Eddig összesen 23 Bond film készült, és mindben számos autó szerepel – ezeket egy fedél alá hozni szinte teljesen reménytelen vállalkozás lenne. Londonban azonban tíz, zömében egész érdekes autót szedtek össze azok közül, amelyeket a 007-es, vagy valamelyik ellenfele használt.
A Ferrari Enzo önmagában is elképesztően ritka és drága, de néhány száz példányt azért eladtak. Ez a változat, az FXX Evoluzione viszont olyan autó, amelynek csak a használati jogát adták bérbe egy kisebb vagyonért az érdeklődőknek.
Időnként fel-fel bukkan egy-egy lehetetlenül drága rendőrkocsi valamelyik állam rendőrségénél. Dubaiban sportot űztek ebből az elmúlt években – ott akad egyenruhás Ferrari és Lamborghini is – Los Angelesben viszont egy telekommunikációs cég dobta meg a szerveket egy fényhidas Gallardóval, amely egyelőre parádés kocsiként funkcionál majd.
A 2010-ben felavatott Ferrari World nevű Ferrari-vidámpark Abu-Dhabiban akkora siker lett, hogy nemsokára megnyitják a következőt is, Barcelonában.
Arnold Schwarzenegger katonai járművekhez való vonzódása nem titok. Ő volt az első, aki polgári Hummert szerzett magának, pedig akkor az AM General még csak a hadseregnek szállított, és úgy tűnik, azóta sem gyógyult ki ebből a szenvedélyéből. Most szerzett magának egy M47 Patton harckocsit, de ezzel mégsem korzózhat Beverly Hills utcáin. Ám Arnold nem elveszett ember – most megpróbál pénzt csinálni a célszerűtlen hobbitárgyból.
Újabb vakmerő autózsonglőr próbál hírnevet szerezni: Guerlain Chicherit egy Mini Countryman raliautóval szeretné megdönteni a rámpáról ugratás rekordját.
Mifelénk ritkán piszkálnak lopósautóval olyan drága sportkocsikat, mint a Lamborghini Gallardo – egyrészt mert ritkák, másrészt talán mert jobb nem keresni a bajt – de az alábbi felvételt nézve nem is járnának jól vele.
Néha nehéz elképzelni, hogy ki vesz magának 140 millió forint értékben autót, és egyáltalán, mi haszna az egésznek, de Josef Weikinger esetében egyértelmű, hogy kihasználta a luxusautóját, amennyire csak lehetett. Öt év alatt egymillió kilométert hajtott bele, miközben 167 ezer liter benzint égetett el.
Nem igazán látszik, hogy az Enzo és a LaFerrari közt tizenegy év a korkülönbség – a stílus ugyan más, de nehéz lenne megmondani, melyik a kívánatosabb – viszont a hangversenyben egyértelműen az Enzóé a pálma, legalábbis e két példány esetében.
Nem igazán tudunk mit hozzáfűzni az alább látható fotóhoz, amely ma került fel erre a Tumblr-oldalra. Az Andrássy úton készült, egy bátor bringás lányról, aki megpihen egy tahó BMW-jén.
Genfben visszatértek és megismételték tavaly bemutatott performanszukat a kalapácsos BMW-sek, Hadi Pourmohseni és Thomas Brunner. A piszkos munka ezúttal egyedül a lobonc hajú Brunnernek jutott, aki a szalon előtt újra szétverte a frankfurti tombolás után rendbe hozott M6-ost.
Mindig van olyan, aki nem érzi, hogy hol a határ. Hát még egy autókiállításon. Idén a Nimrod vitte a pálmát az izléstelen tuningok közül, de a Mansory és a Sbarro is említést érdemel, illetve a Carlsson idei munkája mellett sem mehetünk csak úgy el. Hiszen ez egy aranyozott Mercedes-Benz S-osztály. Igen, a szó szoros értelmében aranyozott. Kívül-belül.
Hátam mögött ködbe vész a Mitsubishi standja, balra kissé balul sikerült, de szépen prezentált Subaruk feszítenek a csillogó fehér háttér előtt. Jobbra noname kiállítók, még a legnevesebb közülük a Motor-Presse lapkiadóé, amelyik kemény 8,631 négyzetmétert bérelt, így egy negyven éves Porsche 911 Turbo épp elfér rajta – a kordon a fényezést súrolja, a bálnafarok már szinte lelóg a területről, csoda, hogy a rendszerető svájciak le nem darálják a rendszegő sarkot egy akkus sikítóval.
