A Priusban majdnem háromszázezer van, de karbantartott darab. Melyik legyen?
Tízéves svéd kéne, amiben elférünk kutyástól és megáll kétmillió alatt.
Nem bízom a dízelekben, és egyébként sem megyek nagy távokat. Melyiket szeressem?
Nem napi használat a cél, a karbantartást elbírom anyagilag. De vajon kidobott pénz lenne?
Soha nem hagy cserben, most mégis lecserélném. Családalapítás előtt kell a bugi.
A Mazdák rohadnak, a Volvóban hátul nincs hely. Marad az Accord?
A dízelt kilőném, de a fogyasztás lenne döntő. Lexosokon túl valami?
Jó lenne, ha megállna öt liternél. Szép fogyasztási ígéreteket látok, de hol vannak a taposóaknák?
Cseréltem féktárcsákat, kerékcsapágyakat, lengéscsillapítókat, de elegem van. Mi legyen?
Még így is gyanúsan olcsó, de hiába, ha nagy a kockázat. Engedjem el vagy van még jövője?
Kezdő vagyok, elég valami a Starion alatt. Hat kiló a keret, benzines kell.
Elég magas vagyok, így az elsődleges szempont a kényelem. Pár évre keresem a megoldást.
A hibalista drámai: indítórelé, ablakmosó fúvóka, izzók. Néha mondjuk nehezen is indul.
A Zafirával brutális lesz a fogyasztás, kéne valami, ami nem eszik húsz litert 1,3 tonnától.
Lényeg, hogy kényelmes és szép legyen, de azért ne is rohadjon le alattam folyton.
Egy C Corsát váltana, de azért parázunk a típushibáktól. Az 1,6 HDI-vel szabad?
Dízel E92 vagy dízel A5 a jelöltek, mindenképp automatával. Melyiket lesz olcsóbb fenntartani?
Nagyon jó áron adják a mobile-n, persze rengeteg kilométerrel. Van kockázat?
Kinőttem az Astrát, szeretnék a helyére valami tüzesebbet. Azért a gyerek és a kutya beférjen.
Csak munkába járnék vele, ezért legyen megbízható és költséghatékony.
A Saxónak mennie kell, Corolla Versóra viszont nincs pénzem. Demio lesz a vége?
Szétperegnek ezek a 147-esek, vagy lehet elfogadhatót találni 1,5 millióig?
Bele kéne, hogy férjen négy felnőtt, és az sem lenne baj, ha benzines lenne.
Napi 20-30 indítás, 60-70 kilométer futás - van még, ami ezt bírja?
Se nem kicsi, se nem túl nagy autó kéne rövid távokhoz, max. 600 ezerért.
Lecserélném a patika 320d-t. Bár szeretem nagyon, kéne majd egy H3-as.
Vehetnénk újra kombit, de inkább az SUV-ra hajtunk. Melyik kis benzines turbósat szabad?
Tartok a dízeltől, de eljött az ideje. A Passat megfelelne. Bejön a Mazda 6 is, kivéve a belsőt.
Számít a presztízs és a megbízhatóság, de főként rövid utakra használnám. Ötmillió a keret.
2003-as, általánosságban jó állapotú, de van vele teendő. Nem fájna megjavítani, maradjon?
A benzines többet fogyaszt, de van-e buktatója a TDI-nek? Vagy keressek másik típust?
A hármas már éppen ár felett van, de még belefér. Megéri?
Az ebay-en árulnak ilyeneket, én meg rajongó vagyok. Nagy kockázat lenne?
Kétmillióm van a vásárlásra, plusz rendbe tenni. Egyelőre ez a két jelöltem van rá.
Most egy Peugeot 307-esem van, nincs vele baj, csak az, hogy nem automata.
Kábé tízéveset. Országútra, de muszáj, hogy bírja a saras emelkedőket is.
Férjünk be a csomagjainkkal együtt, és legyen benne egy kis erő. Dízel vagy benzines a nyerő?
A Corolla és a Civic még drága nekem, de Almerából már szépet kapnék. Szabad?
Egyáltalán: egy ilyen tizenéves autót milyen motorral ajánlott/szabad megvenni?
Évente max. 12000 km-t járunk, sok és rövid utat. Van hozzá 1,5 milliónk.
Nem zavar, ha sokat eszik, hiszen én akarok erőset. De vajon benne van a kis ördög?
Olvasom, hogy megbízhatóak, de azért ez komoly futásteljesítmény. Egyszer majd el is kell adni.
Ennyi pénzért már van légrugós, bőrüléses C5-ös, míg a Passat felszereltsége még csak fapados.
Vesztett a Focus és az Almera, maradt a G Astra. Azt nem tudom még, milyen legyen.
Bővült a család, kell a hétszemélyes. Jó lehet a fiatal Dacia, vagy legyen inkább idősebb Opel?
Első tulajdonostól, Németországból, vezetett szervizkönyvvel. Van félnivalóm?
A hármas Prius már drága, a kettes meg már ósdi. Insight legyen a vége?
Szerelem volt első látásra, de kevés infót találtam róla. Ez egy Lupo?
A Mercedes régi vágyam, de talán jobban járnék az 1,9 TDI-vel. Automatát szabad ezekből?
A franciával már vannak pozitív tapasztalataim, de attól félek, a Jaguar szervizelésétől letérdelnék.
Első autómat venném meg, elsősorban suliba járnék vele. A japánok és németek felé húzok.
Fiatal vagyok, nem akarok hibridet, nem számít a takarékosság. De azért legyen megbízható.
A dízel kizárva, a benzinest azonnal gázosra alakíttatnám. Legyen hibrid?
Mivel itthon venném át, nem lesz rajta exportrendszám. A műszaki vizsgára mivel vihetem?
A három gyerek mellé már kicsi a Fabia. Megvehetem a Renault-t, vagy a Toyota a tuti?
Nem a mindennapokra, csak alkalmanként kéne, hogy ne kelljen két autóval utaznunk.