Kedves Becsületesnepper!
A feleségemnek keresek egy automataváltós autót. Sajnos nem működik megfelelően a bal lába, így nem kapott másra jogosítványt. Szeretnék kisebb méretűt ilyen VW Golf, vagy hasonló, és mindenképpen benzinest, mert az óvodáig a dízelnek esélye sem lenne meglangyosodni.
Eddigi kiszemeltünk egy 2012/1, benzines 1.4 es, Honda Jazz 84000 km-rel. A maximum ár amit tudnánk az autóért adni az kb 2,6 millió.
Sajnos automata témában teljesen vakon vagyok. Eddig nem érdekelt a téma, és az idő rövidsége miatt nem is tudnék belemélyedni rendesen.
Segítségét előre is köszönöm!
Tisztelettel Rudolf!
Tisztelt István!
Régebben el nem bírtam képzelni magamról, hogy egyterűt vásároljak, de a mostani időszakban nagyon rászoktunk a túrázásra, közben pedig ráébredtem, hogy az utazás közbeni kényelem fontosabbá vált számomra a menetteljesítménynél.
Mivel hét közben csak kis távolságokra használjuk az autót, csak benzinesekben gondolkodom. A kérdésem az lenne, hogy 900.000-1.000.000 forintos ársávban milyen típust javasolna? A Mazda MPV/5 nagyon tetszetős, de félő, hogy sajtreszelőre van rohadva az összes alja. Franciából Dunát lehetne rekeszteni, de azoktól tartok. Esetleg egy igényes A Zafira lenne a legracionálisabb megoldás? Kíváncsi lennék a tanácsára!
üdv.:
Balázs
Tisztelt Becsületesnepper!
Autócsere előtt állok, és egy Ford Focus 1.6 TDCI-ben gondolkodom, max 2,5 millióig. Évjáratban 2014-15-ös fér bele a net szerint. Sajnos amit találok, azok mind 160.000 km feletti futásteljesítményűek.
Kérdésem, mire számíthatok ezzel a motorral? Esetleg nézzek más típust is. A család miatt a kombi a célszerű nekem.
Köszönöm válaszát.
Ferenc
Kedves Totalcar!
Segítségüket szeretném kérni autó vásárlásával kapcsolatban. 42 éves vagyok, van egy párom és két kisiskolás korú gyermekem (7 , 10 év). Autóvásárlást tervezek. A meglévő autónk mellé szeretnénk egy megbízható családi kombit.
A párom Clio 2.-ét el szeretnénk adni. Nekem egy 2006-os Opel Astra G van, első tulajos vagyok, ez megmaradna.
Kiszemeltjeim: 2016-tól Honda Civic Tourer 1,8 benzines, Toyota Auris 1,6 vagy 1,8 hsd. Utóbbitól kicsit félek, hibrid mivolta miatt.
Főleg városban közlekedek , hétvégi kirándulás (nyaralás). Havi szinten kb. 500 km -t megyek (tavasztól őszig valamivel többet). A turbós dolgokat kerülném, ha lehet.
A keret kb. 5.000.000 ft. lenne. Kellett hozzá takarékoskodni, ezért nem szeretnék rossz döntést hozni.
Milyen hibákra lehet esetleg számítani fent leírt típusú autóknál? Melyiket ajánlaná inkább! Fenntartási költségek szempontjából mi lenne kedvezőbb választás? (KIA Ceed, Hyundai i 30 kombit is néztem 2019-től, de a japán jobban tetszik)! A hibridtől félek egy kicsit...
Előre köszönöm megtisztelő válaszát!
Zsolt
Kedves István!
Tanácsért fordulok Önhöz, mint "nepperűző" és mint "autóépítő" (lásd. BMW átépítés). Ötödik éve egy (lassan 25 éves) kis, hathengeres sedan BMW "büszke" tulajdonosa vagyok. Az autó tuning-mentes, éppen az utolsó simítások folynak, hogy tavaszra ismét teljesen felújított gyári állapotba kerüljön. És itt akadtam el: Szeretek vele kirándulni, de korára és állapotára való tekintettel már nincs szívem kivinni a Hungaroringre egy-egy nyílt napon meghajtani.