Egy ötvenöt lámpás zöldhullám olyasvalami, amiben tegnapelőttig talán még egy New York-inak sem volt része. Ha létezne ilyen rekord a városban, alighanem a következő videó készítőjének járna, aki jó taktikai érzékkel, éjjel háromkor próbált meg áthajtani Manhattan útjain. (Útvonal)
Az utánzatok készítésének sokféle módja és oka lehet. Vannak olyan műhelyek, akik kimondottan a haszonszerzés miatt vágnak bele népszerű sportkocsik másolásába - ők olykor a hatóságokkal összeakadva meg is ütik a bokájukat. Mások egyszerűen csak vágynak egy olyan autóra, amilyet talán soha nem engedhetnek meg maguknak, ezért inkább otthon kezdik el lehetőségeiknek megfelelően összeállítani.
Műszőrmebunda. Minden bizonnyal ilyet kap egy BMW i8 tulaj felesége a születésnapjára. Hogy miért? Mert ők nagyon környezettudatosak. Legalábbis biztosan ezt állítják magukról. A valós indokok inkább azok, hogy divatosak akarnak lenni, és elég gazdagok is emellett. És így már meg is van a Louis Vuitton BMW i8 karbon bőröndszett célcsoportja.
Tavaly nyáron ötszáz Chevrolet-t találtak egy évtizedek óta bezárt nebraskai márkakereskedésben. A magára hagyott autókat megviselte az idő, a gyűjtők mégis kapkodtak az érdekesebb darabokért. Ha nem is példátlan, Európában sokkal ritkább az ilyen eset. Egy friss találat ráadásul onnan jött, ahonnan senki sem várná, egy svájci kisvárosból.
Úgy sejtjük, az abszurd közlekedési helyzetek számát tekintve Oroszország világelső. Talán csak azért ez a kép róluk, mert rengeteg ott az autóba szerelt kamera, és alig történik olyan az utakon, amit ne látnánk viszont az interneten. Valószínűbb azonban, hogy nem alaptalan az előítélet, és az ország sajátos közelkedési kultúrájának egyik szimbólulma lehetne ez a következő jelenet, ami Szentpétervár egy forgalmas útján zajlott le hétfőn egy trolibusz, két srác és az autójuk között. A főszereplők motivációját csak sejteni lehet ugyan, de bármi célból is akarták meghúzatni magukat egy trolival, ritka hülye elképzelés volt.
Az 1980-as évek jellegtelen, szögletes Ford Mustangjai manapság versenyautóként élik reneszánszukat. A viszonylag könnyű és merev karosszériának, és a viszonylag olcsó alkatrészeknek köszönhetően szívesen építenek belőlük mindenféle versenygépet – többek közt gyorsulásra is. Egy ilyen, frissen épített autó szállt el a minap a South Georgia Motosports Parkban – a pályát a kommentátor rögtön el is nevezte a repülő autó otthonának.
Berlinben történt a hétvégén az a baleset, amiben egy Smart ForTwo és egy Ferrari 458 Speciale összeütköztek. A Smart tulaja áthajtott a piros lámpán, így az olasz sportkocsi orra egyenesen az anyósoldali ajtóba csapódott. A Smart ezután többször is megpördült, de nem borult fel.
A Hennessey nevű amerikai tuningcég most kipróbálta, mire képes a Venom GT sportkocsi. A végeredmény új világrekord, vagyis majdnem: az autó 435,31 km/h-val száguldott a Kennedy Űrközpont betonján.
Nem mindennapi történet részese lehetett egy nyugdíjas amerikai autószerelő. Ian Wilson még 1975-ben vásárolt magának egy lepukkant Chevrolet Bel Airt. Az autóért akkor 375 dollárt fizetett (ez mai árfolyamon nagyjából 380 ezer forintnak felel meg), majd számtalan munkaórát beleölt, hogy talpra állítsa az 1957-es évjáratú klasszikust.
Manapság már nincs semmi érdekes abban, hogy a Ferrari házi tesztpályáján nyúzzák a LaFerrari prototípusait, hisz a csúcsmodellt már egy éve bemutatták. Itt inkább az az érdekes, hogy ki ül a volánnál, és mit művel.
Nálunk is előfordul hogy a szarvasok a közutakon átkelve találkoznak egy közúti járművel, de Finnországban nagyságrendekkel gyakoribbak az efféle balesetek. A becslések szerint 3-5000 balesetben szerepel rénszarvas, ami jelentősen csökkenti a vadállományt.
Eddig mindenki csak a lelkesedés hangján nyilatkozott a Formula 1 környezetbarát alternatívájaként beharangozott versenysorozatról, ám úgy tűnik, Bernie Ecclestone nem ilyen derülátó. Azt mondja, egyszerűen nem lehet életképes a versenysorozat, egyedül a szervezők kaszálhatnak rajta.