Az M GmbH-nál nem úgy mennek a dolgok, mint a konkurenseknél. Kifaggattuk, aki a legjobban tudja, pontosan hogyan.
Anyagi gondok, szűk büdzsé de az eredményeket elvárják. Innen szép nyerni és úgy tűnik, ez az ember tudja, mit csinál. A másik.
Egy ideje megint érthető, ha Mercedesre vágyik az ember, és ha az el nem lőtt patronokat nézzük, egy darabig még lesz muníció. A Smart? Hát…
Amibe ennél több fér és gurul, azt mifelénk már kamionnak hívják; csakhogy egy kamion nem mehet kétszázzal. Frankfurtban gomolygott elénk a mindent elnyelő, új Civic kombi.
Kicsike, de az ellenfelei is kicsik. Egy beülés nem sok, de már a szalonon is láttuk – az i10-nél messze emelte magának a lécet a Hyundai.
Mivel lehet felezni a városi fogyasztást? Ki csinál a gyárinál jobb kipufogót? Mikor alszik el Pista? Megvannak a válaszok a fontos kérdésekre.
A Volvo csuda dolgokat húzott elő új motorcsaládjához a bűvészkalapból. A főnök szerint nem lehet majd észrevenni, hogy négyhengeresek.
Nem, nem vagyok egy nagy amerikaiautó fan. Talán még egy régi Impala, Camaro, esetleg egy Bel Air, de ami utána jött… Most viszont szégyellem, de kicsit megint folyik a nyálam.
...akkor látja meg igazán a látogató, valójában mire lenne képes a mai autóipar. És megdöbben.
Te, ez nem gagyi. Egyáltalán nem. Minél közelebb kerülünk Pistával az Equushoz, annál jobban tetszik.
Lesznek olyanok, akik azt mondják: az elmúlt három évtized legkívánatosabb Audija. Én velük tartok.
Egyesek az autógyártás forradalmának nevezik, mások a kipukkanás határáig fújt lufinak. Na de mit gyárt ez a csodálatos cég?
Lyukas az oldala, nincs szélvédője, mégis talán ez minden idők második legkívánatosabb Aston Martinja.
Alapkivitelben nem lehet letekerni az ablakot, de ha extraként megrendeled, akkor sem ajánlatos. Mert belőnek Kalasnyikovval.
A lélegzet is, a felhozatal is, ha már a címnél tartunk. Előbbi a publikum részéről, utóbbi a cég jóvoltából – bár tény, hogy jó irányba mennek a dolgok.
Kinek kell egy toronyház-méretű, 700 lóerős hatkerekű terepjáró? A közel-keleten jó eséllyel veszik majd, mint a cukrot.
A penetráció magasfoka, ahogy a Monza tanulmány az emberbe hatol. Azonnal kívánja minden porcikánk még akkor is, ha csak projektorból 18 van benne. Nézzék meg, mit tud!
Nem mintha sajgó fájdalmat éreztünk volna eddig hiánya miatt, de most, hogy itt van, csak elismerően csettinteni tudunk.
Vajon mit akarhat Japán első gyártója egy versenymotorral és egy lökhárító nélküli SUV-val?
A Nissannál nem is az új X-Trail az igazán érdekes, hanem az ötletgyűjtemény az új kompaktjukhoz.
A Subaru standját valószínűleg vakondok tervezték, olyan jól sikerült eldugniuk a lényeget, hogy szinte senki nem állt körötte.
Egy legény van talpon a vidéken, de az mindjárt a létező legnagyobb kaliberű. Vigyázzon, borzalmas szóvicc inside!
A Kiánál ráéreztek az élek ízére, és hörögve, csámcsogva készülnek piacra dobni legújabb dobozaikat, a második generációs Soult és talán még a Nirót is.
Úgy rohanják le a mini-SUV szegmenst a gyártók, mint mézesbödönt a darazsak. Rövidesen a Suzuki is kér magának egy nyalintást. Ja, és itt a Suzu-motoros Caterham is!
Ismét kategóriája legerősebb autói közé tartozhat a Honda legsportosabb utcai modellje – legalábbis ezt ígéri az elnök.
Élőben talán még jobban néz ki, mint rajzon – e pillanatban ez tűnik a legszebb Mercedesnek.
Na végre! Úgy látszik, a Peugeot végre belátta: itt csak nagyot lehet gurítani. És elhozta a világ legszebb szemétautóját is.
Megint igazi szörnyeteget alkotott a német tuningcég – a maga nemében jelenleg ez a csúcs.
Tény, hogy nincs kolbászból a kerítés, de eladni el tudják, mi pedig remekül szórakozunk eközben. Súlyos tervek, tucatnyi lenyúzott bőr és a világ egyik királya a VW zártkörű buliján.
Igazi családi autót tervezett a Volkswagen tágas utastérrel és hatalmas csomagtartóval. Épp itt volt az ideje.
Talán a Fiat sem gondolta komolyan, mindenesetre Frankfurtban ott lesz a Panda.
Talán csak egy új koncepcióautó, talán a Renault új prémiummárkájának hírnöke látható a képeken.
15 ezer kilométer és öt ország áll az új 3-asok mögött. Kedden már Frankfurtban pózol az autó.
A nálunk készülő limuzin alapjaira épül az A3 új kabriója, amely az elődnél nagyobb és könnyebb.
