A tavaly genfi után megint itt egy SUV-tanulmány. És ez sem az utolsó.
A sablonosításról szólt az Audi standja, de mit is vártunk volna az új Q5-től és a lépcsős hátú RS3-tól?
Sokat demózták az új utasfülkét, de nem ok nélkül. Ilyen egy eredeti, merész "vezetőhely".
Az új pickup és a frissített Zoe nem volt elég, Ghosn sétája szívta a Renault-hoz a tömeget.
Olyan varázsszavakkal játszadozik a Mercedes, amelyekkel egyenként képes elkergetni az autóbuzikat. Előtte ők is kapnak még valamit.
Egy órára ott ragadtam az olaszok standján, ahová belépni is csak egyesével lehet, de a hely megtelt pozőrökkel.
Bár az idei i20 WRC is nagyon gyors, az utód még ütőképesebbnek ígérkezik.
Mindent, de tényleg mindent eltöröltek a japánok, hogy az új Civic úgy folytassa, ahogy a legendás elődöket szerettük.
Első pillantásra egy sosemlesz autótanulmány az UX. Ha belenézel, el is temeted, pedig kár volna.
A francia gyár két nagy dobása: egy lélegzetelállító luxuskocsi és egy olcsó kisautó, amiben nem tesz kárt a nekiguruló bevásárlókocsi.
Ez itt az ötödik generáció, amely az utolsó csavarjáig korszerű konstrukció.
Ajánló: Megpróbálták a lehetetlent: érdekessé tenni a gördülőszikla-formákat. Döntsék el, hogy sikerült-e.
A cégvezér vitte el a műsort a semmiről. Sebaj, legalább már tudjuk, milyen matricák lesznek a Yaris WRC-n.
A Hyundai standján jártunk a Párizsi Autószalonon, ahol bemutatták az új i30-at, az i10-est és a GTI-rivális RN30-at.
Sőt, a Teslát is! 500 kilométer a hatósugara, és még állami támogatás is kérhető rá.
Zavart okoztam a rendszerben, amikor két Volkswagen-alkalmazott a németek jövőautóját próbálta megnevelni.
Merész forma és bevált műszaki megoldások jellemzik az ötödik generációt, amely ismét Európában készül.
Különleges, kétüléses sportkocsit állított ki a Renault a Párizsi Autószalonon, természetesen null-emissziós hajtással.
A Volkswagen nyakában liheg a csehek óriása. Rengeteg hely és még több ötlet a Kodiaq két ütőkártyája.
A Volkswagennél most azt mondják, ilyen lehet egy átlagautó tíz év múlva.
Egy rövid előzetest még beszúrtak a szabadidőautó-tanulmány párizsi bemutatója elé.
Az egyedi formatervű kisautó már 400 kilométert tehet meg két töltés között, így beelőzte a Nissan Leafet.
Kétszáz lóerőnél is többet tud az 1,6 T-GDI, egész fickós lesz a szemrevaló Kia.
Egy új modellcsalád előképének szánják a németek ezt a kompakt autót, amelyet egyelőre vázlatokon mutattak meg.
Az új kisautót már az európaiak szája íze szerint tervezték. Talán ezért beszélnek most forradalomról.
A Hyundai Párizsban megmutatja új sportkompaktját, de már most mutattak egy kis kedvcsinálót.
A négyüléses GTC4 Lusso most V8-as motorral is bemutatkozik. Nem volt ilyen évtizedek óta.
Minden kézifegyverből leadott lövés ellen véd, és 15 kiló TNT is robbanhat mellette. Viszont ez a legdrágább Mercedes.
Kétliteres, turbós 231 lóerős motort és sportfutóművet kap a Mini szekrényajtós családi modellje.
Az E osztály All-Terrain változata az Audi A6 Allroad és a Volvo V90 Cross Country dolgát nehezítheti meg.
Hat autógyártóról tudjuk, hogy biztosan nem lesznek ott, közülük a legújabb kettő a Bentley és a Lamborghini.
Két erős, sportos változattal és a legtakarékosabb Giuliával is a Párizsi Autószalon közönsége találkozhat először.
A C3-ason alapuló versenygép nagyobb, de könnyebb lesz, mint az elődje.
Nagyon formás, nagyon hálós a Lexus új üléstanulmánya.
Egyelőre tanulmányként érkezik az újdonság, amellyel feledtetnék a dízelbotrányt.
Szinte minden tudunk már az új Kia Rióról. A műszaki adatokban sincs nagy meglepetés.
A GT C-t néhány napja már megvillantották, de a teljes bemutatóval sem várták meg a Párizsi Autószalont.
A svédek úgy döntöttek, nem rejtegetik tovább a V90 Cross Country luxus terep-kombit.
Az Audinál már dolgoznak a következő generáción, de előbb jön a ráncfelvarrás.
Megújult külsővel támad a román népautó, a Sandero és a Logan is megújul.
Szigorúbb, élesebb formavilágú a legújabb Mitsubishi tanulmány, mint az eddigiek, ami újabb stílusváltási kísérletre utal.
Az AMG GT C a hónap végén mutatkozik be, az előzetes alapján nem nehéz kitalálni, mit jelent a C betű.
A Ssangyong új tanulmányautót mutat be a Párizsi Autószalonon, amelyből könnyedén lehet szériagyártmány.
Ezúttal áttetsző lepel alatt mutatták meg a következő újdonságukat, a V90 Cross Country típust.
Párizsban még csak tanulmányként állítják ki, de könnyen az Audi Q2, a BMW X1 és a Mercedes GLA új ellenfele lehet belőle.
A Porsche Panamerából elkészült a benzin-elektromos változat. Az adatai igazán hihetetlenek.
Ez az első négyajtós a brit márka történetében, amely átlépi a 320 km/h-t.
Megmutatták a Hyundai új kompakt modelljét – akár sláger is lehet belőle.
Ahelyett, hogy tovább versenyezne a C4 Picassóval házon belül, a Peugeot egész más karakterű autóra akasztotta az 5008-as jelzést.
Az ötajtós modellt a kupéhoz hasonló elvek alapján újították fel: van benne újdonság, de nagyító kell, hogy észrevegyük.
Szeptember végén mutatkozik be az újabb Land Rover, a kínálat leginkább terepre termett darabja.
Látszik, hogy igyekeztek jellegzetesebbé tenni az i10 formáját, hátha most sikerül észrevétetni.
Azok után, hogy leválasztották róla a DS márkát, nem hittük volna, hogy látunk még efféle Citroënt.
Az új Amperára egy picit még jobban illik a neve, mint az előző generációra, hisz ebben tényleg nem ég üzemanyag.
Sokat még nem tudni az újdonságról, ami egyszerre lesz Golf és Passat.
Lassan nincs olyan testtája az új modellnek, amelyet így vagy úgy ne mutattak volna meg. Ezek után nem nehéz elképzelni, milyen lesz.
Az i30 következő generációja szeptemberben érkezik, de már most megmutatták néhány részletét.