Manapság már mindent mindennel össze lehet kötni: a tv-t, a telefont, a tabletet, és az egyre divatosabb okosórát is. Tudják ezt az autógyártók is, több márkának is van androidos alkalmazása ezekre a készülékekre. Az Apple, melynek termékei mondhatni diktálják a divatot, szintén nem hagyhatta ki a piac teljes lefedését, így született meg az Apple Watch okosóra. Leggyorsabban a Porsche, majd egy nappal később a BMW mutatta be, az erre fejlesztett alkalmazását. De vajon mit tud csinálni egy óra az autónkkal?
A Volkswagen brazil gyárai mindig pár lépéssel az európaiak után kullogtak, és igyekeztek a modelleket a lehető legtovább életben tartani. A léghűtéses Bogár gyártását Németországban 1978-ban fejezték be, a Braziloknál csak 1996-ban. Ennél tovább már csak a mexikói gyártósor termelte a legendás kisautókat. Az 1981-ben bemutatott B2-es kódú Passat lépcsőshátú változata, a Santana is hosszabb életet Dél-Amerikában, sőt Gol néven kupé változatot is készítettek belőle.
Amit most el lehet vinni ezért a kisebb vagyonért, az tulajdonképpen egy Ferrari FXX, csodaszép kékben, csak Maseratinak hívják. Az MC12 Versione Corse 2005-ben készült, az az évi FIA GT bajnokságban szereplő GT1-es versenyautó alapjaira, összesen 12 példányban.
A nap videóját Gábor küldte, aki egy telefonjába merült partneressel alakított spontán indulatkezelő terápiát az Árpád úton ma délelőtt (sztori lent). Bár Gábor megpróbálta a legtöbbet kihozni a történet megörökítéséből, sokat elvesz az élményből, hogy a főszereplő arcát ki kell takarnunk: azért a vákuumból indított csuláért 0:42-nél különösen fáj a szívem. Amikor már azt hiszed, a rádióból vihorászó műsorvezetőnél nem lehet rosszabb, ott indul a lényeg. Vigyázat, magaskultúra!
A videót megnézheted You Tube-csatornánkon is, ezen a linken.
Bár nem gyakran, de komoly bajok forrása lehet, hogy néhány országban még mindig bal oldalon közlekednek az autók. Thaiföld is egyike ezeknek az országoknak, és mivel az ország népszerű turistacélpont, ha egy turista autóba ül, és rutinból próbál vezetni, abból komoly baj is lehet – ahogy itt is.
Ősidők óta ismert bölcsesség, hogy szabályt szegni csak úgy éri meg, ha az ember nem bukik meg vele. A police.hu-n megjelent hír főhősének ez nem jött össze: a rendőrök felfedezték a láthatóan otthon barkácsolt rendszámlehajtó készülékét, így aztán megindult ellene az eljárás.
Annak idején a második generációs Corvette sikerében még nem volt biztos a General Motors, így készítettek egy robbantott változatot, amelyen nagyszerűen megfigyelhető az autó működése. Az 1965-ben az egész Egyesült Államokon körbehurcolt demó-standot hamarosan elárverezik – alighanem akad majd vevő a borzasztó ár ellenére is.
A német prémiumgyártók minden szegmensben komoly versenyben vannak egymással, legyen itt szó hobbiterepjáróról, sportszedánról, vagy akár családi kombiról. Miért éppen a kerékpárok maradnának ki?
Bár nálunk végre beköszöntött a tavasz, és ezekben a napokban éppen a kellemes napsütésé a főszerep, azért vannak olyan szegletei a világnak, ahol a hó és a jég maradt az úr. Ezt pedig nem is mindenki bánja, a Howe és Howe műhely gárdájának például nagyszerű szórakozási lehetőséget adnak a fagyos körülmények.
A sztori nem mai, a hír csak annyi, hogy ismét használatba vették a nyitott Ferrari F40-est, amelyet annak idején igazi profik építettek át egy belga milliomos számára, teljesen egyedi módon.
Nem biztos, hogy érthető, mi baja a kínaiaknak a fajfenntartással, de a jó csajok után a gyerekeket is kitiltották az Auto Shanghairól. Az indoklás szerint biztonsági okokból.