Kívül-belül kiderültek a friss Duster részletei. Az SUV-ről nem sok titok maradt Frankfurtra.
Vagányul néz ki, és valódi csúcstechnikára épül, pedig csupán néhány diák ötletein alapszik.
Egy kissé átfaragták a közepes franciát, a végeredmény egész pofás lett.
A Mercedes G osztály vén és varacskos, de még mindig divatos – most egy német tuningcég másolja a receptet, Land Roverrel.
A franciák is nagy leleplezésre készülnek, de úgy tűnik, ők nem lövik le előre a poént.
Egyelőre csak vázlatokkal hakniznak a németek, de ezektől is leesett az állunk.
Igazi kis tank: bírja a koccanásokat, és a legmagasabb járdaszegély sem állhat az útjába.
A japánok új kreációja olyan, mintha egy beszpídezett szamuráj csapkodta volna meg az agyagmodellt. Karddal.
A mokány karakter megmaradt, a tervezési koncepció azonban teljesen új.
Azt biztosan tudjuk, hogy C-X17-nek hívják majd, de a többi részlet egyelőre sejtelmes talány. Még vagy egy hétig.
Ez az első alkalom, hogy megmutatják a végleges autót – rég nem volt hasonló sem a gyártó kínálatában.
Most jóval erősebb lett ugyan, de kerregés utoljára a Porsche traktoroknak állt jól.
Tényleg jön a Jaguar szabadidőautója. Még Frankfurt előtt sikerült közúton lefotózni a prototípust.
A japánok két éven belül hidrogénes hibridet gyártanak Európának. Honnan ez a magabiztosság?
Városi szabadidő-autó két ajtóval - ilyet még senki nem mert piacra dobni. A Niro lehet az első.
Sportos, elegáns, jó arányú, egy kicsit még múltidéző, és ami a lényeg, egészen friss. Állítólag ez csak az első a sorban.
Hihetetlenül összetett, szupermodern rendszer hajtja a Toyota Motosport kiskocsiját.
Eddig csak hallhattunk a fiatalos és olcsó modellekről, de most megvillantottak valamit a várható ötletparádéból.
Letisztultabbnak, harmonikusabbnak, és persze műszakilag is korszerűbbnek ígérkezik az elődnél.
Az eddigi őszinte és egyszerű vonásokat jóval komplikáltabbak váltják, de ettől még ez marad a legdögösebb román.
A német vállalatóriás sem teheti meg, hogy kimaradjon napjaink slágeréből – rögtön két e-modellt is bemutatnak Frankfurtban.
Nem csak a 308-ason látszik, hogy a német példát követik a franciák, de két másik újdonságon is.
Úgy néz ki, mint egy Peugeot 208-as, de közelebbről megnézve tartogat néhány meglepetést.
A Q30 különös keverék, de jó értelemben véve. Ezzel meghódíthatják Európát.
Kissé átalakult az Insignia OPC, ahogy a sorozat többi tagja is. A gyártó kultúráltabb viselkedést ígér.
A Peugeot elkészítette a Golf R francia megfelelőjét, és hamarosan a németek orra alá is dörgölik.
Elkészültek az első Rapid Spacebackek. Frankfurt után piacon lesz a modell.
Meglepő, hogy épp Európában mutatják be a megújított modellt, de így tervezik.
A gyáriak szerint négy liter alatt eljár a nagy terepjáró, és ez még nem minden.
Az állítás a következő: elkészült egy két tonnás luxusautó, amely takarékos, mint egy kiskocsi. Hihetetlenül hangzik?
Ez már nem valami misztikus előzetes: minden kiderült az új Golf R-ről.
Vagy ha az is, nem a szó hagyományos értelmében. Viszont elég érdekes, különösen Opeles mércével.
Alapos átdolgozáson esett át az alumínium-bálna: egyebek közt új arcot és új motorokat kapott.
Jégbe fagyva és kémfotókon is láthattuk már, most végre itt az első gyári fotó a Golf R-ről.
Eddig csak egy-két vonalat ismertünk, most teljes egészében láthatjuk, hogy nézne ki a 400 lóerős Toyota kisautó.
Ez a változat közel 800 lóerős, és van rá esély, hogy gyártásba is kerül.
Nem vártak szeptemberig, megmutatták a fronthajtású Mercedes család legújabb tagját. Állat lett.
Valahova a Daciák és az átlagos személyautók közé lövik az árakat, az első modell még az idén kapható lesz.
A koreaiak is tartogatnak valamit Frankfurtra – azt állítják, igazán drámai bemutató lesz.
A Q30 már Mercedes alapokra épül, és kifejezetten az európai vásárlókat célozzák meg vele.
Az új i10 nagyobb, tágasabb és jobban néz ki, mint az elődje. Talán így már lesz esélye.
Olvasónk fotózta le nekünk az álcázott hibridet. Úgy tűnik, a forma már végleges.
A legjobbat a végére hagyta a Lamborghini: ez a valaha gyártott legsportosabb utcai változat.
Egyelőre még titokzatoskodnak a japánok, de az első Vitarák sikerét ismételheti meg az új típus.
A WRX tanulmányt mindenki gerjedelemtől hörögve falta fel szemeivel - lehet, hogy a gyárban is meghallották.
A bemutató előtt lettek nyilvánosak az i3 gyári képei. Ez már a szériagyártásba szánt változat.