Úgy tűnik, a katonai szolgálatot is jól bírja a Hilux, és ezt nem csak a sivatagi harcosok videói bizonyítják.
Nem várom a napot amikor ezeket a rendszereket nem lehet többé kikapcsolni - írja Zoli tegnapi cikkünk nyomán. Mások leveleiből is idézünk.
Úgy volt, hogy nem kikapcsolható, de aztán írt Gergely, aki elmondta, hogy de.
Olvasónk azt tette, amit sokan tennének: a válságtól tartva eladta újszerű Seatját. Később ismét autót vett volna és megdöbbent: az árak az űrbe tartanak?
Olvasónk maga is tapasztalta a Skodájában a tüneteket, amiket a Seat Tarraco is produkált. De miért hibázik a DSG?
Még az idén egy kis gyakorlás? A szmötyi, a jég és a hó is túlélhető, ha tudod, hogyan csináld. Most megtanítjuk neked, újra TC-Tréning!
Nem lett könnyebb a választás, ha korlátozottak az anyagiak: pár modell elérhető és néhol hosszúak a szállítási határidők. De van olcsó megoldás is.
Kérem tippelje meg, hol lehet elhasalni az E jeles, legális lámpákkal? Igen, a magyar műszaki vizsgán.
Olvasónk új szintre emelte a legózás fogalmát egyedi, távirányítható Honda NSX-ével.
Cikkünk nyomán jelentkezett az igazságügyi szakértő, aki a magas díjat kikalkulálta. Röviden: van magyarázat rá.
Öreg Golfból mutogatták a jelvényt, majd jött a turkálás a kesztyűtartóban. Tényleg divatja lett a kamu rendőrös fosztogatásoknak.
Épphogy elmesélte Kopasz, milyen módszer terjed, máris itt van Zsolt levele, aki emiatt volt résen és úszta meg a lehúzást.
Ambrus Attila, az egykori Viszkis rabló erős autókról, nagy menekülésekről, a börtönről, változásokról és új életről beszél a Totalcar autósmozi vetítése előtt.
Kicsit Parkoló Parádé, kicsit mozi, ez a Totalcar Autósmozi.
Legközelebb nézd velünk az utóbbi idők legjobb hazai autós üldözéseit. Kicsit Parkoló Parádé, kicsit mozi, ez a Totalcar Autósmozi.
Senkit nem rettent el, ha évente-kétévente megbüntetik 30 ezer forintra. Akkor se, ha évente ötven embernek elveszik az autóját.
József szerint sem a bírság, sem a jogsi elvétele, de még a büntetőpontok sem érnek sokat, ötletét megindokolta.
Jelentkezett Sándor, akinél kikötött az A7-es. Még a turbóban is állt a víz, de láss csodát: a hajtókarok, szelepek nem görbültek, a vezérlés sem ugrott át.
A vártnál nagyobb vihart kavart a hibrid X5 tesztje, de kiderült, hogy tényleg léteznek emberek, akiknek megfelel, illetve miért nem töltik árammal a cégautókat. Csak erős idegzetűeknek!
Be volt fizetve a parasztmercire, aztán jött a Merkurtól a levél: ha hamarabb szeretnénk autót, lehet váltani Samarára. Apám nyilván megtette.
A MűhelyPRN-ben bemutatott LS400 sajnos egy roncs volt, legalább kétmillió forint a helyreállítása - írja Tibor, aki tizenhárom éve használja és javíttatja a sajátját.
A legelső szériából volt, megjártuk vele Európát, de veszettül rohadt. Az egyik vizsgán öntapadó fóliával csaltuk át.
Tibor 2,5 millió forintért vette, közel ennyit költött rá, majd 2,4 millióért adta el az autót. Elmesélte kalandjait.
"Nem is értem, hogy miért panaszkodik mindenki" - írta egy Amerikában élő olvasónk. Az EU-n kívül néhol igen durva büntiket osztanak gyorshajtásért.