Lewis Hamilton csodálja az öreg AMG-ket, majd betör oda, ahová mi nem nézhetünk be. Még.
Ezek azok a cuccok, amikre a szerelő panaszkodik, hogy elromlottak, a gyári fejlesztő magyarázza, hogy az új modellben már átalakították őket. Viszont sose látjuk. Legalábbis így nem.
Magasan ülés, hasvédelem és fapados élborítás csinál crossovert az i20-ból. Van friss Santa Fe is, és nagyjából már látni, milyen lesz a koreai sportrészleg.
A váltás itt sem feltűnő, pedig mindent megváltoztattak, méghozzá jó alaposan.
Ne a logót nézzék, ez nem Renault, hanem Borgward. Kínai gyártású autóval tér vissza az elfeledett márka.
A Ford már hónapokkal ezelőtt megmutatta a Focus sportváltozatát, de egy apróságot elfelejtettek közölni. Most pótolták.
Azt hitted, a Dartznál nincs durvább? Most kapaszkodj, itt a Baltikum újabb szörnyszülöttje.
Véletlenül épp egyszerre mutatták be a Ferrari 488 Spyderrel, hasonló kék színben. Ilyen az olasz versenyszellem?
Ajjaj, épp úgy néz ki, mint a Mirai – gondoltam, amikor az első képeket megpillantottam róla. Így élőben azért kicsit más az összkép.
Távolról ez is csak egy tanulmány a sok közül. Egy bizonyos távolságon belül viszont magába szív, és kikapcsolja az agyad.
A Thunder Powert megmutatták Frankfurtban, de ezen azért lesz még mit reszelni.
A japánok újdonsága mintha háttérbe szorult volna Frankfurtban, pedig ebből könnyen lehet sorozatgyártmány.
A GTE Sport egyetleng példányban létezik, versenyautó-motor van az orrában, de alig fogyaszt és 4,3 másodperc alatt van százon.
Hatszáz lóerő, négy másodperc százig, a világ legotrombább luxusautójában. A Bentayga élőben is szörnyű.
Kétszáznál is tudsz beszélgetni a csajoddal, és háromszáz felett sem lobog a tető a fejetek felett a 488 Spyderben.
Itt az az Alfa Romeo, amire harminc éve reszketve várunk. És nem vicc, a Giulia úgy tűnik, nemcsak megeszi az ellenfeleit, de a maradékot ki is köpi.
Nyugalom, nem akar M3-as lenni, pedig nagyon BMW-s ez is. A Sportage is szintet lépett, pedig már nem is porschés.
A Juke és a 370Z sportkocsi közti fura átmenetnek tűnik a japánok tanulmányautója.
„2020-ig minden autónkat kerekeken guruló okostelefonná alakítjuk” - mondta Winterkorn doktor.
Meglehetősen csinos. Bent a szokásos Suzuki-anyagok, viszont szépen összerakták. Összességében vállalható. És jön is hozzánk.
A franciák standját ellepték az ipari kémek, alaposan megnéztük, mielőtt az összes autót hazalopják.
Dáviddal fáradtan csoszogtunk a végtelen nagy kiállításon, és akkor hirtelen megláttuk ezt.
Léteznek nehezen értelmezhető kombinációk – ilyen a sportos álterepjáró, amit a Seatnál dobtak össze az idei Frankfurti Autószalonra.
Az Infiniti Q30 a Nissan első Mercedes alapú szériamodellje, amit elsősorban Európának szánnak.
A koreai márka elmegy a falig, ha városi terepjáróról van szó. Teleszórták a standot mindenféle magashasúval, köztük kettő nagyon extrém.
Az új 340i akkorát lép, mint egy régebbi M3-as, a 225xe-ben megvadulnak az anyukák, a vadonatúj X1-ben pedig el lehet férni. Állítólag.
Ez az a tanulmányautó, amire megérte várni, mert ennél tényleg történik is valami. A Mercedes mindenkit érdekel.
A britek nemigen kockáztatnak, az F-Pace olyan, mintha minden Jaguarból gyúrtak volna bele egy keveset.
Mindenki arra számított, hogy már kész koncepcióval jelentkezik a Bugatti, de amit mutattak, az még útkeresésnek is halovány.
Alig pár nappal az új ötajtós Astra fizikai kézzel való testi megtapogatása után már itt van a kombi. Még csak prototípus, de ettől még lényegében végleges.
Kerek 600 lóerős és 500 kilométert megy egy töltéssel a Porsche elektromos tanulmányautója.
A Tiguan második generációját már most bemutatja a Volkswagen – az elődjéhez képest igazi tanknak tűnik, pedig még könnyebb is lett.
Bár már csak órák vannak a második generáció bemutatásáig, közzétettek róla néhány rajzot, amelyek persze kissé túlzóak.
Az első egész alakos fotón ugyan csak a fények játéka látszik, de az nagyon ígéretes.
Németek faragtak limuzint a városi kisautóból, amely 120 lovas motort kapott.
Ne kattintson, ez tényleg csak egy semmitmondó részletfotó egy Merci-seggről.
A Thunder Power EV-t állítólag már Frankfurtban kiállítják, de megvenni csak két év múlva lehet.
