Lesz 48-voltos és plug-in hibrid, valamint normál belsőégésű 5-ös is. Ez viszont az első elektromos, melyből lesz sima hátsókerekes is, 340 lóerővel.
Ideális kapudrog a villanyautózás felé, a gondok majd akkor kezdődnek, ha elkezdesz vágyni valami keményebbre.
Az iX3-ban mind a kettőt megkaphatod. Több szempontból kevesebbet tud, mint a konkurencia, de biztosan baj ez?
A csúcs Leaf azt tudja, amitől igazán jó egy villanyautó: sokáig elmegy. Csakhogy ezt mástól milliókkal olcsóbban megkapni, modernebb belsővel.
Ritka hogy egy különösen csinos kocsi utódja jobban nézzen ki, de a New 500-nak ez sikerül. Ráadásul sokkal jobb is – és még van valami…
De a megvalósult elektromos Master kipróbálása után felmerül pár kérdés. Például hogy miért venné ezt meg bárki?
Az autó, ami többet ad, mint amit igér. Ebben már kevésbé lesz kilométerparád.
Hét és fél millió. Ez a magyar átlagkereset hússzorosa, ennyiből ma használható villanyautóhoz lehet jutni. Kicsihez persze.
Késett, hemzsegett a hibáktól, közbejött a vírus is. Most itt van, valóban létezik, és vezethető. Meglepne, ha nem tarolna a VW első rendes villanyautója, az ID.3.
A Peugeot meglepően jó elektromos hajtást tett a 208 alá, ráadásul stílusos és használni is könnyű. Ezért különösen kellemetlen az egyetlen gyengéje.
A Mazda tizenegymilliósított, nagy támogatással megvehető villanyautóját, az MX-30-at vezettük.
Összegyűjtöttük, hogy mely típusok jogosultak az akár 2,5 milliós támogatásra, és melyeknél várható árcsökkenés, hogy bekerüljenek a támogatott körbe. Egy dízel SUV helyett így már megérheti egy villanyautó!
Igaz a törött Teslák legendája? Miért vesz valaki húsz döglött villany-Smartot? És mi lesz az Amperáddal, ha Karcsi naptárja tele van?
Az e-NV200 legnagyobb hibáját, a szűkös rakteret ellensúlyozza az XL Voltia kivitel.
Ügyesen mozog városban és jó vele együtt élni országúton is, de az elektromos Cooper ugyanúgy csak egy divatcikk, mint a sima.
Úgy látszik, a Ford is kihasználja az elektromos autók könnyű frissítési lehetőségeit.
Most, hogy igen rendes méretű aksi van benne, a Renault Zoé már pont annyit tud, amennyit kell.
A cél még mindig az elérhető villanyautózás lenne.
A Volvo új akkugyára arra is próbál választ találni, hogy mi legyen a már használt akkucsomagokkal.
Túl nehezek az akkumulátorok, a sportautó még várat magára.
A német sajtó úgy tudja, le kellett állni az akkumulátorhiány miatt.
Zöld utat kaptak az anyavállalattól, 2022-ig elkészül az első elektromos Dacia.
Lenyűgöző keveréke a steril hightechnek és a gátlástalan, hatásvadász cukiságnak, amihez a japánok értenek a legjobban
Ha tartja, amit a tanulmány ígért, két óra alatt fel lehet majd tölteni hagyományos hálózatról.
Nem kamu a nagy hatótávja, autómérete van és még csak kreténre sem rajzolták. Az e-Niro után sokkal nehezebb érvelni a villanyautó ellen.
Törökország új villanyautó-márkája, a TOGG bemutatta első modelljeit, meglepően jó teljesítményadatokkal.
Valószínűleg számukra sincsen más út, ha teljesíteni szeretnék a 99 g CO2/km-es flottaátlagot.
A Volkswagen villanyhajtású Craftere másfélszer annyiba kerül mint a TDI. Fenntartása olcsóbb, tisztábban megy. Vajon megéri váltani?