Kérdésem, kérésem kettős:
1. Van-e értelme most eladni, vagy esetleg "rakjam el" és várjak ki az eladással?
2. Mit javasolna helyette/mellette 2,5-3 millió forint között, ami jobban bírja a "gyűrődést"?
Sajnos a magasságom behatárolja a lehetőségeket (195 cm). Gondolkodtam már egy fiatalabb BMW-ben, de látva a legutóbbi videót a Type-R(ek)ről, próbálok a japán autókkal is barátkozni. Viszont az olasz/francia páros sosem állt közel hozzám.
Tanácsát előre is köszönöm.
Üdvözlettel
Lajos
Kedves Becsületesnepper!
Szeretnék egy megbízható autót venni. Sajnos valahogy nem volt szerencsém az utóbbi időben a használt autókkal. A mérete, ára és minden paramétert figyelembe véve a Seat Ibiza (2015 évjárat, 1,2 motor) és a VW Polo (2014 évjárat, 1,2 motor) között meditálok. A Seatokat nem igazán ismerem, ezért szeretném kérni a segítséged, melyikre tennéd le inkább a voksodat?
Köszönöm előre is válaszod.
Egy tanácstalan vásárló
Kedves Becsületesnepper,
Nem könnyű kérdéssel fordulnék önhöz.
Olyan helyre kötöztem, ahol elég rossz az út (van földutas rész is), így a kis megbízható Corollámnak kicsit nehéz a terep, így váltanom kéne.
Mivel nem egy tükörsima Hermann Tilke pálya mellett vettem házat, így fontos lenne, hogy az utód, magas építésű legyen. (nem 4WD)
A Corollában megszokott megbízhatóság továbbra is fontos szempont. Ezenkívül szeretném, ha alacsony lenne a fogyasztása, így a dízelek felé kacsingatok. Ezenkívül minden(az ár kivételével) más mindegy. Mekkora, milyen gyártmány, lenézik-e...stb. Többnyire egyedül utazok vele, de jó sokat.
A keret nem sok, 500 000-700 000 körül. A Corollám is 23 éves, de nekem simán hozta azt, amit egy 4-5 milliós új autó hozna.
Nekem elsőre Kangoo ugrott be, de nem tudom melyik motorral felelne meg a fenti feltételeknek. Szívesen meghallgatnék más alternatívát is.
Segítségét előre is köszönöm!
Üdvözlettel:
Tamás
Kedves Becsületesnepper!
Szabad-e magas kilométerfutású, 2015. utáni gyártású E200-as Mercedest behozni Németországból magán használatra, ami taxiként üzemelt?
Megmondom őszintén, 7000 euróba kerül, és a 400 ezer kilométer futást nem éri el, ilyenekkel szemezgetek.
Itthon hasonló árkategóriában ilyen autó nem található, ezért fura nekem ez az egész.
Tudna segíteni? Mert szeretnék venni egy ilyen autót abból a célból, hogy Pestre járjak dolgozni, napi 100 kilométer ingázást jelent ez számomra.
Köszönöm,
Nándor
Kedves István!
Magánjellegű csődhelyzet után, mondhatnám, hogy öröm az ürömben. Lehetőségem nyílott és szeretnék egy hobbi autót, depresszió kezelésére és talán arra is, hogy találjak jelenleg valamit ami boldoggá tenne. Olyan 4 millió lenne az az összeg amit erre tudok áldozni, a plusz költségek ismeretében ami ilyenkor esedékes.
Az elképzelés Coupé első sorban és valamilyen benzines erős motor. Nem napi használatban lenne arra van egy megbízható szívó benzines japán. Imádom az olasz autókat, főleg az Alfa Romeót, a Maserati nem az én súlycsoportom sajnos, a 2005-ös Mustang is bekerülhet a képbe de az alkatrész ellátás ott bonyolultabb. Azt pedig nem szeretném, hogy több legyen a leves mint a hús.
Német prémium rengeteg van az valahogy nem is igazán én vagyok. Nem pályázni szeretnék, annyira nem is vagyok profi. Inkább az élmény a hang, az érzés. Tudna esetleg segíteni pár tippel? Tudom, hogy elfoglalt és ez egy határozatlan ostoba üzenet lehet de mégis hálás lennék a válaszért.
Üdv: Egy lelkes nézője a csatornájának.
Kedves Becsületesnepper!
Budaörsön és környékén szállítunk ki ételt. Eddig saját autóval ment a kiszállítás, de most felmerült, hogy szükség lenne egy autóra, ami csak ezzel foglalkozik. A kérdésem az lenne, hogy ön szerint mik lennének a jó lehetőségek, és milyen szempontok alapján tudnánk dönteni. Új és használt autó is lehetne, illetve gondolkodhatunk elektromos verzióban is.