Az Enzo Ferrari életéből készülő film De Niro saját projektje: saját filmes vállalkozása készíti, Gianni Bozzacchi produkciós cégével, a Triworld Cinemával közösen. A színész azt nyilatkozta egy olasz újságnak, hogy ez a film most a legfontosabb terve, és a forgatást hamarosan megkezdik, a premierre pedig 2016-ban kerülhet sor.
A finn Valtra traktorgyár és a Nokian gumiabroncs-gyártó szervezte a sikeres rekordkísérletet, így mostantól a Valtra T234 tartja a traktorok sebességi világrekordját.
Korábban BMW és Mercedes modellekre specializálódott tuningműhelyek versenyeztek a világ leggyorsabb négyajtós utcai autójának címéért, de most az amerikai Hennessey Performance is beszáll a versenybe. Eséllyel, hisz a Cadillac CTS-be szinte minden belemegy, amit a Corvette-tuningoldáshoz kifejlesztettek.
Az indulók nagy része készül valamiféle meglepetéssel a Gumball 3000 ralira. Az már az előző évek indulói alapján egyértelmű volt, hogy az idei Stockholm-Las Vegas túrán villantani kell valamit, egy mezei, gyári kivitelű Bugatti vagy Pagani itt már nem lóg ki a tömegből. van, aki közel ezer lóerős Audival vág neki, mások viszont megelégszenek az extrém megjelenéssel.
Ha valaki érti a dolgát, és tudja, mit csinál, abból olykor egészen elképesztő dolgok születnek. Pontosan ezt példázza annak a holland műszerésznek a sztorija, aki saját kezűleg épített miniatűr Porsche-blokkot.
Több mint ötszáz autó égett le Dél-Korea második legnagyobb városában, Puszan egy kiégett négyszintes parkolóházában.
A korábban bemutatott Vision C tanulmányautó után a Skoda egy tőlük szokatlan járművel rukkolt elő: egy jachttal. A VisionSea hatalmas, hibrid és persze ez is méregzöld.
Az alpesi síelésből ismert svéd Jon Olsson készíttette magának az Audi RS6 DTM fantázianevű autót, amellyel a Gumball 3000 ralin vesz majd részt. Az autó nagyszerűen passzol az Európát átszelő közúti túra mezőnyébe, amelyet hagyományosan nagyon erős autókban ülő nagyon gazdag emberek alkotnak.
Előző nap tettem fel a szélvédőre a Garmin Virbet, nem kellett sokáig várni, hogy az első kapásom meglegyen. Nem nagy dolog, csak egy büntetőfékezős tahó, de nem jöhet össze rögtön az elején egy piroson áthajtó rendőrautó, vagy villamossínen a zsaruk előtt száguldozó BMW-s. Tanulgatom a beállításokat, ezért van az ugrás a videó elején, két egyperces részletből kellett ki- és összevágni.
Az idei április elsejei termés előállításához nagyrészt a Photoshopot használták a gyári PR részleg munkatársai. Akad itt minden, AMG Sprinter, 2,5 méteres VW Caddy, krómozott Mini és szivárványszínű Fabia – egyedül a Nissan állt elő fogyókúrás tanácsokkal.
Nőnapot tartottak egy holland BMW kereskedésben, a női vendégek mehettek egy-egy kört a különböző modellekkel. Az M4-esből kifogyott a benzin, az egyik szerelő elvitte megtankolni. Nem kellett volna, egy fának csapódott a sportkocsival.
Egy szibériai lapnak beszélt az Orosz Vasút elnöke, Vlagyimir Jakunin elképesztő, egyértelműen megalománia, vagy legalább feltűnési viszketegség táplálta ötletéről. Egy autópálya volna, amely összeköti Európa és Oroszország gyorsforgalmi úthálózatát Észak-Amerikáéval.
A raliban bármi megtörténhet, pláne a finneknél. Ami Jari Huttunennel történt, azt még profi kaszkadőrök is nehezen ismételnék meg: az egyik kanyart kicsit túlvállalta, az autó lapjával bukfencezett kettőt, majd újra a talajra érve a sofőr sebességet szúrt és folytatta útját, mintha mi sem történt volna. Akinek nincs türelme, tekerjen 2:58-hoz.
Híd alá szorult, így lezúzta rakományát egy autószállító Nagy-Britanniában. Több vadonatúj Ford is megsérült a balesetben, jelenleg is vizsgálják a körülményeket.