Ismét lesz Mitsubishi kisautó. Miután megnéztem, csak két kérdésem van: mitől Space és mitől Star?
Ízlelgessék a címet, kattintsanak a képre. Megint olvassák el, nézzék a képeket. Mégis vinni fogják, hogy miért?
Egyelőre két autóból kell összerakni, milyen lesz a Magyarországon gyártott legerősebb személyautó, a CLA kupélimuzin AMG változata.
Tőlünk ötezer kilométerre a Tata Indica talán vágyott tárgy, de mi csak a gyenge minőségű kisautót láttuk benne. Mostanáig.
Két autóhoz nem lehetett hozzáférni: mindkettő iszonyatosan gyors és nagyon míves. Na meg persze drága is.
Volt látnivaló bőven, szupersport-autók hegyekben, előremutató hibridek és tuning-csodák. Azonban a show-t nem ők vitték el.
Hengerenként két szelep, nyomórudak és direktbefecskendezés. Kőkorszak vagy sem, nemsokára irigyelhetjük őket.
10 liter benzinnel 500 kilométert elmenni nem kis teljesítmény, bár szerintem ez kétliteres fogyasztás. Vagy megreformálták a matekot?
A Rolls-Royce-vezetőség látogatása a Bentley-standon, és az első vélemény az új Flying Spurról.
Tudja ön, hogy valójában José Sanchez Rodriguéz életét adta ezért az autóért? Hogy ki a búbánat José? Minden kiderül.
Nem kell Nostradamusnak lenni ahhoz, hogy lássuk a jövőt. Elég főnöknek lenni a Toyotánál.
Kicsit ugyan rövidek a lábacskái, de a teste erős. A Fiesta-szerű Ecosport az Opel Mokkát és társait veszi célba.
Van erősebb, és van látványosabb, de aki a vezetés élvezete kedvéért tartana 911-est, az ezt fogja megvenni.
Talán a szalon legkívánatosabb autóját állította ki az Alfa Romeo, amelyhez – azon túl, hogy a milánói címer van rajta – kevés köze van.
Egy darab vászon itt, egy másik, kisebb darab vászon ott, némi homologizáció és persze villantanak a csajok - az Opel nem engedi, hogy előregedjen a vevőbázis.
A Lexus nem véletlenül hozta el Genfbe a tavaly év végén már kiállított LF-LC-tanulmányt. Mert lassan már nem is annyira tanulmány csupán.
Itt van végre, amire mindannyian vártunk – a 208 GTI. És átpillantunk a Ferrari-standra is – élőben.
Itt az év vége és valahová el kell tenni ezt a maradék félmillió eurót, de gyorsan. Nyugi, van megoldás. De fájni fog.
A kínai autók körül mindenki minőségi szakemberré változik. A Qoros 3-on is lehet röhögni. Egyelőre.
Nem a Ferrari, nem a Rolls, nem az Aston. Hanem egy műanyag vacak, Maserati-motorral. És iskolások csinálták
Több mint hatszáz literre nőtt a csomagtér – az új kombi veszélyesen közel került a Passathoz.
Nem túlzás: a valaha gyártott legjobb Suzuki készül Esztergomban, idén nyártól. A titok: nem szűk és van csomagtartója.
Az új MCV már nem ormótlan célszerszám, de még mindig olcsó és hatalmas.
Csak egy igazán új autó van a standon, de nem is baj, mert a Nissannál sokkal-sokkal érdekesebb dolgok történnek Genfben.
A 963 lóerős géppel a Ferrari ismét az élre tört, lefőzve a McLaren P1-est, és minden mást a maga műfajában.
Sosem vártak talán jobban egy modellre, mint a Honda most az új Civic Tourer-re. Ingük-gatyájuk leszakadt ugyan, de csak összehozták. És sokkal szebb, mint az ötajtós.
A valaha volt legerősebb Rolls-Royce, és még jól is néz ki. Klipben a helye.
Apró lépésekkel ugyan, de a Honda egyre közelebb kerül a Döbbentes Autó megalkotásához. Jó eséllyel zokogni fogunk a gyönyörtől.
Érdekesnek érdekes, ha ez volt az egyetlen cél, elérték, de nagy árat fizethetnek érte.
A zsűri ezúttal a legésszerűbb döntést hozta. Minőségi, biztonságos, tágas és alacsony fogyasztású, de ami még fontosabb, elérhető.
A félresikerült svéd kaland után lassan magához tér a Spyker – ennek első jele a B6 Venator.
Kétüléses roadster lesz szélvédő, külső tükrök és – minden jel szerint – ajtók nélkül.
Agresszív tekintettel, izmos kasznival és sportos terpesszel jön a koreaiak vad koncepciója, a Provo. Már most retteghet a Mini és Citroën.
Az osztrák Magna Steyr jön elő saját változatával, egy jól kigondolt kabrióval.
A Ferrari ugyan még nem fedi fel teljesen új csúcsmodelljét, de egyes részleteket már megvillantanak.
Hú, láttad? Négyszáz van beleírva – tolonganak majd a kisiskolások az ablakánál.