Köszönöm válaszát, üdvözlettel, Roland
Tisztelt Kroneraff István!
Szeretnék tanácsot kérni autócsere ügyben. Egy MK1-es Ford Kugám van, ami 2.0 TDCI. A koronavírus miatt már nem évi 30e Km-t megyek vele, hanem 5-8e Km-t. Sok a városi használat és pusztán a DPF regenerálás miatt elmenni autókázni nem praktikus, és ahogy az várható volt, a DPF jelentkezett is.
Eddig a Kuga mindent tudott, ami nekem kellett. Családi autónak használom, bevásárlásra, most már sok rövid útra és kevés hosszúra. Hogy miért döntöttem a SUV mellett? A vonóereje miatt és a 4X4 miatt. Van egy lószállítóm és 2 lovam. Szállítóval együtt a két ló 1700-1800Kg. Régen egy MK4-es Mondeóval húztam őket, de a lovardákhoz vezető földúton az összes istenhez megtértem mikor elkezdett elakadni és gyorshívón tartottam a környékbeli traktorosokat. Meg nagyon alacsony és felakad mindenhol. A SUV-oknak a súlyuk és az erősebb dízelmotorjuk miatt jobb a vonó ereje. A Kuga 2,1 tonnát tud húzni és olyan mint egy mozdony. Van hozzá BE jogsim is. Az átlag lószállítók is 2 tonnásak.
A kérdésem az lenne, hogy milyen alternatívát tudna javasolni ami ezeket tudja és benzines?
Vagy olyan dízel, ami nem részecskeszűrős és még nem ette meg a rozsda. Az se hátrány, ha nem kell hozzá autószerelő tanfolyamot végezni. :)
Néztem Honda CR V-t, de a 2.4-es benzines is csak 1500Kg vonóérőt kap. Tudom az elvárások nagyon ellentmondók, de szeretném egy autóval megoldani ezeket. A SUV tűnt a legjobbnak, mert terepjáróra vagy pick up-ra nincs szükségem. A terep amin menni kell az könnyű, nincs nagy emelkedő, csak gödrös és sáros. Amint lehet felmegyek az autópályára, az az út 80%-a.
Köszönettel:
Sanyi
Tisztelt Becsületesnepper!
Húgomnak szeretnék autót vásárolni. Sajnos Édesanyánk egyedül maradt, a húgom ápolja őt, ha tehetem természetesen megyek én is. Orvoshoz, vásárolni, temetőbe, patikába és ilyesmi helyekre kell mozgatni. Hetente kétszer, kb 20 kilométer.
A húgomnak van jogosítványa, de sohasem vezetett. Ezért is gondoltam, hogy egy olcsóbb benzines, automata kisautót vásároljak neki, amibe édesanyám könnyen be tud ülni. A keret 5-600 ezer Forint. Gondoltam a Suzuki WagonR+, Ignis, VW Golf 3-4, de ha lenne más ötlete nagyon szívesen fogadnám.
Úgy tudom, ezek azok a típusok amik megbízhatóak.
Köszönettel : Péter
Üdvözlöm! Laci vagyok!
Vázolom a szituációt! Vettem egy golf 2-es autót... papírjai közül a törzskönyv nem volt meg... adás-vételire rá lett biggyesztve hogy elveszett! Lejárt a 15 nap hogy ők bejelentsék az elveszés státuszát! Még a mai nap sem jelentették le! Így én nem tudom átíratni az autót! Folyamatosan hitegetnek, hogy mennek intézni az okmányirodába... de még semmi! A feljelentés gondolatával próbáltuk őket meggyőzni! Még eddig semmi sikerrel!
Az átíratáshoz szükséges csekkek időben be lettek fizetve, csak hát a másik fél, egyenlőre vírusra, betegségre, időpont rögzítésnek hiányára hivatkozva 11.08-tól 12.03-ig még nem történt semmi... folyamatosan kérnek, hogy haladék... de nekem is véges a türelmem! Az autó és a pénz visszacseréjéről hallani sem akarnak! Mit javasolnának? Már napok óta a törvényeket bújom! Műszaki van az autón! Remélem a példám tanulságul szolgál mások számara is! Várom mihamarabbi válaszukat.
Üdv, László
Tisztelt Becsületes Nepper!