Ha nem is esztétikai áttörés, kellemesen átlagos autónak tűnik a BX7 jelzésű hétüléses szabadidő-autó.
Az Active Life tanulmány ugyan közönséges Civic Tourernek látszik, mégsem egészen az.
Az egyetlen, még gyártásban tartott Lancia, az Ypsilon felújított változata is ott lesz Frankfurtban.
Nem lesz lényegesen nagyobb, mint az elődje volt, de az Opel jelentős súlycsökkenést és valamivel több belső teret ígér.
Helyenként kicsit túltervezték a hibrid negyedik generációját, de összességében még így is formásabb bármelyik elődjénél.
A Project 2&4 igazából nem sokkal több, mint egy hatalmas gokart, a világ egyik legdurvább motorkerékpár-motorjával.
A leggyorsabb, legerősebb, legexkluzívabb – így jellemzi szerényen új szabadidő-autóját a Bentley.
A Frankfurti Autószalonon tervezik kiállítani az egykori német autómárka első újkori termékét.
Leleplezték a Dawn típust, amely a Ghost és a Wraith közeli rokona, bár a gyáriak szerint nagyon nagy részben új.
A lövések ellen legalábbis az új A8 L Security véd a legjobban – két védelmi kategóriát sikerült ugrani vele.
A Leon Cupra csúcsváltozata már 290 lóerős, bár nagy szükség nem volt a többlet-teljesítményre.
Egyesek szerint ez lehet a Juke utódja, de egyes vélemények szerint még annál is szokatlanabb újdonságról van szó.
A sportkocsi külseje keveset változik, de itt találkozhatunk először a Porsche vadonatúj turbómotorjával.
Az új francia Golf rivális szigorúan követi az új Renault arculatot – ahogy ígérték.
A világ leggyorsabb hobbiterepjáróját ígérik, és videóval bizonyítják állításukat.
Az F-Pace bal oldalát mutatja meg a Jaguar, így csigázzák az érdeklődést a bemutató előtt.
Brutális C osztályra vágysz? A Mercedesnek utcára és pályára is van megoldása.
Míg a Mercedes már a kupéval haknizik Frankfurtban, a tuningcég a szedánból épített egy durvább változatot.
Az Ibiza Cupra eddig sem volt gyenge, de az új motorral még komolyabbnak tűnik.
A Fractal nevű tanulmánytról a gyáriak még csak előzetest közöltek, de a képek már nyilvánosságra kerültek.
A Citroën DS4 mostantól DS 4, de a névváltozáson kívül is akad újdonság, például egy terepjárós fazonú változat.
A Suzuki most szemből is megmutatja, milyen lesz az új négyméteres városi autója.
Nagyon erős karakterváltáson megy keresztül a Kia szabadidő-autója, bár nem egyértelmű, hogy az előnyére válik-e.
A 308 Racing Cup teljesítménye a gyáriak szerint kerek 308 lóerő – ezzel futják a jövő évtől a Peugeot kupasorozatát.
A Talismanból valószínűleg ez lesz a népszerűbb, és így a fontosabb változat. Nem rossz, bár ez is németebb a németnél.
Az új Greenline változatba nevetségesen kicsi motor kerül, de a fogyasztása is arányosan alacsony.
A luxus csúcsának ígérkezik az S osztály legújabb változata, amelyet Frankfurtban terveznek bemutatni.
A C osztály kupé változatából nemcsak elegáns, hanem sportos kivitel is lesz.
Annyira mégsem lesz porschés, de azért kerül bele Macan-utánérzés.
Igazi luxust villantottak a németek, és már a bemutatóra is csak néhány hetet kell várni.
A kétajtós C osztály stílusában van valami az AMG GT-éből – és kifejezetten jól áll neki.
A Mazda szabadidőautót villantott, ezzel készülnek a Frankfurti Autószalonra.
A japánok már hivatalos fotót és videót is közzétettek az ötajtós ferdehátúról.
Csendben elkészült a márka valaha volt legerősebb nyitható tetejű, középmotorosa. V8-cal.
A Renault még egyszer nekifut a nagykocsik piacának, ezúttal egy nagyobb és igényesebb típussal.
Szinte minden kiderült az új 500-asról. 1800 kisebb-nagyobb változtatást mondanak a gyáriak, de a 18 is nehezen van meg szemre.
Úgy tűnik, ezúttal Volkswagen Golf stílusban újul meg az Audi legnépszerűbb modellje – de ez csak a külsejére igaz.
Rögtön az 510 lóerős csúcsváltozat bemutatásával lövik ki az új modellt, a visszafogottabb változatok őszre várhatók.
Egyre több a korszerű vetélytárs, így az angoloknak is lépniük kellett.
Lehengerlő technikával támad a vattaúj 7-es, jedist vagy James Bondost is játszhat vele a tulajdonos.
Egy picivel elegánsabb, de egy picivel kevésbé BMW a vadiúj X1-es.
Azt ígérik, ezzel együtt is több lesz benne a hely, mint az elődjében.
Lassan meg kell barátkoznunk a gondolattal, hogy olcsó luxusautóhoz sem jár már négyhengeres motor.