Bár most még a csapból is villanyautó folyik, az Audi más irányokban is tapogatózik.
Genfben mutatkozik be a Toyota és a Subaru közös modelljének legújabb kivitele.
Akár négyen is élvezhetik a leggyorsabb Maseratit, ami eddig nem volt lehetséges.
Néhány éve még a hat fokozat is csodaszámba ment, most viszont bemutatják a világ első kilencfokozatú automata váltóját.
Eljött a rég várt pillanat, kiderült, mit is tud a leggyorsabb utcai McLaren. Egyszerre többet, és kevesebbet mint hittük.
Ha kicsit későn is, de megpróbálják elhalászni a Nissan Juke vásárlóit. Nem lesz könnyű menet.
Ehhez képest a CLS Shooting Brake is kombi Zsigulinak tűnik, de ünnepléshez ilyen illik.
Immár a Gloria fara és utastere is nyilvános. A futurisztikus forma nem okoz csalódást.
Könnyített vázzal és nagyobb teljesítménnyel jön a Wiesmann új kétüléses roadstere, a Clubsport.
A Hyundai hamarosan lerántja a leplet a Grand Santa Féről, melyet hét üléssel is kínálnak majd.
A tavalyinál visszafogottabb, letisztultabb koncepcióval érkezhetnek Genfbe az olaszok.
Új formákat, jobb anyagokat, de ami a legfontosabb, új motorokat kap a kis Citroen.
Még egy Audi Genfben: több mint kétszáz lóerő, akár másfél literes fogyasztás.
Hamarosan utcán is látható lesz a szupertakarékos XL1 – azt mondják, ez már tényleg a végleges változat.
Az új változat majdnem olyan gyors, mint a GTI, de széttaposva is takarékos.
A TT-RS motorját építették a Q3-assal – a végeredmény az egyik leggyorsabb padkaugrató a piacon.
A második generációs Flying Spur megtartotta jellegzetes stílusát, mégis sokkal vonzóbb lett.
Svájcban jól látják, hogy mire van szükség, és meg is mutatják
Az új kombi Octavia egész csinos, de mindenek előtt hatalmas és célszerű.
Új fogyasztáscsökkentő megoldással próbálkoznak a franciák: a benzinmotornak elektromosság helyett sűrített levegő segít.
Hat modelljét dolgozza át egyszerre a svéd gyártó, kívülről-belülről. Könnyebb felsorolni, min nem változtattak.
A B3 Biturbo már a jövőbe mutat: hasonló motort használ, mint a következő M3-as, csakhogy ez már készen van.
Megtartották a praktikus egyterű-formát, bár az új Note láthatóan izgalmasabb próbál lenni az elődjénél.
A 4C szériaváltozata mellett egy érdekes tanulmányt visz Genfbe az Alfa Romeo.
Az A45AMG kétliteres turbómotorral, 350 lóerővel érkezik.
Szupermodern megoldások, olaszosan megnyerő forma és visszafogott ár – a 4C nagy dobásnak ígérkezik.
Bár az ellenkezőjére számítottunk, a franciák nem tolják egyenest a közönség arcába furcsa újdonságukat.
Újra nekiveselkedtek a formatervezők – ezúttal talán sikerül valami vonzóbbat alkotniuk.
Nem csak a csomagtere hatalmas, de az utasoknak is több hely jut a kisebbik GT-ben.
Az Adamot neve ellenére inkább csajos cukiságnak szánták, de az Opel tervezői néhány egyszerű trükkel megpróbálták fiúsítani
Rég nincs ilyen, pedig kereslet elvben lenne iránta. A puttony talán segít a Civicen.
Már álca nélkül járnak a franciák megújuló családi egyterűjével.
A hollandok újra magukhoz ragadják a sportkocsigyártást, máris lenyomnák a Porsche 911-et és az Audi R8-at.
Itt még nem váltják le a régi 6,2 literes szívómotort, inkább kimasszíroznak belőle további ötven lóerőt.
Csonkított sportkocsit és mókás városi gépet is visz a Toyota Svájcba
Megmutatta új, vonzóbb arcát a Kia, az első fecske a Crossover GT.
Nyers teljesítményből kevesebb lesz, mégis gyorsabbnak ígérkezik az új sport-BMW.
Forgalomban tesztelik az év egyik legjobban várt sportautóját. Egyelőre nagyon enzós az F150.
Bond Street a neve a különleges kiadásnak. A szekrényajtón át jól lehet majd pakolni bele a bevásárlószatyrokat.
Alig 800 kilót kell mozgatnia a 610 lóerőnek, de inkább ne is álmodjon róla senki.
Kínából szivárogtak ki az új Nissant ábrázoló képek - uniszex kinézetet kapott a japán SUV.
Retteghet Európa, ha tényleg így fognak kinézni a jövő Kiái. Tigrisorr helyett jön a csíkarc.
A cég történetének első igazán sportos modelljét tavaszra ígérték, de az első fotó már megérkezett.
A brit luxusmárka egy gyors kupét ígér a Genfi Autószalonra – már a nevét is elárulták.