Első autómat szeretném megvenni és a kiszemeltem egy Skoda Octavia. Mivel első autóm szeretnék jól és megfontoltan dönteni, viszont nem tudom, hogy mennyire reálisak az elvárásaim a kerethez képest.
Az évjáratot tekintve valamilyen 2009-10 környéki autót keresek, legalább 1.6-os motorral, inkább benzineset, de nem az üzemanyag típusa fog visszatartani. A combit inkább kerülném a kinézete miatt, persze ez csak ízlés kérdése úgy gondolom. Legfőképp városban használnám és havonta egyszer egy nagyobb autópályás távra is elvinném. Legalább 5 évre szeretnék előre tervezni, addig szeretném ha megbízhatóan szolgálna. A keret amit rászánok 2 millió. Szerinted mennyire reálisak az elvárásaim a kerethez képest? Illetve mennyivel kellene kipótolni ha egy 1.9-es motort keresek?
Válaszodat előre is köszönöm!
Tisztelt Becsületes Nepper!
Lassan 3 éve van meg a jogosítványom és elérkezett az első saját autó vásárlásom ideje. Maximum 5 millió forintig keresem a lehető legtöbb élményt a mindennapokra.Kizárólag benzines autók érdekelnének, emellett fő szempont a megbízhatóság is.
Amiket eddig nézegettem: VW Golf 6 gti dsg, BMW E92 , lehetséges opció még a Nissan 350z , illetve Toyota GT86 bár ezek nehezen akarnak beesni 5millió alá.
Ön mit gondol? Ezek az autók megfelelnek a kritériumoknak? Milyen más autót tudna javasolni?
Előre köszönöm a segítségét!
Üdvözlettel,
Gergő
Kedves Becsületesnepper!
Jelenlegi autóm (Z20LET G Astra) cseréjén gondolkodom. Szeretnék beülni valami nagy és kényelmes autóba, ami dinamikában sem rosszabb a jelenleginél. Mindenképpen automatát szeretnék, minden plusz költségével együtt. Dízelt kizárom, évi 15-20 ezer kilométert megyek csak.
Ismerem a kategória fenntartási költségeit, kockázatait. Tudom, hogy ilyen autót venni semennyire sem racionális döntés. Mégis szeretném hogy a kecske is jól lakjon és a káposzta is megmaradjon. :-) Tehát keresem ezen a kategórián belül, a többihez képest olcsón fenntarthatóbb, kevesebbet fogyasztó és megbízhatóbb autót.
Szimpatizálok az E60-as szériával, illetve a faceliftes E65-össel is. Meg felmerült az ilyenkor kötelező S Mercedes és A8 Audi is. Viszont a legfőbb favoritom a Lexus LS430. Valóban jobb választás a többinél? A szokásos alapos átnézésen kívül kell valamire figyelnem? Az 5-ös vagy 6-os automatát érdemes inkább keresni?
Köszönettel, K
Tisztelt Nepperűző,
V8 családi SUV vásárlásán gondolkodunk 2 felnőtt és 2 gyermek részére. A biztonság, a hely és a magas üléspozíció miatt a SUV, az élmény, erő és hang miatt a V8. Keret 4-5 millió körül lenne, így a 2008-2010 körüli felhozatalt nézegetjük, pl. Volvo XC90, BMW X5, Range Rover és társai.
Ön melyiket ajánlaná szíve szerint (nem csak az általam felsoroltak közül) a megbízhatóságot is szem előtt tartva?
Köszönettel,
Gábor
Tisztelt István!
Autóvásárlás előtt állunk. Jelenleg egy 2000-es évjáratú 1.9PDTDI 116 lovas Passatot hajt a feleségem amit eszünk ágában sincs eladni. Viszont szeretnénk mellé egy nagy, biztonságos dízel üzemű terepjárót amolyan "mindenesnek".
Hála a főnökömnek én céges autóval járhatok a munkába így erre a célra van másik autó. Jön a baba, van két macskánk akik gyakran utaznak velünk a hordódobozukban, szeretünk menni kempingezni, horgászni, strandra és nem utolsó sorban haza Magyarországra mert külföldön élünk, tehát a helykínálat és a kényelem sem volna utolsó. Valamint fontos lenne hogy legalább 2-tonnát vontathasson a lakó miatt.
Évi nagyjából 15 - 20.000 km-t mennénk vele inkább hosszabb távokon, az autó vételárára szánt összeget max 15 ezer eurónál húztam meg a várható javítások és szervizek nélkül. Mindenképpen dízelt és manuális váltóval rendelkező kocsit szeretnénk.
