlegi tulajdonosa ugyanis ennyiért lenne hajlandó megválni tőle, bár az összeg töredékéért jutott hozzá évekkel ezelőtt.
Az S13-as Nissan Silvia – Európában 200 SX – manapság az egyik legnépszerűbb tuning-autó világszerte, hisz viszonylag olcsó, de hátsókerék-hajtású, eleve elég gyors, némi módosítással még gyorsabbá tehető és még van hozzá alkatrész. Ez azonban azt is jelenti, hogy jó néhány esik áldozatul az ügyetlen házituningolóknak.
A limuzin műfajba sok minden belefért eddig is, a nyújtott Trabanttól a tetőablakos, tízméteres Hummer H1-ig, láttunk is elég vadhajtást, de ettől a mi állunk is leesett.
A Lamborghini nem teljesen újonc a terepjáró-gyártásban, igaz, az LM002 még az előtt született, hogy divatba jöttek volna az alapvetően közútra tervezett szabadidő-autók. Tekinthetünk rá úgy is, mint a sport-terepjárók ősére, hisz a Countach késői változatának V12-es motorja dolgozik benne.
Egy James Bond moziban bármi lehetséges, a víz alatt közlekedő sportkocsi is, de a valóságban számos olyan probléma akad, amely eddig szinte lehetetlenné tette a víz alatt és a szárazföldön egyaránt mozgásképes jármű elkészítését. Az elektromos autók terjedése azonban megoldotta legalább az egyiket, a hajtás problémáját.
Gyerekként talán mindannyian próbáltuk utánozni az autók hangját. Amikor a szőnyegen tologattuk a játékokat, brümmögéssel helyettesítettük a motorhangot. Vannak azonban, akik kimondottan tehetségesek ebben, és ha időnként nem kellene levegőt venniük, talán észre sem vennénk, hogy éppen nem egy Subaru húzott el mellettünk.
Bizonyos dolgokat nagyon könnyű megígérni, betartani viszont már nem mindig sikerül - különösen, ha az ember mindössze nyolcéves. Az alábbi videó azonban azt bizonyítja, hogy van, aki még több mint húsz év után sem felejt.
A marketingszakma egyik alapszabálya, hogy nővel minden eladható. Na jó, ha nem is minden, de szinte bármi, amit férfiak vesznek. Például egy öreg kettes Golf jó eséllyel épp ilyen.
Talán a leghosszabb ideig gyártott, de mindenképp az egyik legismertebb Lamborghini a Countach: a mai napig hatással van a sportkocsigyártó formaterveire. Ezzel a típussal érkezett a jellegzetes felfelé nyíló ajtó és az egyszerű, éles vonások.
A hírhedt Man szigeti TT azoknak a motorversenyzőknek a játszótere, akik centikre a haláltól érzik jól magukat. A szigeten körbevezető út, amelyet nem versenyzésre találtak ki – és lényegében alkalmatlan is erre a célra – évente átlag három halálos áldozatot követel, hisz itt nincs mód a hibázásra. Kavicságy helyett kerítések, kőfalak és fák jönnek szembe, ha valaki elrontja az ívet. Ennek ellenére nem csak motorosok próbáltak minél jobb időeredmény elérni, hanem az egykori brit rali-bajnok, Mark Higgins is, méghozzá egy vadiúj Impreza WRX Sti-ben.
A Porsche múzeum újabb különlegességet mutatott meg azok közül az autók közül, amelyeket eddig nemigen mutattak meg a nagyközönségnek. Ez az autó a legelső 911 Turbo, amelyet Louise Piech kapott meg ajándékba, és így néhány részletében eltér a sorozatgyártmányoktól.
Az Indiana Jones és az utolsó kereszteslovag egyik mellékszereplője volt a képeken látható Renault NN, amelyet a jövő hét végén árverésre bocsátanak Brooklands-ben. Ami azt illeti, a korához és az állapotához képest nem is remélnek érte sokat.
Izland nem éppen az épített útjairól ismert, de autósport arrafelé is van. Néhány helyi őrült a világ talán leggyorsabb terepejáróiban győz le bármiféle akadályt, legyen bár laza, mocsaras talaj, sziklás terep, vagy akár vízfelület.
A Nintendo segítségével próbál újabb vásárlói rétegeket elérni a Mercedes. A német autógyártó a GLA-t népszerűsítené Japánban, méghozzá a videójátékokból évtizedek óta ismert Super Marióval.
Nem mindennapi események játszódtak le egy méregdrága monacói szállodánál. A Prior Design tuningcég tulajdonosa egy módosított Audi R8-assal gördült be a hotel elé. Az autót saját maga szerette volna leparkolni, végül azonban meggyőzték, hogy a szabályzatot követve bízza a feladatot a szálloda személyzetére.
A mindenkori filmes autók közül talán a Batmobile mozgatja meg a legtöbb rajongó fantáziáját. Számos replika készült már a képregények és a sorozatok alapján is, melyek az eredeti autókkal együtt igen komoly összegekért cserélnek gazdát egy-egy aukción. A legújabb mozifilm, a készülőben lévő Batman vs. Superman ezen a téren is újdonságot tartogat.
A forgalommal szemben tolakodó X6-os már eleve megérne egy misét, de az életnek ez a konkrét császára néhány lépéssel tovább megy. Tessenek nézni.
Amilyen szigorúan igyekeznek rászorítani manapság az autógyárakat az üzemanyag-takarékosságra, lassan semmi sem elképzelhetetlen. Az ismertebb sportkocsigyártóknak, amilyen a Ferrari vagy a Lamborghini, is csak az a szerencséjük, hogy nem gyártanak elég autót, így az EU-ban például nem vonatkoznak rájuk a korlátozások. Ha nem így volna, bizony szükségük volna efféle kisautókra.
Kedden reggel rendőri átvizsgálás után mehettek csak be a dolgozók a kecskeméti Mercedes-gyárba - írja a baon.hu - miután hétfőn a hónap harmadik bombariadója volt az üzemben. A 444.hu információi szerint egy féltékeny barátnő okozta a bajt, de már elkapták.
A London Motor Group nevű cég rakta össze ezt a valószínűtlen járművet, amely egy kétüléses sportkocsi és egy kisteherautó valószínűtlen keveréke. Bár nem ez az első efféle átalakítás, az elegáns 412-est így viszontlátni mindenképp meglepő.
A Bentley Continental GT már gyári állapotában sem mondható gyengének a maga hatliteres, W12-es, ikerturbós, 560 lóerős motorjával, de drag-re épített Mustangok és Camarók ellen ez úgy látszik nem volt elég. Átépítették, nem is kicsit.
Európában valószínűleg a közút közelébe sem mehetne ez az átépített 1948-as Chevrolet pick-up, hisz látszatra csak a szentlélek tartja egyben. Fényezés már csak foltokban fordul elő rajta – valaha mintha világoskék lett volna – és a fülkében is több a rozsdás vas, mint a kárpitozás. Ám mindez csak a stílus kedvéért van így, belül sok tízezer dollárt érő, korszerű technika lapul.
Néhány napja itthon is tucatjával borította fel a teherautókat az orkánerejű szél, de a nagy oldalfelületű járművek mindenütt ki vannak téve az ilyen típusú szerencsétlenség veszélyének. Ezen a filmen egy amerikai példa látható ugyanerre, azzal a különbséggel, hogy a sofőr itt sikeresen kivédte a borulást.