Lehet, hogy már te is ültél benne. Válogatás a Népítélet keleti feléből
A már korábban bemutatott új Force teherautócsalád után most megérkezett az új Phoenix is.
Nálam most jött el a pillanata.
Már nem kiemelt prioritás az autóbuszgyártás, ezért a jövőben az Ikarus típusok, ahogy az új midi is, már teljes egészében Kínában készülnének.
Németországban, a Claas legújabb gépeinek bemutatóján láthattuk, hogy az agráriumban még mindig a dízel az úr.
Az Ineos Grenadier két emberrel és egy tank üzemanyaggal a fedélzeten három tonna. Ettől függetlenül sokat tud, izgalmas, és a BMW motorjai hajtják.
A kínai JAC szerint lehet, hogy egy kissé hasonlít az új vontatójuk a Tesla termékére, de attól sokkal olcsóbban adják.
Olyan ismerős vagy, pedig biztosan nem láttuk még egymást.
Teszteltük Budapest új MAN buszait. Jók, de a kevesebb ajtó még sok gondot fog okozni a forgalmasabb vonalakon.
A rendszerváltás agyoncsapta az iparágat, de komoly próbálkozások és kisszériás érdekességek azért születtek.
Ha megérkeznek a nyugati harckocsik, valóban minőségi fölénybe kerül az ukrán hadsereg, és könnyedén megsemmisíthetik ezzel az orosz tankokat?
Bemutatta az amerikai hadsereg taktikai teherautójának prototípusait a Rheinmetall-GM Defense konzorcium.
Ezúttal sem magyar gyártású buszok és nem is Mercedesek érkeznek. Jó lesz ez a fővárosiaknak évi kilencmilliárdért?
Úgy néz ki, hogy végre a BKK-nál is feltalálták a kanálban a mélyedést.
Ennek a szériának köszönhetően nem csak a KGST országokban terjedtek el az Ikarus autóbuszai.
Egyelőre csak koncepció a Rosenbauer nagy sikerű Panther reptéri gyorsbeavatkozó elektromos változata.
A SsangYong vállalatot épp elárverezik, a prémium felszereltségű pickupja eközben olyan kombinációval próbálkozik, amivel más nem nagyon.
Nem igazán váltak be a villanybuszok a német városban, ezért váltanak vissza dízelre.
Borzasztó drága a Rosenbauer high-tech tűzoltóautója, mégis sorban állnak érte a nagyvárosok.
Döntött a Kreml az új haszonjárművekre vonatkozó környezetvédelmi besorolásról. Egyszerre öt lépcsőt léptek vissza a károsanyag-kibocsátási normában.
Korábban arról volt szó, hogy a zalaegerszegi Lynx gyárból szolgálják ki a szlovák hadsereget.
A szankciók miatt nem érkeznek alkatrészek a haszonjárműgyártáshoz. Ami miatt bajba kerülhet a Rába is.
Ez nem Hummer, hanem egy annál korábbi, eredeti katonai változat. Ami olyan kemény, hogy a kád széle kér elnézést.
Összesen 164 CNG üzemű, MAN Lion's City G-t vásárol a Volánbusz az Európai Beruházási Bank (EIB) hiteléből.
Eredményes lett a BKV bérlős tendere, így 136 milliót fizet a közlekedési cég hét darab használt Modulo M168d-ért. Ennyiért akár teljesen új buszokat is bérelhetnének.
Az X9-3-assal a kínai cég az ázsiai és a tengerentúli piacot célozza meg.
A Tundra Capstone igazi urasági trágyahordó, jó sok krómmal, fényezetlen elemek nélkül. Biztosan imádják majd.
A Pininfarina a New Hollanddal együttműködve alkotott egy szőlészetekbe szánt traktort.
A pormentes hulladékgyűjtés nem mai találmány, de a gépeken mindig lehet fejleszteni. Megmutatjuk az FKF legmodernebb kocsiján, mitől új az új.
Nincs vezetőfülkéje a legújabb BYD teherautónak, amit kizárólag kikötői munkára szán a kínai cég.
A francia Gaussin mutatta be a H2 verseny-teherautót, a melyet a Pininfarina segítségével terveztek.