A kiszemeltek a következők volnának: Honda CR-V 2012-2016, VW Tiguan 2.0 TDI RC 2012-től, Toyota Land Cruiser 3.0 D4D 2003-2007. A feleségemnek a Tiguan tetszik a legjobban RC felszereltséggel, de a szerelőm óv a 2.0 CRTDI motortól, mondván hogy a legtöbbje 120.000 km környékén szétesik.
Nekem a Toyota tetszik a legjobban felépítése és megbízhatósága miatt, de a környezetvédelmi normái ennek a típusnak a legrosszabbak. A Hondáról csak annyit tudok hogy nagyon megbízható autók, de az 1.6-os motort kicsinek találom egy ekkora kasztnihoz. Eddig 90%-ban német VW-konszern autóim voltak, Skoda Felicia, Golfok, Passatok, Audi A4, Skoda Superb stb... de nem vagyok márkafüggő. Ön mit ajánlana ezek közül és miért? Válaszát előre is köszönöm.
Tamás
Jó napot kívánok!
Körülbelül 15 000 eur. értékben szeretnék vásárolni családom számára egy benzines autót Németországban. Következőket találtam: 2016 Passat TSI 1.4 125le 63000 km. 2017 Insignia b 1.5 140le 55000 km. Mondeo 2016 1.5 160le 65000 km. Ezen autók közül próbálok választani. Ön melyiket javasolná? Motorproblémáktól melyik szenved a legkevésbé?
Mondana esetleg hasonló autókat amiket érdemes számításba venni? Prémium Audi A4, BMW 3, Mercedes C, ebben az árban csak öregebb és több km-es példányok vannak ezért a az újabb évjáratú kevesebb km-t futott típusok szerintem jobb választás lehet. Válaszát,javaslatát előre is köszönöm.
Tisztelettel, András
Olyan autót szeretnék, amibe könnyen be tud szállni a csípőprotézises 70 éves édesapám, ne kelljen mélyre beülni és kikászálódni. Max 4,2 méter hosszú lehet, a csomagtartója legalább 250 liter, hátul 2 gyerekülésnek kell néha hely.
Megbízható, alacsony fogyasztású gép lenne jó, gondos gazdája lesz, aki vigyáz rá. Száguldozni nem fog.
Szeretné ha modernebb élmény lenne mint a 2004-es Ignis, szóval mondjuk 2015-ösnél frissebb évjárat jöhet szóba. 3 millió körül van rá keret.
Mit ajánlana?
Köszönöm válaszát,
üdv
Zoltán
Tisztelt Uram!
Első autó vásárlása előtt állunk a párommal, néhány betonbiztos de rém unalmas Corollán és Mazdán kívül megakadt a szemem 2 Volvón, ezek felől érdeklődnék. 2007-es V50-ről és S40-ről van szó, az egyik 1.8 benzin, a másik 1.6D, előbbi ~200, utóbbi ~300ezer kilométerrel.
Ridegtartva lennének és többnyire városban vagy belföldi utakon használva. Az volna a kérdésem, hogy ez a 2 Volvo ebben a másfél milliós ársávban mennyire reális alternatívája az "egyszerűbb" gépeknek, megérheti-e egy ilyet venni esetleg egy Mazda 3, 6 helyett, illetve kb arányosan milyen szervizköltséggel kéne számolni, van-e olyasmi, ami igazán csillagászati összeg rajta. Előre is nagyon köszönöm, további kellemes napot!
Árpi
Kedves István!
Benzines, fiatalabb kisautó vagy idősebb Prius? Talán sokan éppen hasonló kétségek között vannak, mint én most, hasznos lehet a válasza. Kérem, segítsen!
Nagyjából 2,5, de legfeljebb 3 millió forintot szánnék autócserére, 5 évre vennék egy használt, megkímélt, kifogástalan állapotú példányt.
Ötajtós kis kategóriás - jellemzően japán vagy koreai - 5-6 éves benzines, négyhengeres 1.200-es cccm körüli, maximálisan 120-130 ezret futott kocsik (2-2,5 millió) és a 9-12 év körüli 150-200 ezret futott Toyota Prius 2-esek, esetleg 3-asok (1,7-3,2 millió) között vacillálok erősen.
Nem tudom, mi éri meg jobban a családi pénztárca tekintetében.
Cél a közlekedés és hogy az értékcsökkenésen és a javításokon ne bukjak többet 5 év alatt 1 milliónál.