A Neuron EV két frissen bemutatott modellje tele vannak érdekes újításokkal és innovációkkal.
Elektromos autó viszonylatban nem valami nagy a hatótáv, de városi áruszállításra ehet, hogy elég.
Az EQC egy olyan autó, amit nem lehet egy tőmondattal elintézni. Ez a Mercedes jövője?
A Mercedes azt mondja, hogy inkább legyen kisebb egy elektromos autó hatótávja, viszont legyen biztonságos és megbízható.
Éppen csak sikerült gatyába rázni a Modell 3 gyártását, nem lepődnénk meg ha még ennél is tovább csúszna a pickup bemutatása.
Néhány rajongó talán istenkáromlásnak fogja fel, de biztos, hogy sokan élnek majd a lehetőséggel.
Jó nehézre sikerült, éppen csak vezethető még B kategóriás jogosítvánnyal.
Isten hozott a tízmilliós furgonok világában! De reális, hogy 200 kilométert elmegy egy szuszra.
Soha többé nem lesz vele gond a parkolás.
Akár egy-két évvel tovább bírnák az akkuk, ha a töltésükkor figyelembe vennék a használati stílust és körülményeket.
Vélhetően sikeres lesz, hiszen kevesen vannak a kategóriájában: a valóban prémiumnak megcsinált villanyautók között. Csak még lenne min dolgozni.
Akár napi 44 km-re is elég lehet az állás közben összegyűjtött energia.
A jelentőségéhez képest kis felhajtással mutatták be a BMW kisautómárka első elektromos szériamodelljét.
A thai Elon Musk áll a projekt mögött, aki saját akkumulátorgyárat is szeretne.
A könnyű sportkocsijairól híres márka vajon hogy birkózik meg a nehéz akkumulátorokkal?
Húszéves rekordot döntött meg a Volkswagen elektromos autója.
Már így is rengeteg autót terveznek MEB alapokra, most a Ford is beszállhat.
Nagyon feltolta az amúgy sem szerény Tesla-eladásokat a Model 3 érkezése északon.
Meghosszabbítják a határidőt most, hogy őrült tempóban megnőtt a villanyos autók piaca arrafelé.
Öt csillagot kapott a Tesla legolcsóbb modellje, ami az autó felépítése miatt nem is csoda.
Az érdekesen átfóliázott Taycan még nem a végleges autó, de már mutogatják: elsőként Kínában mehetett vele néhány kört egy versenyző.
Állítólag egy titkos labor dolgozik rajta, hogy saját tervei alapján is gyárthasson akkumulátor-cellákat az amerikai gyártó.
Nem tudom, direkt van, vagy csak így adta ki, de a Volvónál valahogy a zöld változat lett a sportosabb.
20 km/h-ig fehér zajt kiadniuk magukból, hogy könnyebb legyen az észlelésük.
Arnold Schwarzenegger személyesen állt be a pultba, hogy megtréfálja a jámbor vevőt.
Eggyel kevesebb fajta töltőcsatlakozó csak használhat az elektromos autózás ügyének.
Egyszerű 5-ös szedánnak látszik, de három motor, összesen 720 lóerő mozgatja.
A fejlesztési igazgató szerint nem a műszaki lehetőség, hanem a fizetőképes kereslet dönt.
A Lightyear One felületének jelentős része hasznosítja a napenergiát, de nem ez a holland elektromos jármű egyetlen ütőkártyája.
Csupán hetek kérdése, hogy bemutatkozzon a szériagyártású Mini kisautó.
Ez volt a legelső sorozatgyártású változat, de kioptimalizálták a rendszerből.
Így függetlenedhetnek az ázsiai beszállítóktól egy időre.
A Honda kifejezetten ehhez a típushoz fejlesztette a hátsókerék-hajtású gördeszka-platformot.
Cserébe az elektromos kamion gyártásának beindítása csúszik legalább egy évet.