A Sustaineer nevű tanulmány napelemekkel, és célzott fűtésrendszerrel hozna ki minél többet az eSprinterből.
A két nyugdíjazott nevet a Stellantis szabvány furgon-kisbusz párosa kapja a Fiatnál.
A Toyota teherautós részlege is készített egy versenygépet, ezzel mennek a kategóriát uraló Kamazok és MAZ-ok ellen.
A Credo Econell 18 Next nálunk készül, ultrakönnyű, modern és takarékos.
Már jövőre gyártásba kerülhet az új teherautó-márka első modellje, amelynek csak a hajtáslánca új.
Bemutatták a legamerikaibb Toyota új generációját. A Tundra pickup az utolsó csavarig új, és szakít a hagyományokkal.
Svájcban fut az átalakított Volvo teherautó, amellyel új hatótáv-rekordot sikerült felállítani.
Az ötvenes években a Szovjetunióban számos érdekes és fura jármű született. Ilyen volt a hosszabbítóról üzemelő traktor is, azaz a KhTZ-12-es.
A Kalasnyikov iroda fejlesztette ki a Kamaz-alvázas mozgó falat, amelyre most újabb rendelés érkezett a védelmi minisztériumtól.
Arról állapodott meg a három teherautó-gyártó, hogy együttesen 500 millió eurót fektetnek a hálózat kiépítésébe.
A Volánbusz nagyívű terveit az Európai Beruházási Bank (EIB) fogja finanszírozni. Azonban a kormányzat elképzeléseivel ellentétben a magyar buszgyártók ebből is kimaradnak majd.
A Gaussin nevű francia vállalkozás elektromos és hidrogén-hajtású modelleket ígér, a tervezéssel a Pininfarinát bízták meg.
A 250 kilométeres hatótáv kamionnak kevés lenne, de kukásautónak éppen megfelel.
A DAF első kamiongyártóként hozott létre olyan teherautó-családot, amely kihasználja az új európai tömeg- és méretszabályozás előnyeit.
Ha időutazásra vágysz és sehol egy Delorean, ez a te autód!
Hazai futárcégtől kaptunk üzemeltetési és gyakorlati tapasztalatokat egy MAN eTGE-ről. Az eredmény kettős.
Megjött a nagy terhekhez, terepre szánt, akár négy tengelyes modell, a Trakker utódja.
Goldion lesz a márkaneve az új magyar elektromos és üzemanyagcellás buszoknak, amelyek azért nem teljesen magyarok.
Az autonóm Ford Rangerek vészfékeznek is, ha dömpert vagy szakadékot érzékelnek. A munkánkat is elveszik?
A Renault és az Opel együttműködésének vége, A Renault Trafic és Master utódait már a Mercedesszel közösen gyárthatják.
Izlandon készült a helyi igények kielégítésére ez a különleges jármű, amelyet némi joggal neveztek el Odin isten lova után.
Körbeműanyagozott doboz, vagy több annál? A Ford Transit is hobbiterepjáró lett, legalábbis a maga módján.
Mit szerelhetünk fel, ha nem akarjuk, hogy az NKH-s autó láttán összeszoruljon a mindenünk?
Egy VW Golf feláldozásával igyekeztek kideríteni, hogy mennyire biztonságos az akkucsomag elhelyezése.
Hosszú évek óta próbál beszerezni a Volánbusz csuklós buszokat. Úgy néz ki most, végre eredményes lesz a közbeszerzés.
Most megmutatták a már véglegesnek szánt villanyfurgont, de kapható csak 2022 elejétől lesz.
Úgy tűnhet, minden el akar taposni, pedig nincs kíméletesebb erőgép, ami ennyire vigyáz a talajra.
Hamarosan megérkeznek az első török harcjárművek a honvédséghez, amelyek helyett vásárolhattak volna magyar gyártású Komondorokat is.
Mi vásik el előbb, a szovjet acéltraktor vagy az idő vasfoga
A Rosenbauer hét év alatt fejlesztette ki a világ első hibrid hajtásrendszerű tűzoltóautóját.
Hidrogénnel megy, egy töltéssel akár ezer kilométert. Lehet ez a fuvarozás jövője?