Azt is szeretnénk persze, hogy férjen bele kényelmesen egy háromfős család, legyen 4-5 ajtós, menjen sokat városban, naponta kétszer, háromszor rövid utakon is viszonylag kevés fogyasztással, ne legyen nagy az értékcsökkenése évi 15.000-es futásteljesítmény mellett és ne kelljen sokat költeni javításokra a következő 5 évben.
A kis kocsik ugye jellemzően 6 liter körüli átlagot tudnak elérni a 2014-es modellévtől, gyorsan bemelegszenek, csendesek, javításukra bizonyára sokat még nem kell majd költeni a következő 5 évben, 170.000-180.000 kilométerig, de értékük jelentősebben csökkenhet, mire elérik vagy meghaladják a 10 éves kort...
A Priusok mellett szólhat, hogy 4-4,5 liter benzinnel beérik kint is bent is, ha valaki tényleg csak közlekedik az autóval, s talán nem esik akkorát az áruk, s kevesebbe fáj a javításuk 10 év felett is 15-20 éves korukig, mégis príma technikát adnak, magas felszereltséggel, Zen-hatással, stb...
Az autó jellemzően rövid utakon, 10-15 kilométert fog menni hétköznaponta reggel és délután, pár naponta pedig megyehatáron belül tesz meg oda-vissza 40-80 kilométeres utakat, évente 3-szor vagy 4-szer pedig kap majd egy kirándulást 400-700 kilométeres célpontokhoz.
Mit javasolna, melyik irányba menjek inkább, melyik verzióval bukhatok kevesebbet 5 éves viszonylatban ilyen paraméterekkel?
Köszönöm válaszát előre is.
Kedves Becsületesnepper!
A helyzet nálam az, hogy van egy 2008-as 1.4-es szívó benzines Toyota Corollám 208.000 kilométerrel. Tavaly vettem 1,5 millió forintért, akkor a kilométeróra 203.000 km-t mutatott.
A kérdésem az lenne, hogy Ön szerint érdemes lenne-e jövőre túladni ezen az autón és egy újabbra beruházni, hogy ne veszítsek sokat a másfél millióból?
Budapesti hétvégi autósok vagyunk, így a benzines vagy hibrid autók jöhetnek szóba kb 3-3,5m HUF-ig.
Jelenleg 1 gyerkőc van nálunk, de tervbe van véve egy második is, így valószínűleg majd egy kombiban gondolkoznánk. Esetleg Hyundai I30, Kia CEED, K Astra? Mit ajánlana?
Előre is köszönöm a válaszát!
Dani
Kedves István!
Jelenleg lassan 3 éve egy 1.9-es 159-es alfát hajtok, ami nagyjából évente megajándékoz egy nagyobb kiadás meglepetésével. Úgy érzem mostanra picit betelt a pohár. Különböző típusokat nézegetek, de típus ismeretem nincs sok, így ebben kérném a segítségét. Főként benzines (hibrid) típusban gondolkodom, mivel a munkahelyem csak 10km-re található, de dízel sem kizáró ok, szoktam nagyobb utakra menni. Extra igényeim már nincsenek, örülnék egy megbízható márkának, ami azért mutatós is, és normál méretű, vagy nagynak mondható rakodótérrel rendelkezik. Árban 2,5-3,5 millióban gondolkodok.
Arra lennék kíváncsi milyen típusgondok jöhetnek elő, illetve mely motorok a legmegbízhatóbbak az alábbi típusoknál, esetleg mely évjárattól ajánlaná őket (2010-től felfelé keresgélek).
- Citröen DS4, DS5 (Első számú kiszemeltek)
- Hyundai i30, i40
- Opel Astra J, K
- Honda CR-Z, Insight (hibrid?)
Esetleg mást is ajánlana ebben a kategóriában, ami elkerülhette a figyelmem?
Megtisztelő válaszát előre is köszönöm!
Tisztelt Nepperűző
Autóvásárlás előtt állok a kiszemelt egy Suzuki Kizashi 2.4 cvt váltós összkerekes gépjármű.
Érdeklődnék, hogy ennél a típusnál mire kell oda figyelni a vásárlás során valamint Ön szerint mennyire megbízható a cvt váltó vagy esetleg az összkerék hajtásnál milyen probléma merülhet fel egy 120-130 ezer kilométert futott példányoknál?
Válaszát előre is köszönöm