Az E-tron nagyfeszültségű elektromos rendszerébe kerülhet nedvesség, ami zárlathoz vezethet.
Ha kell, reggel a szemetet gyűjti, este pedig utasokat visz az NXT.
Az abszolút rekordtól nagyon messze van, de még ez is gyorsabb, mint Bellof korábbi, 35 évet élt pályacsúcsa.
Eddig 20 ezren tették le a foglalót az ID.3-ért, a gyáriak szerint őszig mindnek lehet gazdája.
Szilárd elektrolitos akkumulátort terveznek bemutatni jövőre, és tíz villanyautót a következő évtized első felében.
Többféle, teljesen elektromos jármű alapjait fejleszti közösen a két japán gyártó.
A benzines Mii változatok eltűnnek, jön helyettük ez az egy szem elektromos.
Így, hogy a tulajdonosa a GM helyett a PSA, cseberből vederbe esett a cég. De a veder jobbnak tűnik.
Negyven másodperccel sikerült megjavítani a korábbi pályacsúcsot az ID.R-rel.
Itt a villanyautó, aminek már tényleg elhihetjük a hatótávját, de nagyon nem mindegy, hol jön össze az a háromszáz kilométer.
A Denza jelenleg épp alig létezik, de most megmutatták, hogyan képzelik a jövőt.
Tavaly Kína elsőként lett egymillió villanyautós piac a világon. Megnéztük, milyen autókkal sikerült összehozni ezt a számot.
Egymillió villanyost vártak a programtól 2020-ra, de nagyon messze ez a szám.
Villanyos és háromszáz kilométert elgurul a koreaiak új kétszintes városi busza.
A rajzok elvben már az E-tron GT szériaváltozatát mutatják.
640 km feletti hatótávról és csinosabb belső térről hallani.
Az áramszolgáltató megszünteti az ingyenes töltést saját kútjain, a tervezett ár a normális duplája.
A szériagyártású modellen is kamerák lesznek tükrök helyett.
Változnak az idők, ma már eladható egy tisztán villanyos sportautó is.
A hatótávja 265 km, de autópályán nem lehet vele gyorshajtani.
Egy kis adalék, miért veszik a villanyautókat a norvégok. Talán ennyire okos ott mindenki? Dehogy.
Benz feltalálta az autót, még a benzint is róla nevezték el, most meg villannyal jönnek? Hová lesz a világ?!
Első körben mindössze 800 eurót kér a Honda a sorbanállásért, bár még nem tudni, hogy mennyi lesz az e végleges ára.
Marad az újabb költségcsökkentés és az agresszív fejlesztés, máskülönben veszélybe kerülhet a Tesla.
De ha meggondolja magát a vevő, visszarakhatja az eredeti benzinmotort is.
A jamaikai futólegenda most a városi közlekedés megreformálásával próbálkozik.
A Citigo alapjaira épül a csehek első elektromos kisautója, a legolcsóbb lehet a piacon.
A horvát Rimac lesz a koreaiak partnere, a cél állítólag egy gyors villanyautó kifejlesztése lenne.
De persze a buszoknak sincs menekvés a villany elől. Már 2025-re van egy komoly elvárás.
A 30 ezer elérhető ID.3 egyharmadára az első napon lett jelentkező.
Az ID.2 állítólag nem lesz drágább 20 ezer eurónál, ennek megfelelően kifejezetten sokára lesz csak elérhető.
A bemutató előtt érdekes, vörös-kék álcafóliába burkolva láthatjuk az első ID változatot.
Keveset hagytak az e-Golfból, ennek ellenére az autó még mindig működik.
A gyáriak ezzel dicsekszenek, bár ez még mindig 23 milliós indulóárat jelent.
Még meg sem mutatták a szériaváltozatot, de már le lehet foglalózni a kis villanyost.
Egyértelműen a szabályozás kijátszására hozták létre az új Model 3 változatot.
Két éve vagyok aktív villanyautós, de ez váratlanul ért.