A nagyobbik akkumulátorral is csak 250 kilométer a hatótávjuk, viszont 130 kW-os teljesítménnyel is tölthetők.
Ez az első szériában gyártott üzemanyagcellás teherautó, bár nagy sorozatról egyelőre nem beszélhetünk: egyelőre tíz példány készült el.
Az Innotruck ránézésre egy szuperszonikus repülőgép és egy teherautó-kerekű sportkocsi különös keveréke.
Elkészült a Katasztrófavédelem első három, komoly páncélzattal rendelkező járműve.
Az új márka kifejezetten üzemanyagcellás haszonjárművek fejlesztésére és gyártására alakult.
A prototípus a japán óriás teherautó-márkája, a Hino egyik modelljére épül, tisztességes hatótávot ígér.
Hova lesz a világ, ha már a kotrógépet is GPS vezérli? Megjönnek a tervek pendrive-on, centis pontossággal és sokkal gyorsabban épül a töltés.
Ezzel az állítással pár cég biztos vitázna. De tény, hogy bemutatták az új MAN teherautókat: húsz év után a teljes TG típuscsalád megújult.
A Navistar egészét felvásárolná a VW teherautós részlege, 2,9 milliárd dollárt ajánlottak.
Az UD Trucks az Isuzué lesz, de ez csupán a Volvo és az Isuzu együttműködésének első lépése.
A BKV rárepülhetne, reptéri járatként jól funkcionálhatna a 31 méter hosszú duplacsuklós.
Először történt ilyen. Három év múlva már fuvarozóknak árulnák a fejlesztők a rendszert.
Nem okozott balesetet, bár ez talán a legkevésbé rajta múlt. Bő két évet kapott.
Aligha vettek el vevőt az S-osztálytól a kamionjukkal, de jobb a békesség.
Szeptemberben kötöttek együttműködési megállapodást, és máris itt az első közös prototípus.
A Thor 24 hét évig épült, és nagyjából 7 millió dollárt emésztett fel, de anyagilag is megérte.
A hivatalos világrekordot 240 km/h fölé emelte a módosított JCB Fastrac.
Az FL IR-t a Tokiói Autószalonon mutatják be a japánok.
A 73 éves Wrightbus cég 1400 munkavállalót bocsát el, nem jött be a modern emeletes buszuk. Meg a brexit.
A hatalmas, négytengelyes AXL-en már nincs kabin, bár a helye még megvan.
Elektromos buszok most is járnak Budapesten, de az eCitaróhoz már nem kell felsővezeték, mint a trolikhoz. Kell viszont más.
Míg Budapestet ellepik a füstokádó, használt buszok, addig Bukarest inkább a környezetkímélő megoldásokat választ, 100 százalékos EU-támogatással.
Az elmúlt húsz évben nem volt ilyen nagyarányú Volános beszerzés.
S-Way a neve és lesz belőle elektromos változat is.
Az amerikai Lexani Motorcars ötlete zseniális: egy nyújtott Ford pickupot kínálnak kerek egymillió dollárért.
Ha kell, reggel a szemetet gyűjti, este pedig utasokat visz az NXT.
Már el is adtak belőle egy tucatot Olaszországba.
Villanyos és háromszáz kilométert elgurul a koreaiak új kétszintes városi busza.
Oké, van visszapillantó kamera meg intelligens gáz-fék-retardrer, na de a gombnyomásra LED-fénnyel világító csillag!!!
A Közlekedési Múzeumból látogatták meg az Iránban pihenő 293-as Ikarust.
Itt nem km-ben, hanem raklapszámban mérik a tudást. Az elektromos targoncák ma már ki tudják küszöbölni az emberi hibákat is.
Egyelőre durván 480 kilométert megy egy tankkal az üzemanyagcellás vontató.
Nehéz lenne elképzelni ennél szürreálisabb dolgot egy Ikarusszal.
A svéd gyártó olyan cégeknek szállít először, ahol valóban hatékonyan működtethetők az elektromos teherautók.
Szomorú, hogy Koreából kellett érkeznie a tökéletes Alfa-nyergesvontatónak.
Aszfalton is elmegy negyvennel, de a tökig érő sárban sem süllyed el. 12 henger, 2840 newtonméter, van még kérdés?